مهارت عکاسی مورد نیاز! "یا" کلاس عکاسی. "اینها عبارات جستجو بسیاری از ما نیاز به موتور جستجو مورد علاقه ما وارد کرده و به طوری که ما می توانیم درک چگونگی گرفتن عکس بهتر است.
در واقع، از عکاسان بزرگ کمبود وجود دارد، اما هر کسی نمی که totes یک دوربین دیجیتال است که لزوما یک نابغه خلاق است، نه همه محصولات کلاس عکاسی. که می شود گفت، برخی از چیزهایی که شما می توانید انجام دهید برای بهبود مهارت های عکاسی خود را و توانایی وجود دارد و از این رو، عکس

..

روی عکس کلیک کنید برای دیدن بیشتر از برایان Goldfain.)
در اینجا لیستی از 5 چیز را تغییر دهید شما می توانید تصاویر خود را برای بهبود.

 1. تغییر دوربین خود را - خرید یک دوربین جدید؟ شاید، شاید نه. بسیاری از تصاویر وحشتناک که در نتیجه سه چیز وجود دارد: ضعیف دوربین، دوربین اشتباه نوع شات، و روش بد در هنگام عکسبرداری است.
درباره دوربین های فقیر - اگر شما همه چیز لازم برای یک شات خوب، اما هنوز هم بیرون می آید ضعیف، ممکن است زمان به روز رسانی است.
دوربین اشتباه - هر دوربین است قادر به گرفتن عکس خاص. به عنوان مثال، گرفتن عکس خوب از یک مسابقه نسکار ممکن است ممکن است با نقطه و دوربین ساقه چه. همان درست است از انواع تخصص های دیگر از عکس ها، به عنوان عکس ماکرو و حیات وحش است. اگر شما واقعا می خواهید را به این نوع از تصاویر، ممکن است برای ارتقا دهید.
روش بد - دوربین بسیاری از کاربران از این گناه هستند. در واقع، شما قطعا باید برای "حل" قبل از رها کردن دوربین خود را برای یک مدل جدید را امتحان کنید. یکی از شایع ترین مشکل می آید از راه دکمه شاتر را فشار داده شده است. یک راه درست و راه غلط وجود دارد. برای به دست آوردن بهترین نتیجه، با فشار دکمه شاتر را پایین راه بخشی و اجازه می دهد دوربین به تمرکز، سپس گلوله را به سادگی فشار دادن آن در بقیه راه را. آیا مربا انگشت خود را بر روی دکمه. با این کار در یک تصویر مبهم بیشتر از زمان است.


2. تغییر شماره- به سادگی گفت: گرفتن عکس است. در شات اول متکی نیست اگر شما می توانید یکی دیگر را. گاهی اوقات این امکان پذیر نمی باشد، مانند زمانی که این موضوع به فرزند شما و او به ناز آینده برخواهد داشت نقل مکان کرد. حتی اگر منظره یاب شما را چک کنید تا ببینید که چه تصویر شما در زمان به نظر می رسد، مانند بیشتر. شما ممکن است در یک شگفتی بزرگ بود که عکس خود را به شما انتقال به کامپیوتر و پیدا کردن که تصویر خیلی تار بود و یا از شرکت کنندگان در راه رفتن به قاب عکس (و او را متوجه نمی کشیدم که چرا خودش رو دعوت کرده که بیاد اینجا، اونم بی وجود دارد زمانی که شما پیش نمایش شات در منظره یاب). بسیاری از چیزهایی که می تواند با تصویر اشتباه است. عکس های بیشتر را به شما، فرصت های بیشتری وجود دارد که برای گرفتن یک شات بزرگ هستند.


3. تغییر حالت دکمه انتخاب - پیاده روی بر روی سمت "وحشی" و دوربین خاموش خودکار. کمی افراطی به نظر برسد؟ تا زمانی که تصاویر خود را با استفاده از همان تنظیمات دوربین شما را، شما را حفظ خواهد کرد همان نوع عکس شما شده. سعی کنید یک زن و شوهر از چیزهای مختلف برای دیدن نتایج. به عنوان مثال، آن را بسیار آسان برای تبدیل به یکی از حالت های اساسی مانند "ابری" یا "ورزش" این است که شما در اختیار گرفتن از تنظیمات دوربین خود را. فلاش اتوماتیک، خاموش شده و می توانید برخی از بهبود فوری در برخی از تصاویر را ببینید. آزمایش با تنظیمات زمانی که وقت داشته باشید و در صورتی که عکس یک مهم نیست. با تمام معنی، کتابچه راهنمای کاربر را بخوانید تا ببینید که دقیقا همان چیزی است که شما می توانید بر روی دوربین خود را تغییر دهید به نتایج متفاوتی است.


4. تغییر ترکیب - عکاسان بزرگ، وقت خود را صرف تجزیه و تحلیل عکس. آنها معمولا نه از نقطه نظر آنها و ساقه دوربین و شروع به خوراکی. شما می توانید همین کار را. فکر می کنم از طریق آنچه که می خواهید با ضربه انجام. آیا شما در مورد شنیده "حکومت از سوم؟" این فقط نشان می دهد که شما موضوع خود را در مرکز هر شات. حرکت قاب دوربین به بالا، پایین، یا یک وری ترکیب های مختلفی را برای دریافت کنید. این ترفند یک کمی خواهد شد علاقه و درام به بسیاری از عکس در غیر این صورت خسته کننده اضافه کنید. همچنین تصمیم می گیرید که چقدر از این موضوع که در تصویر می خواهم. گاهی اوقات به عمد بیشتر یا کمتر از این موضوع می تواند منافع را اضافه کنید. باز هم، گرفتن عکس بیشتر یک استراتژی خوب شما با ترکیب مورد آزمایش است.


5. تغییر موقعیت خود را- تلفن همراه! حرکت و نزدیک، انتقال دورتر. انتقال به یک طرف یا دیگری. تغییر چشم انداز خود را با حرکت دوربین خود را در بالا یا زیر جایی که شما به طور معمول شلیک.

شما می توانید تصاویر بهتر با توجه به این 5 راهنمایی کنید .

 

 

..



ادامه مطلب
تاريخ : چهار شنبه 31 خرداد 1391 | 9:53 | نویسنده : حمید حسینی |

 عکاس و تیراندازی صحنه "گرفته شده توسط Vee (روی عکس کلیک کنید برای دیدن بیشتر از Vee)

بسیاری از مردم با ایده یک عکاس حرفه ای لاس زدن، دیگران فقط می خواهید برای گرفتن عکس های بهتر به عنوان یک سرگرمی است. در هر دو صورت یکی خواهد شد نیاز به توسعه عادات که منجر به عکاسی بهتر.
1. میدانم تجهیزات خود را در داخل و خارج
دوربین خود را به شما عمل چشم بسته؟ در حالی که مهارت شما الزاما باید به عنوان یک عکاس را تمرین نیست، شما باید بدانید که تجهیزات خود را و چگونه آن را عمل که رابطه بسیار نزدیکی است. شما باید بدانید که چگونه به تغییر حالت های عکسبرداری و تنظیمات در معرض این بیماری قرار گرفتن رخ می دهند و چگونه هر یک از این تغییرات خواهد شد تصویر نهایی را تحت تاثیر و می دانیم که قدری خوب است که شما می تواند به هر وضعیت نامشخص کاهش یافته می شود و
خاصی از دور آمدن با عکس های بزرگ.
عکاسان بزرگ نیز زمان برای خواندن کتابچه راهنمای دوربین خود را، حتی اگر که می تواند یک تجربه دردناک است.

 2.شما باید سازگار

اگر وجود داشت همیشه ساقه عکاسی رفت که با توجه به اسکریپت، که کار مردم درگیر خواهد شد برای سال ها به خاطر صحبت کردن در مورد آن بسیار نادر است. چیزها همیشه اشتباه در ساقه، یا چیزی جدید و چرخش غیر منتظره به بالا بروید.
تجربه به شما اعتماد به نفس سازگار باشد، به شکل در اطراف تجهیزات و بعد فورا رفت واز که ممکن است از دست داده، شکسته، به سرقت رفته یا ​​فراموش. تجربه شما را از طریق شرایط دوربین و راهنمای هنگامی که نور مناسب نیست، یا وقتی که آب و هوا روز هنگامی که شما به ساقه در فضای باز برنامه ریزی شده را به خطر انداخته است.

3.شما ارزش زمان


هم شما و هم از هر کس دیگری درگیر در پروژه های عکاسی ارزشمند است.عکاس بزرگ تنها ارزش زمان خود، اما دیگران نیز نیست. این بدان معنی نیست که شما پرداخت می شود، اما حتی اگر بدون پول و بدون درگیر شما در مورد آنچه که شما و افراد دیگر درگیر در عوض روشن وجود دارد.


4. به شما نشان دهد تا آماده به کار


در هر هنر خلاق، اعم از آن نوشتن، موسیقی یا عکاسی، می رویم به روز هنگامی که شما فقط آن را احساس نمی وجود دارد. توانایی به کار را از طریق روز به پایین و این کار انجام می شود، بدون در نظر گرفتن چه چیز دیگری ممکن است اشتباه در زندگی خود را در آن زمان.
حرفه ای لازم نیست که به مانند آنها که در حال کار با آن روز و نه اجازه خواهد داد تا تمرکز خود را تغییر دهید آن را در هر مورد.
5. شما یک همکار مشتاق


هر کس در عکاسی به حال کسی که اجازه آنها کمک کند و یا در غیر این صورت کار بر روی پروژه است. همه عکاسان بزرگ به طور منظم با عکاسان دیگر، کارآموزان و دستیاران کار می کنند.
عکاسی به طور مداوم در حال تکامل شکلی از هنر است و تنها کسانی که در حال حاضر با کسب و کار خود را از هنر اقامت در نهایت آن را به بسیار بالا است.بهترین نوبت دانش آموز و معلم، به طور مداوم در یادگیری مهارت های جدید و تکنیک های روشنایی و گذراندن این مهارت را به دیگران است.
کار کردن با افراد دیگر را که در پروژه به شما می دهد فرصتی برای یادگیری چیزی جدید و تماس های جدید است. در آب و هوا کسب و کار امروز، هیچ کس یک جزیره است. مردم امروز به شما کمک آنهایی که ممکن است
برای فردا کمک می خواهیم.


درباره نویسنده:


یاد بگیرید چگونه برای گرفتن عکس با افتخار عکاسی - مدرسه عکاسی آنلاین.
دوره عکاسی آنلاین توسط ProudPhotography ارائه شده:
دوره عمومی عکاسی
عکس عروسی
فتوشاپ برای عکاسان
دوره عکاسی HDR

..



ادامه مطلب
تاريخ : چهار شنبه 31 خرداد 1391 | 9:21 | نویسنده : حمید حسینی |

Bonneville نمک آپارتمان پارک ایالتی در نزدیکی مرز ایالت یوتا، محل عالی برای انجام یک عکس است.زمین نمک مملو از رنگ سفید می شود و برای مایل کشیده شده است. گیاهان در آپارتمان نمک رشد می کنند و عدم حضور خود را همراه با زمین جامد سفید است که تقریبا دیگر دنیوی. شاید این که چرا مایک Tittel انتخاب محل برای عکس او در Capoeira، روش هنرهای رزمی Brazillian. شما می توانید کوتاه در پشت صحنه را تماشا کنند و از ساقه Tittel (برای کسانی از شما از خواندن این مطلب از طریق ایمیل، ویدئویی را می توان در اینجا مشاهده کنید):

اگر شما در این ویدئو متوجه، Tittels راه اندازی بیش از حد استادانه درست شده بود. او خورشید را از طریق فیلتر کردن آن را با ابریشم حلق آویز بزرگ استفاده شده است. برای بسیاری از عکس ها، Tittel هیئت مدیره منعکس کننده نور پر کردن استفاده می شود، اما در برخی از عکس های استادانه درست شده، او در چند monolights به ارمغان آورد. اضافه کردن به یکی از این چراغ softbox با شبکه و softbox دیگری رو باز، و شما باید تنظیمات خود را.

عکاسی در این شرایط باید خیلی شبیه به عکاسی در برف است. برای این ساقه Capoeira، Tittel قادر به استفاده از زمین منعکس کننده سفید به نفع او بود.

 هر کدام از شما به ضرب گلوله در آپارتمان نمک Bonneville؟ ما دوست داریم در مورد تجارب خود را در بخش نظرات در زیر یا روی فیس بوک ما و یا گوگل + را بشنود.

برو به مقاله کامل: نکات عکاسی هنرهای رزمی

افکار خود را در این مقاله چه کسانی هستند؟ آواتار ها بحث و گفتگو در فیس بوک یا گوگل +

مقاله از: نکات PictureCorrect عکاسی

چگونه یک دوربین دیجیتال کار است؟

ارسال شده در: 16 جون تا سال 2012 12:05 PM PDT

EngineerGuy به تازگی منتشر شده کتابی با عنوان، هشت داستان مهندسی شگفت انگیز، و این فقط اتفاق می افتد، یکی از آن شاهکارهای مهندسی شگفت انگیز در دنیای عکاسی به آن تعلق دارد. در نسخه های ویدئویی آموزش کتاب، بیل Hammack از دانشگاه ایلینوی، طول می کشد، از هم جدا A80 کانن به افشای CCD آن، و یا شارژ همراه دستگاه. او سپس به ما در یک سفر علمی در جزئیات دقیقا چه کار CCD و دوربین برای ایجاد عکس های خود طول می کشد. سازمان دیده بان کوتاه، ویدئو و اطلاع رسانی (برای کسانی از شما از خواندن این مطلب از طریق ایمیل، ویدئویی را می توان در اینجا مشاهده کنید):

Hammack نشانی از یک کار خوب توصیف CCD کار می کند را به تصرف خود و رله داده ها را پیکسل به سیستم حافظه دوربین، خواهیم افزونگی در اینجا با ترک آن را به او اجتناب کنند، بنابراین مطمئن شوید که به تماشای کل کلیپ. جالب است دانستن چگونه کار سنسورهای.

 

..



ادامه مطلب
تاريخ : دو شنبه 29 خرداد 1391 | 17:26 | نویسنده : حمید حسینی |

1.هشیاری

این می تواند بسیار متفاوت است هر چند، اگر من در تیراندازی یک گروه یا خانواده از 5 یا بیشتر من همیشه اطمینان حاصل کنید که من در F8 حداقل، F9 یا F10 حتی بهتر خواهد بود. چرا این؟ خوب، چون شما می خواهید تمام چهره خود را به "تیز" البته. اگر شما در پایین F-توقف هستند، برخی از چهره های به احتمال زیاد خارج از فوکوس باشد و یا نه کاملا به عنوان آنهایی که به عنوان نوک تیز است. شماره تلفن خود را بر روی F-توقف سخت است وقتی که من تیراندازی در استودیوی من نیست، اما وقتی که من تیراندازی در فضای باز با استفاده از نور طبیعی می توان آن را بسیار مشکل است زیرا شما ممکن است نور کافی نیست، و در آن نقطه است که آن تجارت است خاموش و شما فقط مجبور به استفاده از بهترین قضاوت خود را. وقتی که من تیر اندازی گروه های بزرگ در خارج از عروسی، من اغلب به فلش آن را به عنوان چهره خود را روشن و تیز در همان زمان به ارمغان بیاورد.

 عکس گرفته شده توسط گری والترز (روی عکس کلیک کنید برای دیدن بیشتر از گری والترز)
2. چهره ها را در یک خط

در این مرحله بسیار مهم است، و من معمولا در توضیح این گروه من تیراندازی قبل از ما شروع به گرفتن عکس در وهله اول. اگر برخی از این گروه در یک خط، به عنوان مثال شاید در 3 را در یک خط در پشت و پس از آن (2) در مقابل وجود دارد، شما می خواهید مطمئن شوید که 3 که در یک خط با استفاده از دید محیطی خود را به اطمینان حاصل کنید بینی خود را در خط هستند. چیزی که من می گویند، مشتریان من وانمود که من برگزاری یک تکه کاغذ و بینی خود را لمس کردن، کس دیگری در آن "خط" همچنین باید قادر به لمس "تظاهر تکه کاغذی" من با بینی خود را نیز خواهد بود. آیا شما تا به حال یک عکس که در آن 1 سر به نظر می رسد واقعا بزرگ است؟ دلیلش این است که از این مشکل است.
3. نور

در هنگام عکسبرداری در گروه های بزرگتر از مردم آن را نیز بسیار مهم است که در دسترس بودن نور به استفاده از عنوان آن نیاز به نور بیشتری تا مطمئن شویم که چهره خود را در نسبت به گرفتن عکس از یک زن و شوهر از مردم یا یک موضوع روشن است.
4. خود نما

سخت است به گروه بزرگی از مردم مطرح چرا که در زمانی که شما مطرح شده برخی از آنها و نما دیگران اولین گروه از مردم را مطرح خود را به هر حال، پس صادقانه افتاده معمولا بهتر است. مگر در مواردی که شما در حال گرفتن عکس از یک تیم دبیرستانی و یا چیزی، که در آن صورت من به دقت مطرح شات در اکثر موارد.
5. لباس

حتی عکاسی این است که به وضوح چیزی است که شما از کنترل نیست. اما عکاسی با خانواده، به عنوان مثال آن می تواند بسیار مهم است تا مطمئن شوید که رنگ هماهنگ اما متفاوت هستند. "Matchy، matchy است". با حروف درشت، سرگرم کننده و مدرن است.

درباره نویسنده:
کهربا Bauerle توسط بسیاری به عنوان یکی از بهترین عکاسان خانواده در یوتا و متخصص در کودکان، تجاری، مد، نوزادان، و بیشتر در نظر گرفته شده است. اگر شما علاقه مند در فتوشاپ راهنمایی و چگونه به عکس های خود را نگاه کنید بهتر است، او یک استاد در این، چک کردن وب سایت خود را به دیدن نتایج او با بسیاری از عکس های خود را بدست. او علاوه بر اینکه یکی از عکاسان بسیاری از خانواده در ایالت یوتا، صرف مقدار زیادی از وقت خود را سرمقاله و عکاسی مد نیز به عنوان عکاسی خبری و عروسی.

برو به کامل مقاله: ایده های عکس و راهنمایی

افکار خود را در این مقاله چه کسانی هستند؟ آواتار ها بحث و گفتگو در فیس بوک یا گوگل +

مقاله از: نکات PictureCorrect عکاسی

خبرنگار ساقه Paparazzi

ارسال شده در: 09 جون تا سال 2012 01:57 PM PDT

Paparazzi کرده اند، به درستی، به دست آورده خود شهرت بدنام خود را از تاکتیک های مزاحم و خشنی که به کار برای گرفتن یک شات. به نظر می رسد، گاهی اوقات، که در آن هیچ مانع به رفتار قابل قبول برای Paparazzi به پایبندی به آنچه که وجود دارد. در این فیلم خبرنگار از معاون تصمیم می گیرد به نوبه خود جداول و شکار شکارچیان. اخطار: این اختلاف نظر وجود دارد به حداقل می گویند با زبان صریح و مبتذل است. بسیاری با این بخش گفت: بسیاری از مشکل نهفته است با شرکت های رسانه ای که خرید گرامی ورود و تصویری بحث کرده ام، آنچه نظر شما (برای کسانی از شما از خواندن این مطلب از طریق ایمیل، ویدئویی را می توان در اینجا مشاهده کنید).

در قسمت اول از فیلم می بینیم عکاس ناشناس Paparazzi که به عنوان انگیزه ها و روش های خود را مورد پرسش و به او نشان می دهد که نوعی از «کد» بین Paparazzi وجود دارد.

 در بخش دوم از ویدئو، معاون تیم به خیابانهای اطراف سالن های مشهور محبوب و شروع به مقابله با Paparazzi مقیم. به دور از پرخاشگری و دفاع از سرزمین و تمامیت خود را، تلاش برای مخفی کردن و یا فرار از دوربین های معاون. به نظر می رسد که اگر چه Paparazzi فاقد بسیاری از چیزها، شرم آور است یکی از آنها نیست.

برو به کامل مقاله: خبرنگار ساقه Paparazzi

افکار خود را در این مقاله چه کسانی هستند؟ آواتار ها بحث و گفتگو در فیس بوک یا گوگل +

مقاله از: نکات PictureCorrect عکاسی

کره پرتره آب: در پشت صحنه

ارسال شده در: 09 جون تا سال 2012 11:13 AM PDT

عکس آب کار آسانی نیست، آن را سخت برای کنترل، می توان به نور پیچیده، و، در آتلانتا عکاس مبتنی بر مورد Koloskovs، الکس، تمایل دارد به کمی کثیف. اما اجازه ندهید که ترس شما را از دادن آن را امتحان کنید. در اخیر شلیک زیبایی، Koloskov استفاده از آب برای اضافه کردن علاقه دراماتیک به عکس و در حالی که تلاش در زمان، ساقه، به آرامی گذشت تا همه در زمان کمی مرطوب lightheartedly. در پشت فیلم صحنه نشان می دهد که چگونه Koloskov و دستیاران او، اقدام به تشکیل یک ترشح از آب را به توپ، هوا.نگاه (برای کسانی از شما از خواندن این مطلب از طریق ایمیل، ویدئویی را می توان در اینجا مشاهده کنید):

در نهایت، آب در ارسال شده توسط دستکاری بسیاری از فریم را به یکی از حوزه های عالی از آب شکل گرفته است. بدون شک یک فرایند وقت گیر است، اما یکی که کاملا ارزش آن را به عنوان شما می توانید در به پایان رسید عکس زیر را ببینید.

آیا هیچ یک از راهنمایی های خود را در کار کردن با آب در عکاسی؟ مطمئن باشید که آنها را در نظرات زیر به اشتراک بگذارید!

 

..



ادامه مطلب
تاريخ : دو شنبه 22 خرداد 1391 | 15:42 | نویسنده : حمید حسینی |

این یکی از از پایینی تاسف از کسب و کار از عکاسی است که دو عنصر مهم در گرفتن عکس بزرگ، برای بیشتر عکاسان جوانه زدن، دست کم جالب توجه است.

عکس گرفته شده توسط آلن ساموئل (روی عکس کلیک کنید برای دیدن بیشتر از آلن ساموئل)

 

کلید را به هر عکس خوب روشن است. بدیهی است در این روز از فتوشاپ و لایت روم 4 شما می توانید تصاویر در غیر این صورت به طور متوسط ​​و آنها را با جادوگری با تکنولوژی بالا بهتر است، اما به طور مداوم دریافت عکس بزرگ و با کیفیت به طور مداوم بالا به اندازه کافی برای پول درآوردن از عکاسی، شما باید به عنوان یک جادوگر روشنایی است.

برای عکسبرداری در خارج از منزل و مناظر این بدان معناست که سراغ مکان و انتظار، گاهی اوقات برای ساعت، فقط نور سمت راست. این بدان معنی است پیاده روی را از طریق جنگل در تاریکی به عقب بر گردیم به ماشین شما. این بدین معنی است که برای پرتره و مد روز با پایه سه یا پنج نقطه روشنایی که هرگز راضی است، اما دائما سعی نصب setups نورپردازی جدید به چه نتایج کسب می کنید.

عکاسان با استفاده از نور به همان شیوه یک هنرمند با استفاده از رنگ، را به کمال ظریف در یک موضوع. نورپردازی خوب است خسته کننده و دقیق، به دو دلیل چند از عکاسان به ندرت آن استاد است.

عنصر دیگر از عکس های بزرگ شیشه ای بزرگ است. یک دلیل بسیاری از عکاسان حرفه ای به طول های بزرگ به کشتی لنزهای به یک آزمایشگاه در جایی است که آنها را برای یک دوربین مناسب وجود دارد. اجساد دوربین می آیند و می روند اما شیشه های خوب یک عمر طول بکشد.

این روزها راحت تر به آن شیشه ای خوب و بدون وام بانکی دوم در خانه خود. ماشین فرز کامپیوتر کنترل شده و پیشرفته از پوشش های نوری به معنای کمتر رد لنز و اتکای کمتر بر مهارت فرد مونتاژ آنها.

گاهی اوقات شما کیسه مردم را در مورد لنز کیت، لنز می آید که با یک دوربین جدید می شنوید. به خاطر داشته باشید که تولید کنندگان دوربین های علاقه به ساخت دوربین های خود را به عنوان قانع کننده که ممکن است به کاربران جدید و شیشه ای را انتخاب می کنند به عنوان لنز "کیت" است یک معامله بزرگ در طول سال ها بهبود یافته است. لنز کیت به عنوان "سریع" را به عنوان لنزهای گران تر معمولا، به این معنی لنزهای قیمت بالاتر معمولا دارای یک دیافراگم گسترده تر، اما در وسط محدوده دیافراگم خود را اکثر لنز کیت بسیار خوب هستند.

حتی در آن شکار برای لنز ایده آل خواهد بود به طولانی و پر هزینه است و هر عکاس کیسه از لنزهای قدیمی که آزمون زمان را تحمل کنم. این فقط بخشی از رو به رشد در هنر و صنعت است.

تمرکز بر روی این دو عنصر، نور و عدسی ها، شما را از 90 درصد از بسته که می خواهند برای عکاسان حرفه ای، اما فاقد نظم و انضباط برای رسیدن به آنجا از هم جدا کنید.

شما مردم زیادی تقلا کردن دوربین، در مقایسه با این ویژگی و با تولید کنندگان مختلف، بسیاری از مردم کمتر فکر را که در آنها ازدواج قرار داده است. و در عین حال دوربین واقعا فقط تصویری از دستگاه ضبط، نورپردازی و لنز را به تصویر است.

فکر می کنم در مورد آخرین باری که شما شنیده ام کسی پیچیدن بیش از تفاوت بین زنبورها بیگانه و Bowens استودیوی فلش، و در عین حال کسانی هستند که مردم که به برای تبدیل شدن به حرفه ای زندگی ساختن را.

 Rendered Image

 



ادامه مطلب
تاريخ : چهار شنبه 17 خرداد 1391 | 9:21 | نویسنده : حمید حسینی |

هنگامی که شما برای اولین بار کشف چگونگی گرفتن عکس از گل می تواند شما را روز بسیاری از لذت فوق العاده می دهد. عکاسی گل مورد علاقه یک نوع از عکاسی است که بسیاری از مردم عشق می باشد. دشوار است برای گرفتن عکس از گل اگر تمام عناصر کلیدی است. اگر شما هر گونه نزدیک به شما را نداشته باشند، یا شما یک باغ از خود را ندارد، و سپس مهد کودک و یا یک پارک های مورد علاقه را امتحان کنید. شما ملزم به پیدا کردن بسیاری از گونه های گل وجود دارد.

"شب لوتوس" اسیر توسط دیوید L Vanderlaan (روی عکس کلیک کنید برای دیدن بیشتر از دیوید L Vanderlaan.)

 

در تجربه من به عنوان یک عکاس طرفدار، بهتر است به بررسی نور خود را برای اولین بار. بهتر است برای استفاده از نور برای عکس های شما از گل نرم و فیلتر. چرا؟ خب، یک نور قوی با جزئیات در رنگ و گلبرگ ها را کاهش دهد. و این که در آن زیبایی می آید. شما باید مطمئن شوید که شما را از جزئیات تا حد امکان است که به سادگی اتفاق نخواهد افتاد مگر اینکه شما در نور نرم شلیک. هنگامی که شما می توانید تصمیم آگاهانه برای یک نور نرم تر را انتخاب کنید، شما به نتایج بسیار بهتری داشته باشد.

نور در یک روز ابری، پوشیده از ابر است. این آثار به خوبی برای گل ها به دلیل آن است شدت کم می کند و سایه قوی در سراسر گل خود را ایجاد کنید. این شرایط ابری مناسب برای گرفتن عکس از گل چون هیچ سایه افتضاح به کاهش جزئیات و کمال گل شما وجود دارد.

یکی دیگر از نوک به عکسبرداری گل است به استفاده از یک فیلتر پلاریزه است. این فیلتر همه چیز تیره در صحنه خود را یک بار آن را بر روی لنز شما محل. نور می تواند از دست دادن جزئیات در گل خود را به دلیل آن را آنقدر کوچک و ریز می شود.دوربین پیدا کرد آن را برای عکاسی از جزئیات در گل اگر بیش از حد نور سیل گلبرگ وجود دارد. استفاده از این فیلتر به تیره و جزئیات را.

روش دیگر برای عکاسی گل خوب از انجماد جنبش است. هیچ چیز خسته کننده تر از زمانی که شما با دقت به انتظارنشسته بودند تا ضربه وجود دارد، و حرکت از باد ایجاد تصاویر تمرکز است. این یک مشکل شایع است. این معمولا اتفاق می افتد زمانی که شما عکسبرداری در نور کم و با استفاده از تنظیمات خودکار. شاتر آهسته در نور پوشیده از ابر، و به عنوان یک نتیجه، در حال حرکت هر چیزی ممکن است نگاه تیز.

"Coneflower با قطرات" گرفته شده توسط جو Konz (روی عکس کلیک کنید برای دیدن بیشتر از جو Konz.)

 

نگه داشتن دوربین و هنوز هم به عنوان احتمالا شما می توانید. اگر شما چیز زیادی در مورد سرعت شاتر، که خوب نمی دانم، فقط دوربین واقعا هنوز هم نگه دارید. استفاده از یک سه پایه خوب است. این کار بسیار کمک کند. با استفاده از یک سه پایه محکم به شما می دهد بیشتر از یک مزیت به ایجاد ایجاد عکس های واضح تر و شفاف تر به دلیل دوربین سنگ ثابت است.

چیزی که بعد به فکر روز بیست و تیز می باشد. آیا شما تا به حال از عمق میدان شنیده؟ عمق میدان به معنی "گستره ای از آنچه در تمرکز" است. هنگامی که ما گل عکس ها تنها نیاز به یک بخش کوچکی از عکس که در فوکوس است. این عمق میدان کوتاه نامیده می شود. این بدان معنی است که دوربین این است "به دنبال" بسیار دور است. این همچنین بدان معنی است که هنگامی که گل شما را در تمرکز شما می توانید پس زمینه خود را به تیرگی. این اثر واقعا خوب است. در نزدیک کردن عکس گل، ما نیاز به یک پس زمینه روشن نیست.

عکس گل خود را به تیز باشد؟ این است که در آن توقف F و دیافراگم را به بازی می آید. هنگامی که شما دیافراگم تنگ (تعداد توقف ج) به این معنی است که شما شانس بیشتری برای ایجاد تصاویر واضح تر است. چه توقف ج؟ توقف F یک سوراخ کوچک از لنز خود را که به شما اجازه می دهد نور، و یا کاهش می دهد آن است. هنگامی که شما یک دهانه کوچکتر، دوربین قادر است به تیز کردن نظر خود را، پس به صحبت می کنند. هنگامی که شما سعی کنید از این آویزان دیافراگم های عریض (F تعداد کم متوقف می شود) و همچنین به تلاش برای کاهش عمق میدان و تیرگی پس زمینه. در حال حاضر، فقط نور خود را تماشا کنید. این نکته اصلی است.

هنگامی که شما اهدای گل خود را به خوبی، به این معنی شما در حال گرفتن بهتر با ترکیب عکاسی خود را. انشائی که بهتر است نگه داشته بدون عارضه است. (به همین دلیل یک پس زمینه تار کار می کند.) برای جلوگیری از حواس او را پرت در پس زمینه به من پیشنهاد می کنم در را محکم برداشت عکس گل خود را.

عکاسی گل این نسخهها کار میکند: هنگامی که شما یک زاویه واقعا خوب است. این نیز به عنوان "ترکیب عکاسی"، و یا فقط "ترکیب" شناخته شده است. این مربوط به جایی که شما عمدا و موقعیت چیزهای جالب در عکس شما می شود. همچنین شما می توانید برای قرار دادن از گلبرگ های گل خود را می خواهم.

از "Bonansa" گرفته شده توسط Tere اورتیز (روی عکس کلیک کنید برای دیدن بیشتر از Tere اورتیز)

 

هنگامی که شما زوم در سمت راست به نزدیک به گل خود را به طوری تصویر محکم نابود و لگدمال را ایجاد می کنید. هر چه بیشتر شما زوم، بیشتر به شما شروع به کار با یک منطقه کوچکتر. یک منطقه کوچک دارای کمتر نور است. نور کمتر به معنی شاتر آهسته تر یا دیافراگم گسترده تر احتمالا لازم است. در هر صورت، نزدیک می کنید، نور بیشتری نیاز است.

عکاسی گل بهترین نوع عکاسی در نظر من است. شما می توانید عکس های خود را خارج از نوبت در واقع اگر شما درخواست به شما نشان داده شده من امروز در اینجا. هنگامی که شما درخواست روشنایی، ترکیب فنی و روش های خوب شما به سرعت پیدا خواهد کرد که شما فقط می دانیم که چگونه به گرفتن عکس از گل به راحتی و به سرعت است.

   


ادامه مطلب
تاريخ : چهار شنبه 17 خرداد 1391 | 8:55 | نویسنده : حمید حسینی |
.: Weblog Themes By BlackSkin :.