شروع یک کسب و کار عکاسی موفق از زمین تا می تواند مشکل ساز باشد. با این حال، با این راهنمایی شما را به خوبی می تواند در راه خود را به شروع موفق کسب و کار عکاسی پرتره!

ولین چیزی که برای اولین بار: شما نیاز به یک دوربین. توصیه میکنم با شروع کردن با یک دوربین SLR دیجیتال (DSLR) دوربین. با این حال، بسیاری از دوربین DSLR در بازار وجود دارد، چگونه می توانم یک دوربین بزرگ شما انتخاب می کنید؟ پژوهشی. انجام پژوهش به صورت آنلاین با خواندن بررسی های مصرف کنندگان از وبلاگ ها و وب سایت های متعدد، جستجوی انجمن ها فهرست های عکاسی حرفه ای، عکاسان حرفه ای برای مشاوره خود را بپرسید. شما باید یک دوربین بر ​​روی هوی و هوس را انتخاب کنید و شما باید از خرید نیست، تنها به دلیل آن را در فروش: انجام تحقیقات خود را در دراز مدت پرداخت خواهد شد!

بعد، یاد بگیرند چگونه به درستی استفاده از دوربین و عکس های خود را ویرایش کنید. اگر شما می خواهید برای اجرای یک کسب و کار موفق و تولید تصاویر مشتریان آینده نگر در حال حاضر پرداخت هزینه برای، شما باید دوربین خود را به خارج از حالت "خودکار" و یاد بگیرند که چگونه برای کنترل تنظیمات خود را در حالت دستی. من پیدا کرده اند موتورهای جستجو های آنلاین و عکاسی انجمن بهترین مکان برای یادگیری نحوه ی به استفاده از دوربین خود را در حالت دستی. علاوه بر این، بسیاری از عکاسان حرفه ای می نویسم، بنابراین راهنمایی های عکاسی و پست های وبلاگ پرسش و پاسخ آنلاین جست و جو انجام بازدید از وبلاگ ها و وب سایت عکاسان پرتره محلی داخل حرکت شبیه چمچه زنی در مورد چگونگی استفاده از دوربین خود را برای به دست آوردن. عکاسان چندین کارگاه ها و / یا پیشنهاد جلسه مربی آموزش می دهند، پس از تماس با عکاسان مورد علاقه خود را از طریق ایمیل در صورتی که مایل به ارائه یک جلسه کارگاه یا مربی برای کمک به یادگیری شما.

هنگامی که شما به استفاده از دوربین خود را یاد گرفته، تمرین! خانواده و نزدیکترین دوستان را جمع آوری و ارائه مدل پرتره جلسه به منظور فراهم کردن شما را در چگونگی استفاده از دوربین خود را و به شما اجازه می دهد برای بیشتر آشنا شدن با شلیک در حالت دستی عمل. استفاده از این تصاویر برای ساخت نمونه کارها شما و کسب تجربه.

هنگامی که شما با استفاده از دوربین خود را راحت و خوشحال نتایج: از شما اخذ شده است، مورد ارزیابی قرار خواهد داد. آیا شما هنوز هم برای شروع یک کسب و کار می خواهید؟ اگر چنین است، آن زمان برای شروع در نظر گرفتن مراحل قانونی قبل از شما رسما شروع یک کسب و کار و شروع به شارژ برای کار شما است.

دریافت قانونی است. جست و جو در مورد نیاز به یک کسب و کار از نظر قانونی در شهر و دولت خود را اجرا کنید. شما مجوز کسب و کار، نیاز به مجوز مالیات فروش و برآوردن تمام نیازهای مطرح شده توسط شهر و دولت خود را تعیین می کنند. اطمینان حاصل کنید که تمام مجوزهای خود را قبل از شروع کسب و کار شما تایید شده!

اختیاری: حفاظت از خود و تجهیزات خود را. به عنوان یک صاحب کسب و کار، آن را هوشمند به شما و محافظت از دارایی های خود را. هنگامی که کسب و کار شما قانونی است، از خودتان محافظت کنید با خرید مسئولیتی در قبال کسب و کار و بیمه تجهیزات. این شما را پوشش می دهد در صورت سفر به مشتری خود و افتادن در طول ساقه های عمودی و زمین در بیمارستان (طرح دعوی در دادگاه بالقوه!) و یا اگر ارزشمند تصادفات لنز جدید خود را به زمین در طول تغییر لنز است. شما نمی خواهم برای شروع یک کسب و کار فقط به ورشکسته، در نتیجه، این مرحله اختیاری است که به شدت توصیه می شود به موفقیت!

تصمیم بگیرید چه چیزی برای ارائه چقدر برای خدمات خود هزینه. این یک گام مهم است و اغلب نادیده گرفته است: قیمت بر اساس آنچه که عکاسان دیگر شارژ و یا قیمت تصادفی هستند که شما احساس می کنم منصفانه است را انتخاب کنید. با دقت محاسبه پول شما صرف شروع کسب و کار شما (تجهیزات، نرم افزار، آموزش و پرورش، پروانه ها، بیمه، کارت های کسب و کار، هزینه های وب سایت ها، و غیره)، چه مقدار از آن را هزینه کسب و کار خود را به حفظ، بررسی ساعات زیادی شما را در یک جلسه صرف (زمان صرف رانندگی به / از جلسه، عکسبرداری، ویرایش، پشتیبان گیری و ارسال فایل ها، و غیره)، محاسبه چه مقدار از درآمد خود را مجبور به پرداخت به فروش و مالیات بر درآمد، و چه مقدار بیش از حد شما باید بالاتر از همه از عوامل ذکر شده در بالا شده اند در پرداخت برای هزینه های زندگی و هنوز هم کسب سود است.

 



ادامه مطلب
تاريخ : سه شنبه 17 مرداد 1391 | 18:2 | نویسنده : حمید حسینی |

منبع مطالب : http://www.picturesocial.com/photo/she-is-happy

عکاسی حرفه ای یک راه فوق العاده برای جشن لحظه های مهم در زندگی شما است. همچنین اجازه می دهد تا همه اعضای خانواده که در تصویر نیز است. در نهایت، آن را ایجاد آثار درست سفارشی هنر. با این حال، این تصاویر را برای یک بخش کوچکی از عکس ها است که در زندگی شما را تشکیل می دهند.

اکثر عکس عکس هر روز خانواده خود را به ضبط لحظات و ذخیره آنها برای آینده است. این تصاویر که به داستان زندگی ما است. در اینجا چند راهنمایی را به سرعت بهبود شما را هر روز. لذت تجربه با آنها و تعداد کمی از آنها هر زمانی که شما سعی کنید.
1 - دوربین شما

"شما همیشه با شما داشته باشد": یکی از رایج ترین سوالات را دریافت کنم؟ دوربین من برای خودم خرید "در حالی که جواب گاهی اوقات برای موقعیت های خاص، بهترین جواب من می تواند داشته است لحظات ما می خوام به ضبط و ذخیره برای همیشه اغلب برنامه ریزی نمی کنم. آنها خار از لحظه ای و معمولا زودگذر، آنها ناپدید می شوند به سرعت به عنوان آنها ظاهر می شود. داشتن یک دوربین بزرگ است که بیش از حد بزرگ برای استفاده روزمره به این معنی است که از آن خواهد شد در خانه نشسته زمانی که عمل در حال وقوع است در حال حاضر است. بسیاری از ما دارای یک دوربین بسیار خوب ما به جدیدترین گوشی های هوشمند ساخته شده است. بهترین کاری که می توانید انجام دهید، یادگیری نحوه ی به استفاده از دوربین شما در حال حاضر است. یاد بگیرید چگونه آن را روشن و نگه داشتن آن حالت است که بهترین راه حل برای خار عکسبرداری لحظه. بدانید چه دکمه انجام دهند و به همین دلیل شما می توانید یک حالت را بر دیگری را انتخاب کنید. اگر خواندن کتاب راهنما و تمرین سبک شما نیست، کمی از پول سرمایه گذاری در یک نوار ویدیویی و یا شرکت در یک کارگاه عکاسی محلی است.

هدف این است که مانند یک هنرمند قرعه کشی سریع از غرب قدیمی تبدیل شده است. قادر به دوربین خود را، به حالت عکسبرداری و آماده برای شروع به شلیک تصاویر تنها در چند ثانیه. تنها آشنایی کمی و کمی تمرین با دوربین خود را قادر به انجام این کار طول می کشد. به این ترتیب، زمانی که جانی شروع به جلو و چهره در دلقک در خیابان، یا جنی صعود به تخت گل، شما می توانید آن لحظه بی بها و مسدود کردن آن را به storybook.
2 - به سطح آنها

بزرگسالان می بینیم کودکان از همین زاویه است. ما به دنبال کردن همه آنها را هم. اگر شما می خواهید را به سرعت تغییر تاثیر یک تصویر از کودک، کم به سطح خود است. این انجام چند چیز است. اول، آن را به ما اجازه می دهد تا دنیا را از دیدگاه خود را. ما باید با یک زاویه جدید در جهان است که طراوت است. ثانیا، آن را در دید آنها قرار می دهد در همان سطح به عنوان جهان ما، و این تاثیر تصویر را افزایش می دهد. همچنین، روانی، این تغییرات چگونه آنها در مورد لحظه ای احساس است. هنگامی که ما در سطح خود را که احساس می کنند، برابر، و این باعث می شود آنها را خوشحال. در واقع می تواند در بیان خود را در تصویر را بهبود بخشد.
3 - بسیار نزدیک

عکاس معروف، رابرت کلاه، یک بار گفت، "اگر تصاویر خود را به اندازه کافی خوب نیست، شما به اندازه کافی نزدیک نیست." این چیزی است که شما می توانید خود را با آزمایش اثبات است. هنگامی که ما یک تصویر ناشی شده از مردم، ما تمایل به گرفتن تعداد زیادی تصویر در اطراف شخص. دفعه بعد شما باید از این فرصت، تصویر شما را، اما پس از آن شروع به حرکت می کند (یا با پاهای خود و یا با زوم اگر شما آن را دارند) و به تدریج نزدیکتر و نزدیکتر، به دست گرفتن یک تصویر در هر زمان به تو نزدیکتر شوم است. برو تا زمانی که شما فکر می کنم شما خیلی نزدیک هستند، و سپس ادامه.

منبع مطالب : http://www.picturesocial.com/photo/polina-2

 شما چقدر شخصیت شما می توانید در یک تصویر دریافت کنید زمانی که شما ترکیب شماره 2 در بالا، پایین را به سطح خود را با گرفتن بسیار نزدیک شگفت زده شده است. سعی کنید آنقدر تنگ است که شما برش کمی سر در بالا و زیاد در زیر چانه داشته باشند در پایین. شما با چه خوب این تصاویر نگاه شگفت زده کرد. ترکیب که با شماره 4 زیر، ترکیب جدید، و به شما خواهد شد ورود به دنیای جدید رو بطور کامل از تصاویر شگفت انگیز است.
4 - سعی کنید ترکیب جدید

یکی از چیزهایی که ما در اغلب موارد انجام شده است، قرار دادن شخص یا مرکز صورت شخص مرده از قاب است. این ترکیب روزنه نامیده می شود. راه دیگر برای افزایش کیفیت تصاویر خود را به حرکت کردن روزنه. یکی از عکاسان مفهوم آموزش داده می شود با توجه به ترکیب حکومت از سوم نامیده می شود. ما تقسیم منظره یاب ما به سوم، هر دو به صورت افقی و عمودی است. این کار باعث ایجاد یک شبکه کوچک با 4 امتیاز سوم ارتباط برقرار کردن با یکدیگر است. اگر ما افراد مورد مطالعه ما قرار می دهید، یا بخش مهمی از موضوع مانند چشم ها، در این نقاط تقاطع، تاثیر قوی تر از تصاویر ما را دریافت کنید. بسیاری از دوربین ها گزینه ای به نوبه خود بر روی شبکه در منظره یاب. این شبکه است که معمولا حکومت از سوم آن را می سازد، شما را به تغییر ترکیب خود را در حالی که به دنبال از طریق منظره یاب آن را بسیار آسان است. یک نوک، اگر شما استفاده از قانون سوم برای آهنگسازی خود را با مردم، مردم اطمینان حاصل کنید به دنبال به سمت مرکز تصویر، و نه در خارج از لبه.
5 - بسیار بیمار

به عنوان یک عکاس حرفه ای کار با بچه ها، یکی از اولین درس ما یاد بگیریم این است که کودکان برای انجام آنچه آنها می خواهند انجام است. اگر ما سعی می کنیم و آنها را در غیر این صورت، آنها با شدت واکنش نشان می دهند! اگر شما بعد از یک تصویر خاص هستند، و یک کودک درگیر می شود، شما فقط باید صبور باشید. اگر شما آنها را وادار به ایجاد تصویر هنگامی که آنها آماده هستند، آنها را ناراحت. حتی اگر آنها گریه نکن پرتاب و یا خشم، ناخشنودی خود خواهد بود که در این عکس قابل مشاهده و نتایج نخواهد بود بعد از شما بودند. که تنها به ما می دهد چند انتخاب دیگر. ما می توانیم راه آنها را تشویق به شرکت در شرایط خود را پیدا کنید. ما می توانیم در مورد تصویر ما را به یا، اگر از آن است که یک تصویر واقعا برای شما مهم را به تصرف خود، شما می توانید یک پاداش آنها را برای انجام آنچه که می خواهید آنها را به انجام آنها را هیجان زده است. آخرین چیزی که ما می توانیم انجام دهیم این است که صبر کنید تا آنها آماده هستند. مهم نیست که چه چیزی، چه عجله و یا آنها را مجبور خواهد کرد نتایج عام را. اگر تصویر خاص بسیار مهم است، سپس نوک بعدی ما در مورد طنز.
6 - گرفتن عکس کاندید

در مقابل عکس های مطرح شده، تصاویری هستند صادقانه است. هدف با عکس های صادقانه را به تصرف فرزندان ما دقیقا آنچه انجام می دهند، راه آن را انجام دهد. در صادقانه، بیننده از تصویر، ناظر یک لحظه خاص می شود

 منبع مطالب :http://www.picturesocial.com/photo/101298-1



ادامه مطلب
تاريخ : سه شنبه 17 مرداد 1391 | 17:40 | نویسنده : حمید حسینی |
.: Weblog Themes By BlackSkin :.