یکی از رایج ترین سوالات من در کارگاه خواسته است که در آن می توانم به مرجع عکس های من؟ اکثر مردم تصور میکنند که من سفر دور و گسترده ای به گرفتن عکس من. این درست است من انجام سفر تا آنجا که من می توانم، اما بخش عمده ای از آرشیو عکس های من از مکان های عکس در 100 کیلومتر (60 مایل) از خانه من می آید. مرجع عکس های خوب برای هنر خود را فقط در خارج از درب جلو شما هستند شما فقط باید چشمان خود را باز و نگاه .... واقعا نگاه کنید!

 

تجهیزات

برای رسیدن به عکس خوب شما بدیهی است که به یک دوربین، اما چه دوربین مورد نیاز شما؟ پیشنهاد من یک دوربین SLR (تک لنز انعکاسی) دوربین دیجیتال به چند دلیل است. اول، لنزهای SLR قابل تعویض هستند بنابراین شما می توانید خیلی بیشتر تنها با یک دوربین دست یابد. همانطور که توانایی های خود را افزایش می دهد شما می خواهید برای خرید لنز یا لنز بهتر و سپس شما آغاز شده است. همه در یک دوربین را برای هر "ارتقاء" و یا تبادل لنزهای اجازه نمی دهد.

دوربین SLR نیز اجازه خواهد داد که شما به ضمیمه لنزهای طول فاصله کانونی دیگر مانند یک لنز تله 100-400MM. همانطور که برای چه نام تجاری به خرید آن پایین می آید به اولویت. امروز اکثر دوربین های دیجیتال SLR انجام می دهند را به یک تصویر بزرگ است. تنها چیزی که شما نیاز دارید به خودتان نگرانی این است که چگونه ارتقا ساخت و مدل شما در حال خرید است.

در کانن تجربه من (که من استفاده کنیدنیکون و سونی (که تمام لنزهای مینولتا قدیمی خود را متناسب) مدل های قابل اطمینان ترین و ارتقا در بازار امروز. شروع با یک بدن واحد SLR مانند 50D کانن و یا نیکون D90، یک لنز خوب برد کوتاه مانند 18-55mm و اگر پول اجازه می دهد تا، نیم لنز تله مناسب و معقول مانند 100-400 برای دریافت آن شاخه دور. اگر شما در حال برنامه ریزی به عکس بسیاری از حیات وحش مانند من، و سپس یک لنز 100-400MM است "".

 

 



ادامه مطلب
تاريخ : دو شنبه 28 مرداد 1392 | 18:37 | نویسنده : حمید حسینی |
.: Weblog Themes By BlackSkin :.