هستند بسیاری از چیزهایی که برای یک عکاس بزرگ وجود دارد. ترکیب تفاهم، نور و تکنیک های مورد نیاز برای ایجاد یک تصویر بزرگ، تنها بخشی از پازل است. یکی از مهم ترین جنبه های یک عکاس واقعا بزرگ است که قادر به ایجاد مشتریان خود را در جلوی دوربین احساس راحتی. برخی از افراد یک هدیه طبیعی برای این کار، اما برخی از این هدیه ای که به راحتی نمی آیند. در اینجا فقط چند چیز شما می توانید انجام دهید برای کمک به شما و مشتریان شما را در سهولت در مقابل لنز خود احساس راحتی کنید.


 

 

شل کردن

اگر شما به خودتان، متشنج ... شانس هستند به شما و مشتریان شما احساس می کنید که در حال رفتن است. ساده ترین راه برای کمک به دیگران برای استراحت است به خودتان استراحت. ایستادن صاف زمانی که شما با آنها صحبت کنید، اعتماد به نفس آن را به تصویر می کشد. اگر شما خودتان را به عنوان اعتماد به نفس در هنر و صنعت خود را به تصویر بکشد، این نیز خواهد شد شما و مشتریان شما احساس راحتی کمک کند.


 

 



ادامه مطلب
تاريخ : سه شنبه 27 فروردين 1392 | 7:55 | نویسنده : حمید حسینی |

ریشه کلمه تکرار "تکرار" است. هنگامی که شما به یک اندازه خاص را تکرار، یا شکل و یا رنگ قدرت شما اضافه کردن به تصویر کلی است. تکرار یک مفهوم اساسی در جهان هنر است. اگر شما می خواهید برای ایجاد یک بیانیه، عناصر خاص را تکرار دوباره و دوباره. اگر شما چیزی را تکرار یک یا دو بار آن را جالب تر می شود. اگر شما تکرار زمان چیزی است که بسیاری آن را یک الگو می شود و در زندگی خود را طول می کشد. الگوها به ما سفارش در جهان غیر این صورت هرج و مرج است. چیزی اساسا خشنود از دیدن نظم در به گونه ای که ما می دانیم چه چیزی را باید انتظار وجود دارد. در اغلب موارد، تکرار یک ابزار است که برای آرام کردن بیننده مورد استفاده قرار گرفته شده است، ساخت آنها احساس راحتی و در صلح و آرامش در حالی که با بهره گیری از این دیدگاه است.

 

 

 

 


برچسب‌ها: جهان هنر مفهوم اساسی الگوها

ادامه مطلب
تاريخ : یک شنبه 11 فروردين 1392 | 7:59 | نویسنده : حمید حسینی |
.: Weblog Themes By BlackSkin :.