عکاس برایان Bielmann ما را زیر امواج در TEDx هونولولو 2012 با عکس ها و داستان های الهام بخش خود را. در اوایل زندگی، Bielmann عشق گشت و گذار دستگیر شد - آن علاقه واقعی قلب او بود. دانستن است که او نیاز به کار و همچنین، او خودش را آموزش داده می شود عکاس گشت و گذار کنید، به طوری که او هرگز نمی خواهم که آب را ترک کنند. او در این فیلم، داستان های باور نکردنی خود را (برای کسانی که از شما با خواندن این مطلب از طریق ایمیل، سخنرانی TEDx در اینجا دیده می شود) می گوید:

آسیب وحشتناک که او را در راه عکاسی خود را آغاز، او نشان می دهد که فقط به عنوان کار خود را می کند، قدرت انفجاری آب - نه تنها قدرت محض خود را از زور و قدرت خود را به تغییر زندگی به راحتی آن را به عنوان تغییر خط ساحلی صخره ای، و قرعه کشی مغناطیسی آن است که او، برای یک، نمی تواند مقاومت در برابر.

او در مورد اندی آیرونز، یکی از دوستان نزدیک او، و SURFER همکار که مرگ غم انگیز را لرزاند جامعه صحبت می کند. با کمی مشکل است، او به ما از درد آن روز، و غم و اندوه است که او را مجبور به ایجاد یک نمایش پرده ای ویدئو از رفیق افتاده خود را - یک ویدیو که قبل از او آن را می دانستند، بیش از یک چهارم از یک میلیون دریافت کرده بود دیدگاه ها، با تحسین و تشکر از مردم در سراسر جهان - از جمله اتو خانواده خود سوگواری.

برای اولین بار، او متوجه قدرت عکاسی به لمس قلب مردم است.

 



ادامه مطلب
تاريخ : یک شنبه 12 آذر 1391 | 10:13 | نویسنده : حمید حسینی |
پس از دیدن های دیدنی و غیر معمول عکاسی بیرون آمدن از دبی، من آن را به عنوان یک اولویت بالا از مکان من می خواستم برای دیدار روزی را تنظیم کنید. من مطمئن بود که اگر من هرگز به رفتن وجود دارد، اما در نهایت من به اندازه کافی برای بلیط هواپیما و بقیه از برنامه شروع به سقوط با هم نجات داد. من می دانستم که من می خواستم برای انجام عکاسی کنید TimeLapse بیش از وجود دارد، بنابراین من شروع به تمرین در ماه های بسیاری از خانه قبل از دست. این اولین تلاش من در ساخت یک ویدیو پشت صحنه پس لطفا منو ببخش من دستی آیفون به روز رسانی و پیشرفت؛) (برای کسانی که از شما با خواندن این مطلب از طریق ایمیل، این ویدئو دیده می شود در اینجا)

من انجام شده است عکاسی بیشتر در اطراف LA و نیویورک به تازگی، تلاش برای بهبود cityscapes من. من خواهد شد بحث در مورد بیش از تلاش های عکاسی من فروتن به همراه تنظیمات دوربین و غیره در اینجا اگر شما می خواهم برای به اشتراک به ارسال من:

من فکر می کنم دبی نزدیکترین هر کسی می تواند به بازدید از یک سیاره دیگر این روزها، که باعث می شود فرصت های عکاسی دیدنی و جذاب است. معماری بسیار عجیب و غریب در همه جا و برخورد فرهنگ ها به همراه آن وجود دارد. در ورود به این کشور بارها و بارها هشدار داده شده بود به هر یک از افراد عکس نیست، همانطور که شما می بینید، هیچ پرتره خیابان در این مجموعه وجود دارد. به عنوان یک راه غریبه نیمی در سراسر جهان از خانه، من سعی کردم محتاط باشد و حفظ مشخصات پایین با دوربین من. در اینجا برخی از بهترین ها را از این سفر:

 
1 قرار گرفتن در معرض دوم، f/7.1، ISO 400، 5D مارک II. تا به دنبال برج خلیفه، آن را سنگین و حجیم است. استفاده از عکس فیلتر لایه تنظیم در فتوشاپ برای تنظیم رنگ.

 



ادامه مطلب
تاريخ : یک شنبه 12 آذر 1391 | 8:5 | نویسنده : حمید حسینی |
.: Weblog Themes By BlackSkin :.