گزینه هایی که یک عکاس است به نور صورت و بدن یک شخص بسیار زیاد است. شما ممکن است انواع مختلف چراغ های مانند پارابولیک یا منتشر و استفاده شما ممکن است آنها را در ترکیب بی پایان موقعیت. با این حال وجود دارد، پنج مجموعه یو پی اس اساسی است که عکاسان و بیش از بیش استفاده دوباره، رامبراند، نور تقسیم، نور وسیع، نورپردازی پروانه و نور حلقه. در اینجا ما به هر یک، شرح شکستن یو پی اس مجموعه و به شما راهنمایی در مورد چگونه به آنها را در شیوه ای مطلوب می دهد.
رامبراند روشنایی

این روشنایی راه اندازی شده است پس از نقاش معروف هلندی که معروف برای کلید کم خود و سبک نورپردازی با کنتراست بالا بود نام برد. این همچنین نورپردازی برای عکاسان مبتدی که چراغ های زیادی ندارد با این حال در استودیو خود را تعیین می کنند. دلیل آن این است، شما اساسا تنها نیاز به یک نور و یا دو نفر برای راه اندازی آن را به عنوان استفاده نمی کند هر سایه را پر کنید و یا فقط یک کمی. این ساده یک نور راه اندازی شده است که ایجاد یک اثر نقاشی سیاه قلم، فقط با یک طرف صورت به خوبی روشن و یک مثلث کوچک از نور در طرف دیگر است.

برای راه اندازی روشنایی رامبراند راه اندازی، برای اولین بار یک نور کلیدی را در حدود 45 درجه از سوژه خود را و کمی بالاتر از سر سوژه قرار دهید. همانطور که این موضوع با دوربین است، در صورتی که نور را در زاویه سمت راست موقعیت، شما باید از مثلث کوچکی از نور را در طرف مقابل چهره سوژه را ببینید. اطمینان حاصل کنید که مثلث از نور بیش از حد بزرگ است و طول و عرض چشم و بینی منتقل می کند. اگر آن را، تنظیم نور درآمده است. حالا که شما یک تصویر خوب contrasty، وقت آن است که به فکر می کنم در مورد پر است. نقطه از این مجموعه است که به راحتی بر روی پر، و یا حتی از آن اجتناب است. با این حال، که بستگی دارد اول از همه در چه نوع از نور کلیدی شما در حال استفاده و نیز به سبک خود، چقدر شما می خواهید به فشار اثر نقاشی سیاه قلم. عکاسان بسیاری از استفاده از یک بازتابنده یا جستن به آرامی پر سایه اما برخی از عکاسان فقط می خواهم به استفاده از لوازم نصب کردنی روشنایی کوچکتر و نرمتر. بنابراین، حرکت چراغ های خود را در اطراف و سعی کنید به نظر می رسد اما به یاد داشته باشید، این مجموعه در مورد رسیدن به یک نگاه دراماتیک و نگه داشتن آن ساده است.
تقسیم روشنایی

روشنایی اسپلیت شبیه به نوع رامبراند از نور است، اما حتی بیشتر چشمگیر است. یکی دیگر از اصطلاح مورد استفاده برای این نوع از نور "سمت روشنایی"، بسیاری در فیلمبرداری فیلم نوار استفاده می شود است. برای رسیدن به این نگاه، فقط قرار دادن نور اصلی خود را تمام راه را به سمت موضوع خود را. تصویر یک طرف به خوبی روشن و در مقابل در سایه داشته باشد. سپس آن را به شما چقدر می خواهید برای اضافه کردن جزئیات به سایه. فقط با قرار دادن یک نور دوم به طرف مقابل از منطقه روشن از چهره سوژه و تنظیم از راه دور.



با قرار دادن پر به دور از موضوع، شما قادر خواهید بود برای اضافه کردن مقدار مناسب از جزئیات. اگر شما جای نور بیش از حد نزدیک، و سپس شما را تا پایان از دست دادن طرف اثر روشنایی. همچنین شما می توانید نور پس زمینه و هدف آن را به پس زمینه خود را اضافه کنید. این کمک خواهد کرد که این موضوع از پس زمینه خود را جدا کنید و به شما یک تصویر سه بعدی را.
نور گسترده

با استفاده از این مجموعه تا شما واقعا لازم نیست موقعیت چراغ های خود را برای تغییر، در مقایسه با نورپردازی رامبراند و یا تقسیم. به این دلیل است که به نام "نور گسترده" سبک، به این دلیل که طرف دیگر از چهره سوژه روشن است. همه شما باید انجام دهید این است که به چهره موضوع خود را به دور از نور، که بیشتر از زمان است که در 45 درجه از سوژه قرار. چانه موضوع، با این حال، به جهت مخالف از نور به نوبه خود، در نتیجه صورت موضوع / بینی او خود را به / گوش خود را به خوبی روشن خواهد شد. بنابراین، بسیار آسان است برای رفتن از سبک رامبراند به سبک نور گسترده و تنها با حرکت از موضع این موضوع است.


همچنین، به یاد داشته باشید که شما ممکن است صورت سوژه در سبک نور گسترده داشته باشند، اما بدن در سبک رامبراند فقط داشتن چهره بدن به دور از نور. اگر، از سوی دیگر، بدن با نور، و سپس آن را به صورت گسترده روشن است.
پروانه نور

این نوع از نور نیز نامیده می شود "روشنایی پارامونت" به دلیل آن را به عقب محبوب در 1930s در هالیوود بود. و دلیل آن این است به نام "نور پروانه" است زیرا نور درست در مقابل این موضوع، اما در یک زاویه شیب رو به پایین قرار شده است، بنابراین ایجاد یک حق سایه زیر بینی این موضوع است که شبیه یک پروانه است. زاویه توصیه شده است که معمولا بین 25 و 70 درجه است .

روشنایی زیبایی در نظر گرفته شده است راه اندازی، بیشتر برای زنان، و نیز کار می کند بهترین راه حل با مردم را با استخوان های گونه تلفظ و شکل ناب به عنوان سایه کمی درست زیر استخوان های گونه. همچنین شما می توانید یک هیئت مدیره گزاف گویی در زیر این موضوع را به عنوان پر موقعیت به یاد داشته باشید. این درخشش زیبا به صورت موضوع را به من بدهید.
نور حلقه

حلقه نور سبک است فقط تنوع اندکی از نور پارامونت است. همه شما باید انجام دهید این است که حرکت نور به یک طرف، معمولا به سمت راست دوربین، اما هنوز هم آن را در یک زاویه بالا. در این سبک، به دلیل از سایه های آن را ایجاد، حس عمق می دهد که سبک های دیگر را ندارد. دلیل آن این است به نام روشنایی لوپ است که به دلیل سایه ای که در زیر و به سمت بینی است که به شکل حلقه ایجاد شده است .

 بنابراین در حال حاضر شما به آن داشته باشد. این معروف ترین و پر استفاده ترین روشنایی یو پی اس مجموعه ای برای پرتره است. رامبراند دراماتیک و روشنایی تقسیم، نور چاپلوس گسترده تر، و عکس های زیبایی پارامونت و حلقه چراغ. بیش از حد بسیاری از گزینه های؟ خب، همیشه به یاد داشته باشید، پیدا کردن سبک خود، سعی کنید آنها را در موضوعات مختلف.بیشتر و بیشتر تمرین کنید شما همچنین باید کشف کنند که بیشتر از زمان بهترین سبک است که مناسب این موضوع بهترین. هر شخص چیزی در ویژگی های خود را دارد که باعث می شود آنها را به ایستادگی کردن. روشنایی سمت راست را انتخاب کنید برای هر فرد است به طوری که ویژگی های آن شما را تقویت کرده و شما همیشه می خواهید کسانی که عکس های زیبایی!

چگونه به چهره های بزرگ در شرایط نوری متغیر

آیا متوجه شده اید که چگونه تقریبا هر عکاسی را وعظ آموزش "اجتناب از تیراندازی خارج از منزل در زیر آفتاب ظهر خشن،"؟ آن در نظر گرفته یکی از گناهان کاردینال عکاسی از سوی برخی از و بسیار دلهره آور برای عکاسان دیگر که آنها بیش از حد ترس و حتی آن را امتحان کنید. اما صبر کنید. چه می شود اگر من به شما بگویم عکسبرداری در خورشید بالای سر بود واقعا نیست، شما می دانید، غیر ممکن است؟ در حال حاضر، قبل از اینکه شما بروید و با من تماس دیوانه حداقل به من گوش میدی. مطمئنا حقایق پشت این قانون وجود دارد. بله، خورشید در بالای سر است بسیار خشن و بدنام است برای ریخته گری سایه که، خوب، فقط نگاه ساده افتضاح است. با این حال، واقعیت آن است، این است که شما می توانید به ساقه در مقابل نور خورشید است و شما می توانید برخی از عکس های واقعا بزرگ است که راه. با یک درک اساسی از نور طبیعی و کمی از احتیاط، آسمان واقعا حد خود است. هنوز کنجکاو؟می خواهید بیشتر بدانید؟ در آموزش تصویری زیر نگاهی به. این تیم نشانی از یک کار فوق العاده توضیح می دهد که چرا شما باید در برابر همه چیز شما احتمالا تا کنون یاد گرفته و چگونه برای رفتن در مورد انجام این کار (برای کسانی که از شما با خواندن این مطلب از طریق ایمیل، این ویدئو دیده می شود در اینجا):

خیلی خوب، پس با استفاده از نور طبیعی است که بد نیست. در حال حاضر، اجازه دهید روکش سریع از آنچه که ما را از قسمت آموخته را انجام دهید.

نخست، پیدا کردن یک دیوار مواجه شمالی پیدا کرده اند و شما خود را از سایه باز! در حال حاضر همه شما باید انجام دهید این است که استفاده از یک بازتابنده هیئت مدیره و یا یک منعکس کننده طبیعی مانند یک ساختمان به گزاف گویی برخی از نور را بر روی مدل خود را پیدا کرده اند و شما خودتان برخی از طلا روشنایی طبیعی است.عکس زیر را در این سناریو دقیق، هیچ strobes لازم گرفته شده است:

 درب انبار شما لازم نیست برای استفاده از روشنایی درب انبار کاه و جو و کنف و غیره. شما می توانید نتایج زیبا را با استفاده از فقط در مورد هر راهرو، تقریبا در هر مکان. این فوق العاده است نه تنها به مدت چند روز آفتابی فوق العاده، بلکه برای روزهای بارانی هنگامی که شما باید تیراندازی خارج، اما شما نمی خواهید خود را به خیس. EM استیک در راه درب شروع به خوراکی .

 روشنایی شبح ظاهر کلاسیک است که نه بیش از حد دشوار به جلو است.نگاه مخالف نوع روشنایی انبار درب، به جای falloff نور محو به سیاه و سفید، پس زمینه سفید بیرون دمیده شده و این موضوع میدهد. بنابراین، زمانی که آن را واقعا روشن خارج، پیدا کردن محل سکونت در داخل با پنجره های بزرگ و یا درب باز داشته باشند و مدل خود را در مقابل آنها ایستاده است. استفاده از نور سنج خود را به متر قرار گرفتن در معرض خود را به آسمان مهم به مدل و گرفتن چند عکس متر نیست. این اثر قصد دارید با این یکی است .

آخرین نوک قبل از این یکی کردن، زمانی که در شک، نگاه مدل خود را در خورشید است. برای جلوگیری از خیره کننده او، چشم خود را به او نزدیک است، پس از آن در سه شمارش آنها را باز و به طور همزمان یک عکس ضربه محکم و ناگهانی. او سپس می توانید دور نگاه کنید. این کار به دلیل این که شما در حال آوردن وجود دارد را به صورت نور و در اصل با استفاده از خورشید به عنوان یک منعکس کننده، مثل این :

به عنوان یک عکاس به طور خودکار باعث می شود شما یک دانش آموز از نور. به یاد داشته باشید که حتی زمانی که شما در حال عکس گرفتن نیست. در روشنایی اطراف شما در خانه، در بازار، در پارک، رانندگی ماشین شما را دارد. به دنبال آن، مشاهده آن، درک چگونه کار می کند و شما را به خوبی خواهید بود در راه خود را به تبدیل شدن به یک عکاس بهتر .

 

 



تاريخ : سه شنبه 28 شهريور 1391 | 10:33 | نویسنده : حمید حسینی |

"هنگامی که با استفاده از فلش در داخل یک اتاق با سقف پایین و دیوارهای سفید من درک می کنم که چگونه به استفاده از فلش برای به دست آوردن نور نرم. اما اگر سقف و دیوارهای سفید نیست، چگونه می توانم نور را با خارج کردن فلش دوربین به شما نرم است. "

این یک سوال بزرگ است، زیرا آن را به ارمغان می آورد از مسائل مختلف!

- با خاموش فلش دوربین، او با اشاره به استودیوی روشنایی یا قادر بودن به گرفتن واقعی فلاش خاموش دوربین.

اما چه می شود اگر شما لازم نیست که هر چراغ استودیو و فلش خود را یا نمی خواهد آمد کردن دوربین، یا آن را، اما شما از کابل های لازم و غیره را نداشته باشند، از آن استفاده کنید؟

دوم - چرا می خواهید برای نرم کردن نور در وهله اول، و چه ما حتی با نرم شدن نور چیست؟

سوم - چگونه رنگ دیوارها و سقف بر نور؟

چهارم - چگونه می توانید آن را از ما نرم؟

اگر شما در حال تیراندازی با فلش undiffused، هر نوع فلش - نه فقط بر روی دوربین، از آن است که تمایل به بسیار خشن است. این باعث می شود سایه های عمیق بر روی صورت و غیره.

اما، این همه نیست، آن را می سازد سایه بر روی دیوار و سقف و رنگ از نور به سمت سرد، خشن و بی رحم است.

بار وجود دارد که این کامل است و چیزی که شما بعد از آن، اما معمولا نه. به خصوص هنگامی که شما در حال عکسبرداری با فلاش در دوربین شما (برای کسانی که از شما با خواندن این مطلب از طریق ایمیل، این ویدئو را می توان در اینجا مشاهده کنید).

برای نرم کردن نور و آن را کمتر خشن، ما می خواهیم به آن را در برخی از راه نفوذ.

به بهترین نشان دادن انتشار نور، در خارج در یک روز روشن و آفتابی و سایه شما را مشاهده. شما متوجه خواهید شد که آن را به رنگ تیره است و دارای یک لبه تیز است.

این است که با شدت منبع نور (خورشید) و اندازه نسبت به موضوع آن ایجاد می شود. اگر شما در مورد آن فکر می کنم، آن را بسیار کوچک راه وجود دارد تا در آسمان!

در یک روز ابری، و یا فقط صبر کنید تا زمانی که یک ابر بین شما و خورشید می آید. در حال حاضر نور خورشید در حال ورود به بالای ابر و قوی در همه جا.

هنگامی که آن بیرون می آید پایین - و بازدید با ما - نور است در آینده در یک مکان است. این در حال آمدن است نسبتا به طور مساوی در سراسر سطح پایین کامل از ابر. در حال حاضر منبع نور ما، ابر، خورشید می شود.

و آن بزرگ است! خیلی بزرگتر از خورشید بود. احتمالا از افق به افق!

در حال حاضر در سایه ما نگاه کنند. این دیگر از جمله یک رنگ عمیق است. در حال حاضر بیشتر از خاکستری از سیاه و سفید است و آن است که خیلی سخت نیست.

به جای لبه های سخت، لبه های سایه در حال حاضر نرمتر و کمتر تعریف شده است. آنها تمایل به محو شدن و دور و نه فقط از سیاه عمیق به هیچ چیز.

این نفوذ است. این نرم نور می کند و آن را در رابطه با این موضوع بزرگتر است. به همین دلیل است که شما می بینید عکاسان استودیو با استفاده از softboxes و تیراندازی را از طریق چتر. این تلاش در استودیو در تکرار یک ابر است.

برگشت به ما بر روی فلش دوربین ...

از آنجا که بسیاری از مشکلات ما در حال به اندازه فلش نسبت به این موضوع ایجاد می شود، ما باید آن را به بزرگتر.

بنابراین، بالاتر پایان فلاش توانایی مفصل گردنده سر فلش، در حالی که باقی مانده بر روی دوربین است.

در حال حاضر، به جای تیراندازی مستقیم در مورد این موضوع با این کوچک، منبع نور سخت، سر مفصل گردنده و گزاف گویی نور در خارج از دیوار یا سقف. این باعث می شود نور زیادی بزرگتر و حل بسیاری از مشکلات ما است.

اما، چه می شود اگر دیوارها و سقف سفید نیست؟

آیا گزاف گویی کردن از آنها نیست. نور را انتخاب کنید تا رنگ و بازتاب آن را بر روی صورت موضوع.

دو مدل خود را به محل دیگری منتقل یا پخش نور در یکی دیگر از روش.

آنها این کار فروش softboxes کوچک است که شما بر روی فلش دوربین خود را به ضمیمه، یا پلاستیکی سفید را پوشش می دهد شما بیش از لنز فلش قرار داده است - اما راه ساده ترین و محبوب ترین به نوار برخی از مرتب کردن بر اساس مواد انتشار بیش از لنز فلش.

ردیابی کاغذ به خوبی کار می کند و شما می توانید افزایش یا کاهش میزان انتشار شده توسط تعدادی از لایه های کاغذ ردیابی استفاده می کنید.

هیچ یک از این ایده آل است. بهترین راه برای پخش فلش است که آن را مفصل گردنده و گزاف گویی نور را به این موضوع است. اما آنها را در تنگنا کار می کنند.

یکی دیگر از گزینه جستن خواهد بود به استفاده از یک بازتابنده بزرگ سفید. گزاف گویی کردن نور است که به جای دیوار.

استفاده و انتشار بر روی فلش دوربین کار دشواری نیست، اما از آن است که یکی از راهنمایی عکس کسانی که تنها کاری که باید انجام می شود!

درباره نویسنده:
دن Eitreim می نویسد: در آموزش هدف عکس. او یک عکاس حرفه ای در جنوب کالیفرنیا برای بیش از 20 سال بوده است. او فلسفه این است که یادگیری عکاسی آسان است، اگر شما می دانید که آزمایش و چند استراتژی درست است.
برای آموزش بیشتر، PictureCorrect پیشنهاد می کند:

فلش عکاسی است که قطعا یک موضوع پیچیده است، من می دانم که من آن را یکی در حوادث روزهای گم شده روشن زمانی که مردم با توجه به من برای گرفتن عکس های بزرگ وحشت. این کتاب به نام عکاسی 100٪ فلش قابل اعتماد است و همه چیز در مورد به دست آوردن مهارت و اعتماد به نفس شما نیاز به ایجاد تصاویر بزرگ با اساسی ترین و در دسترس ترین منابع روشنایی است.

کانن در خط مقدم تولید دوربین بیش از 7 دهه در آنجا ماند. این ویژگی است که به تعهد خود را به موفقیت در بخش برش لبه تکنولوژی و حفظ استانداردهای بالای کیفیت است. در این ویدیو شما می توانید در پشت صحنه های تور چگونه کانن تولید تجهیزات عکاسی خود را از آغاز به کار یک ایده تمام راه را از طریق حمل و نقل محصولات تمام شده به بازار مصرف کنند. بینندگان نیز به نگاه به قواعد فرآیند تولید سبز درمان می شود و چگونه این شرکت در حال پخش است سهم خود را برای اطمینان از محیط زیست است که از شیوه های بی فایده ها محافظت شده است. یک نگاه (برای کسانی که از شما با خواندن این مطلب از طریق ایمیل، این ویدئو دیده می شود در اینجا):

همانطور که شما در کلیپ را دیدم، کانن مسئول یک میزبان کامل از ایده های انقلابی است. در اینجا چند شما ممکن است شناخته نشده است آنها مسئول:

    
تولید انبوه فلوریت، یک ماده است که لنزهای ساخته شده از.
    
توسعه کروی لنز
    
ایجاد یک موتور اولتراسونیک
    
انقلابی تثبیت کننده تصویر نوری
    
ایجاد تصویر DIGIC تکنولوژی سنسور، که منجر به دوربین کانن تبدیل شدن به اولین به قادر به ضبط ویدیو کیفیت بالا


 



تاريخ : سه شنبه 28 شهريور 1391 | 10:22 | نویسنده : حمید حسینی |

آماده سازی عروس:

    
عروس خودش آماده
    
عروس یا خدمتکار افتخار / رئیس ساقدوش عروس لباس شب عروس راه اندازی / حجاب
    
یک شات از عروس در آینه
    
مادر حجاب عروس عروس راه اندازی
    
عروس با مادر (طول و closeup)
    
عروس با پدر (طول و closeup کامل)
    
عروس با bridesmaids به (طول و closeup کامل)
    
سنجاق کردن در corsages
    
گل در حال تحویل داده
    
عروس با پدربزرگ و مادربزرگ (طول و closeup کامل)
    
عروس با دیگر اعضای خانواده، خواهر، برادر و غیره (طول و closeup)
    
عکس های مختلف از لباس های آویزان، نزدیک کردن و غیره کفش (درهم و برهمی و هرج و مرج می توانید عکس های عالی صریح و یادآوری دوست داشتنی را به زن و شوهر از همه چیز می رود که در سراسر رویداد اصلی)

آماده سازی داماد:

    
داماد آماده برای مثال، قرار دادن در کراوات
    
داماد با بهترین مرد (طول و نزدیک)
    
داماد با بهترین مرد دست تکان دادن (نگاه کردن به یکدیگر و یک با هر دو نگاه کردن به دوربین
    
داماد با مادر (طول کامل و نزدیک)
    
داماد با پدر (طول کامل و نزدیک)
    
سنجاق کردن در corsages
    
داماد با پدربزرگ و مادربزرگ (طول کامل و نزدیک)
    
داماد با دیگر اعضای خانواده، خواهر، برادر و غیره (طول کامل و closeup)
    
برخی از آنهایی که سرگرم کننده با داماد و بهترین مرد (آنها را نگاه طبیعی به عنوان امکان پذیر است)

قبل از مراسم:

    
ورود عروس
    
عروس و پدر در راه رفتن به محل برگزاری
    
عروس بوسیدن پدر
    
عروس با مادر، پدر و مادر و bridesmaids
    
مهمان در بدو ورود
    
آشر نمایش مهمان به کرسی های خود را
    
مهمان های مختلف در حال نشسته
    
عکس های عمومی از تمام مهمانان نشسته

در این مراسم:

    
عروس در حال قدم زدن در راهرو
    
bridesmaids به، حامل حلقه، بهترین مرد قدم زدن در راهرو
    
پدر دادن دور عروس
    
عروس و داماد تبادل قول
    
تبادل حلقه عروس و داماد
    
عروس و داماد - اولین بوسه
    
امضای رجیستری
    
از دست / حلقه نزدیک

در طول پذیرش:

    
مهمان ورود
    
اصلی مهمان ورود .... عروس و خانواده اش و دوستان داماد به خصوص
    
نگاهی به بسیاری از عکس از محل برگزاری - به ویژه هر گونه ویژگی های خاص
    
عکس از دادن میز و دکوراسیون
    
مهمان پستال عروس و داماد
    
هر یک از سخنرانی ها
    
بازی کودکان / رقص
    
اولین رقص
    
بسیاری از عکس های رسمی از مهمانان - به خصوص هر یک از فرزندان لباس پوشیدن و در بهترین لباس خود را در عروسی - آنها نگاه adoreable
    
عکس هنرمندان / باند
    
کیک (خود به خود)
    
برش از کیک
    
عروس و داماد - بستن دست (با پوشک بچه و / یا گل)
    
رقص داماد با مادر خود
    
رقص داماد با مادر عروس
    
رقص عروس با پدرش
    
عروس و داماد ترک
    
عروس و داماد در اتومبیل
    
عروس و داماد به دنبال از پنجره عقب خودرو

 



تاريخ : سه شنبه 28 شهريور 1391 | 10:14 | نویسنده : حمید حسینی |

شما به عنوان غرق در نور گرم است اما یک طرف صورت خود را در سایه سنگین است. متر دوربین شما نشان می دهد 1/250 ثانیه در F8 در ISO 100. شما شلاق بیرون دیجیتال SLR خود را قابل اعتماد و تصویر خود را شلیک کنید امیدوارم شما در حال تیراندازی در کتابچه راهنمای. این بهترین حالت برای شلیک اگر شما می خواهید SLR دیجیتال خود را به استاد است. حالت کتابچه راهنمای کاربر اجازه می دهد تا شما را به دیدن ابرداده هر یک از عکس شما را به طوری که شما می توانید عیب یابی وقتی که اشتباهی پیش. اتوماتیک، دیافراگم، شاتر و برنامه به شما می گوید هیچ چیز اگر همه چیز اشتباه است، بنابراین شما نمی قادر خواهد بود به یاد بگیرند که چگونه برای اصلاح خود را به عکس گرفتن از اشتباهات است. شما در تلاش های خود را نگاه کنید و شما می بینید در تصویر بالا. یک طرف صورت او کم شده است، اما از طرف دیگر به نظر می رسد حداقل در مانیتور LCD کمی کامل.

چشم خود را در مانیتور می بینید بستگی دارد در مورد چگونگی روشن نور محیط است. من مطمئن هستم که شما سوخته حداقل یک بار اعتماد چشم خود را به عنوان آنها را در یک تصویر نگاه کنید درست بعد از اینکه شما را یک عکس. بنابراین روش قابل اعتماد تر است امکان نمایش هیستوگرام در LCD و یاد بگیرند که چگونه به تفسیر که. شما ممکن است این قطعه بعد از مشاوره در جایی شنیده است. حرکت در نزدیک تر و پر کردن قاب و یا منظره یاب با موضوع خود را. این دوربین خود را می دهد که شانس بهتری برای گرفتن خواندن دقیق است. این بار شما پر کردن قاب و متر نشان می دهد 1/250 ثانیه در F5.6 در ISO 100 است. که افزایش در 1 F-توقف یعنی قرار گرفتن در معرض باز کردن دیافراگم F8 را بزنید تا F5.6 است. تصویر بعدی شما نشان می دهد بهبود، و یا آیا این واقعا؟ در حال حاضر شما در واقع می تواند از طرف سایه از موضوع خود را بهتر را ببینید. اما سمت پایین وجود دارد. چهره اش نزدیک به نور در حال حاضر بیش از حد در معرض، شما می توانید از طریق هر گونه جزئیات برجسته در منطقه نمی بینم. آن صورت، شما باید به بین از دست دادن جزئیات در سمت سایه صورت موضوع خود و یا جزئیات برجسته را انتخاب کنید. شما باید 2 گزینه می باشد.

به طور معمول در این ساعت در اواخر شب، شما باید به کار سریع، زیرا آفتاب است و تنظیم سطوح نور قطره به سرعت. پس چرا سرعت شاتر از 1/250 را انتخاب می کنید؟ به این دلیل قبل از هر چیز است: 1/250 ثانیه است که بالاترین سرعت شاتر دوربین ما با فلاش sych.

این سرعت شاتر ممکن است از مدل های معمولی و بالاترین سرعت سنکرون متفاوت آن است که آیا نیکون و یا کانن دوربین این روز است 1/250 یا 1/200. شما می توانید از قرار گرفتن در معرض معادل آن از 1/125 در F8، 1/60، F11 و 1/30 در F16 استفاده کنید، اما چرا شما؟ این وضعیت پرتره است و شما می خواهید در پس زمینه به عنوان را به عنوان ممکن است مبهم. علاوه بر این، دستگاه های حفظی ما، سیب چاشنی بوی دیوانه فروتن مدرک کارشناسی، به ما می گوید "تنظیم دیافراگم به تعداد کمی به تیرگی پس زمینه." و که برای تعداد زیادی F-توقف و یا دیافراگم را جبران کند، شما باید طولانی ترین لنز خود را استفاده کنید. اگر شما یک عکس با لنزهای تله فتو در مقابل یک لنز زاویه گسترده، شما را پیدا خواهد کرد که دیگر تار لنز فاصله کانونی خارج از زمینه بیش از یک لنز زاویه گسترده است.

با استفاده از ساخته شده در فلش بعد از انتخاب لنز دوربین خود، شما هم اکنون به شما تصمیم می گیرید مانند نور بسیار گرم است که شما را در موضوع خود را ببینید. برای حفظ این "نگاه"، شما باید برای تکمیل و یا پر کردن طرف سایه از چهره سوژه شما. بازتابنده است که شاید ساده ترین راه حل اگر شما کسی را به آن را نگه دارید برای شما به عنوان به شما شلیک. اما مگر اینکه شما از قبل می دانیم که شما یک مجموعه فوق العاده را از دست، چیز عملی تر برای انجام شده است به استفاده از فلاش. بیشترین مصرف کننده درجه دوربینهای SLR دیجیتال مانند کانن 20D، 40D، XTi شورشی یا نیکون D40X، D200s نیکون فلش ساخته شده است و در آن بالا میآید. من به یاد آنها از چشم خرچنگ. آنها را به نوبه خود، شما معمولا به سوئیچ دوربین را به "دستی" حالت، پس از آن یک دکمه در جایی فشار دهید. در دوربینهای SLR دیجیتال کانن، که دکمه در نزدیکی نقطه قرمز رنگ از لنز خود را واقع شده است. هنگامی که فلش کوچک خود را بالا میآید، همه شما باید انجام دهید این است که آهنگسازی تصویر و آتش خود را دور. برای کسانی از شما که می خواهند کنترل و حتی بیشتر، شما می توانید این را امتحان کنید:

1. با فشار دکمه پانل LCD به بالا از دوربین های خود را روشن کنید.
2. قرار گرفتن در معرض جبران دکمه فلش را فشار دهید.
3. شماره گیری در میزان فلش پر شما می خواهید. این فقط یک راه فانتزی از گفتن فلش دوربین شما چقدر نور "را به پا زدن را به صحنه است.

اگر شما می خواهید برای غلبه نور محیط را با یک توقف، همه شما باید انجام دهید این است که به نوبه خود شماره گیری سریع را در پشت دوربین خود را در جهت عقربه های ساعت و یا به سمت راست و فلش باید تنظیم نور محیط 1 یا 2 گام با 1 غلبه / 3 افزایش توقف. دوربین ارقام که چقدر قدرت فلاش، نیاز به قرار دادن طرف سایه از چهره بدون هیچ گونه سر و صدا آنچه را پر کنید. تصویر بالا بدون فلش پر است خیلی بد نیست، اما اگر شما آن را چاپ کنید، خواهید دید که شما می توانید چهره خود را افراد است که در سایه را نمی بیند. بر روی صفحه کامپیوتر، به نظر می رسد اشکالی ندارد، اما به من اعتماد کن. آنچه که شما بر روی مانیتور خود می بینید همیشه چاپ به دلیل آن را فراتر از آنچه در چاپ تجدید پذیر است. عکس و تصاویر زیبا هدا با استفاده از فلش ساخته شده در خودکار و یا تنظیمات پیش فرض چاپ بسیار ظریفانه زیرا طیف وسیعی از درخشان برجسته به تیره ترین سایه تنگ شده است. برای کنترل و حتی بیشتر، خارج از دوربین فرمت بند ناف همگام سازی هم بهتر است. باشید برای مقاله بعدی من به همین دلیل من فکر می کنم این لوازم جانبی است یک ضرورت مطلق است.

ستفاده از ظرف زیبایی کمک می کند تا به ساده کردن کار گاهی اوقات مشکل از استفاده از روشنایی حتی از عیوب و تن پوست است. در علاوه بر این به نور جذاب نرم اصلاح تولید، شما همچنین می توانید به نفع افزوده ایجاد گرفتن چراغ های جذاب در چشم. به عنوان جوئل گرایمز توضیح می دهد که در این ویدئو به زیر، حتی کوچکترین تغییر از راه دور می تواند یک تغییر شدید در راه به موضوع خود را روشن و مکانی که در آن شما جای ظرف را بسته به در ساختار صورت موضوع متفاوت است. در اینجا این است که چگونه گرایمز آن را ندارد:

چند نکته کلیدی را به خاطر داشته باشید:

    
ظرف زیبایی را بر روی بازوی رونق، بنابراین شما قادر خواهد بود تا از زیر آن ساقه.
    
بالا بردن ظرف به دور از مدل سایه های تیره است. با استفاده از یک بازتابنده برخی از نور را به گزاف گویی و نرم را به سایه نگاه توخالی در گونه.
    
هنگام پایین آوردن ظرف، پایین تر موقعیت دوربین خود را با آن نوشته شده است.
    
بازگشت به دوربین خود را به مدل انتخاب کنید تا به ابتدای مقاله طبیعی اغلب ناشی از ظرف زیبایی است.
    
نور سقوط خواهد کرد سریعتر فاصله بیشتر بین بشقاب و مدل.

 

 



تاريخ : یک شنبه 26 شهريور 1391 | 13:33 | نویسنده : حمید حسینی |

گسترده و ضبط تمام اکشن

مسابقات گلف PGA و LPGA در برخی از دوره های گلف، زیبا ترین است که به عکاس بوم اقدام به ساقه رفتن و البته میزبانی شده است استفاده از یک لنز زاویه باز است که باید برای به دست آوردن همه چیز را در چشم انداز قرار دادن سبز، گلف بازان، جمعیت، و چشم انداز اطراف آن. در سوراخ را انتخاب کنید بر روی زمین گلف (1 سه راهی، 9 سبز، و سبز 18) عکاسی از بالاترین نقطه در grandstands ارائه بهترین چشم انداز را به تصرف خود عمل است. من می خواهم به استفاده از 17-40mm f/4L در F5.6 و بالاتر عمق میدان (DOF).دیافراگم بزرگتر واضح تر تصاویر خود را خواهد بود
.

 مسدود کردن عمل

مهم نیست که چه ورزشی شما عکس، شما همیشه می خواهید می شود قادر به مسدود کردن عمل است. نوسان گلف گلف بازان حرفه ای در تور PGA طور متوسط ​​حدود 105-110 MPH، و انجماد عمل نوسان گلف نیاز به سرعت شاتر سریع است. تنظیم حالت عکسبرداری بر روی دوربین خود را به تلویزیون (اولویت شاتر در بدن کانن) و تنظیم سرعت شاتر به حداقل 1/500th دوم و تغییر حالت درایو خود را با سرعت بالا عکسبرداری پیوسته است. با این روش شما می توانید شلیک انفجار گلوله های متعدد با پایین نگه داشتن دکمه شاتر است. من معمولا سرعت شاتر من را به 1/2000th - 1/2500th دوم، بنابراین من می تواند عمل نوسان گلف و توقف مسدود کردن توپ گلف. هر DSLR دارای نرخ فریم خاص خود را دارد و نرخ جذب و سرعت شاتر، تصویر سبک، سرعت ISO، نوع کارت حافظه، لنز، نور و متفاوت خواهد بود.

زوم بر روی عمل

گلف تنها ورزشی است که در آن شما مجاز به عکاسی از یک بازیکن در طول backswing خود را است. در این جاست که استفاده از لنز supertelephoto می آید در دستی برای کمک گرفتن عمل از راه دور و منحرف کردن گلف باز با صدای شاتر نگران نباشید. تیراندازی با فاصله کانونی 300mm f/2.8L IS یا 400MM f/2.8L است می تواند به اثبات می شود کاملا به چالش کشیدن و دلهره آور است، زیرا وزن لنز (وزن در هر نقطه از 6-11 پوند)، اما همچنین که در آن به خود و موقعیت خود را در برای به دست آوردن زمین گلف مورد نظر خود را شات. اگر قصد دارید که با هر یک از این لنزها supertelephoto شلیک، شما نیاز دارید آنها را در یک سنگین monopod پشتیبانی می کند.

 تنظیم اتوماتیک دوربین خود را به هوش مصنوعی سروو لنز به طور مداوم در گلف باز در نوسان بطرف پایین خود را از طریق پایان نوسان خود را تمرکز. جایی که شما موقعیت خودتان می تواند چالش برانگیز در ابتدا اگر شما هرگز با طول زوم فاصله کانونی یک لنز ثابت به ضرب گلوله کشته است. در ابتدا این آزمایش کمی با توجه به نوع تصویر مورد نظر شما و ترکیب شما در حال تلاش برای رسیدن به نیاز داشته باشد. یو پی اس نزدیک با عمق میدان در f/2.8 (موقعیت افقی دوربین) بوکه بزرگ گلف باز نگه داشتن پایان خود را در توپ را روی گوه به ساقه. تصاویر کامل بدن (موقعیت عمودی دوربین) وجود دارد رویکرد عکس به رنگ سبز و یا قرار دادن، بسته به نوع در زمینه استفاده از یک دیافراگم f/2.8 و بالاتر.
خلاق گرفتن .. گفتن یک داستان

هنگامی که شما بدست عکس استاندارد، وقت آن است که به خلاقیت بیشتری بدست آورید. نگاهی به عکس ها نشان می دهد که احساسات از بازیکنان که دست یک شات بسیار مهم، گلف بازان برقراری ارتباط با طرفداران خود را که هنگام ثبت امضا، داوطلب کار در رویداد، و غیره هر چیزی که می تواند به مردم یک نگاه در پشت صحنه چه اتفاقی می افتد در وقایع گلف و می گوید یک داستان است. برای این نوع از عکس استفاده از یک لنز تله 70-200mm f/2.8 را به تصرف غیر منتظره از راه دور

در جام سولهیم، کیم و Wie جشن می گیرند

توصیه شده تنظیمات

از آنجا که مسابقات گلف برگزار می شود در خارج از منزل، شرایط آب و هوایی می تواند متفاوت باشد (روشن و آفتابی، ابری، و بارانی). در روزهای ابری و بارانی شما می خواهید برای افزایش ISO به 400 یا بالاتر بسته به شرایط. در روز روشن و آفتابی، ISO از 100. در تمام بدن دوربین من، من مجموعه ای از سبک تصویر به حالت افقی، برای تولید تصاویر بسیار ترد با بلوز روشن و سبز می باشد. تنظیم دوربین با سرعت بالا عکسبرداری پیوسته، حالت TV (اولویت شاتر) سرعت شاتر از 1/2000th دوم، و فوکوس خودکار به هوش مصنوعی سروو لنز به طور مداوم تمرکز.

 



تاريخ : یک شنبه 26 شهريور 1391 | 12:10 | نویسنده : حمید حسینی |

.گرفتن تصاویر مختلف از صحنه

برای رسیدن به یک نگاه HDR نیاز به حداقل 3 تصویر:

    کم
    قرار گرفتن در معرض عادی
    Overexposed

در حالت ایده آل برای شروع شما باید یک تصویر -2 از قرار گرفتن در معرض، در معرض درستی، و یکی از 2 قرار گرفتن در معرض.
2.Merge تصاویر در Photomatix

باز Photomatix و تولید تصویر HDR را انتخاب کنید.

سه فایل های JPEG یا RAW را انتخاب کنید و OK را فشار دهید.

یک پنجره جدید را با گزینه هایی برای چین تصاویر ظاهر می شود، کاهش سر و صدا و تلاش برای در نظر گرفتن هر یک از عناصر در حال حرکت - بر این اساس برای تصویر خود را انتخاب کنید. OK را فشار دهید .

 .Tonemapping

پس از فشار دادن دکمه Tonemapping بعدی به تصویر ادغام، جدید، تصویر واقع بینانه تر با مقدار زیادی از گزینه ها ظاهر می شود. این جایی است که شما می توانید تصویر را به نگاه مورد نظر خود را تغییر دهد.

Photomatix به صورت خودکار برگرداندن به تنظیمات پیش فرض، هر چند آن را نیز تا به برخی از ایستگاه از پیش تنظیم شده و گزینه ای برای ذخیره تنظیمات خود را برای استفاده در آینده (هنگامی که شما از آن آویزان).

این تنظیمات در دسترس:

    مقاومت: این کلید به نگاه نهایی تصویر، تنظیم بالا "کارتون" نگاه را افزایش می دهد
    اشباع رنگ: تقویت جنبش از رنگ ها در سراسر تصویر
    درخشش: یک محیط عالی را به سایه ها و تقویت و روشن تصویر کلی
    Microcontrast: افزایش کنتراست در جزئیات در تصویر
    صاف: این کلید به نگاه نهایی تصویر، تنظیم برای تغییر پویا طیف وسیعی از نکات برجسته و سایه به نظر می رسد. اجتناب از تنظیم این در آن بالاترین تنظیمات که در آن تصویر می تواند نگاه بسیار غیر واقعی است. تنظیم به سلیقه شما
    امتیاز: سفید، سیاه و سفید و گاما تنظیم این با توجه به هیستوگرام را در بر می گیرد تا اطمینان حاصل شود که آن را مطابق هر دو طرف به همان اندازه که در نمودار .

دما: افزایش یا کاهش دمای کلی از تصویر
    برجسته های اشباع / سایه: افزایش یا کاهش اشباع از برجسته / سایه با توجه به نقطه اشباع به شما برای تصویر مجموعه در اوایل
    میکرو صاف: کاهش سر و صدا، اما مراقب باشید از دست دادن تمام جزئیات!
    نکات برجسته / سایه صافی: افزایش این را به برخی از برجسته طبیعی / سایه به تصویر، به خصوص هنگامی که نگه داشتن یک نگاه طبیعی به آسمان در یک تصویر
    سایه قطع: تنظیم چه مقدار از سایه ها کوتاه است، حرکت با دقت برای کاهش سر و صدا در سایه

هنگامی که شما خوشحال هستند با نگاه پردازش تصویر مطبوعات، و صرفه جویی در تصویر است که به نظر می رسد
4. پوشش ارواح و حفظ یک نگاه طبیعی

در نهایت، باز فتوشاپ یا نرم افزار های مشابه و باز کردن تصویر HDR tonemapped شما.

اضافه کردن یک یا بیشتر از قرار گرفتن در معرض عکس اصلی به عنوان لایه های جدید در فایل ها و استفاده از ماسک های لایه اجازه می دهد تا مناطق اصلی برای نشان دادن از طریق. به عنوان مثال در صورتی که آسمان آبی را بر روی تصویر اصلی خود را کامل، با استفاده از یک قلم مو به لایه ماسک و ماسک آن منطقه در HDR، کامل در آسمان آبی شات اصلی اجازه می دهد تا از طریق آمده است.

این هم خصوص مفید برای تصاویر HDR با حرکت، برای مثال درختان با دمیدن در نسیم بین تصاویر اصلی خود را، و یا افراد در حال حرکت است .

 

Photomatix نرم افزار انتخابی برای بسیاری از عکاسان حرفه ای HDR است. Photomatix خوب به اندازه کافی برای ارائه تخفیف به PictureCorrect خوانندگان بر روی هر نسخه از نرم افزار خود را. برای 15٪ خاموش، به یاد داشته باشید برای استفاده از کوپن کد "PICTURECORRECT" در پرداخت. این نرم افزار می توان بر روی سایت Photomatix به دست آورد .

عکاسان تجاری در میان بالاترین پرداخت در کسب و کار هستند. در این فیلم ما به دنبال عکاس دیو هیل را به عنوان او جمع بازیگران از بسیاری و یک باتری واقعی از چراغ های بی سیم برده، سه پایه، کامپیوتر و دوربین برای تولید تبلیغات عکس برای همجوشی فورد (برای کسانی که از شما با خواندن این مطلب از طریق ایمیل ویدئویی دیده می شود در اینجا).

اولین چیزی که شما برخورد پیچیدگی محض است. ساقه شامل مدل های مختلف در حالات و مکان های مختلف است که خواهد شد به یک تصویر نهایی montaged. دوربین با دو صفحه نمایش به کامپیوتر نرم افزار مکینتاش افسار به ارائه بازخورد فوری، در واقع ساقه تمام شده است و بیشتر شبیه به تولید فیلم کوتاه از ساقه عکس، با تکنسین های متعدد، هنرمندان، بازیگران، از جمله دو بازیگر سگ ها و البته عکاس و دستیاران او.

 

HDR عکاسی ممکن است برای هر کس کای، برای مثال، اما، که او را از ساخت و معرفی فیلم سرگرم کننده به اصول این روش نگه داشتن نیست. طبق معمول، میزبان نگه می دارد همه چیز دمدمی او در مورد نشان دادن بینندگان چگونه عکس های HDR ساخته می شوند، شامل یک فرایند است که شما می توانید در فتوشاپ بدون نیاز به رها کردن پول بیشتر در نرم افزار HDR ویژه می رود. آماده به خنده به عنوان ویدیو زیر را تماشا کنید:

در عکس کای، زیر، شما می توانید ببینید که چگونه همه مناطق در تصویر در اصل برای قرار گرفتن در معرض. HDR آسمان از دمیدن و سایه ها را از تبدیل شدن به سیاه و سفید نگه دارید.

 

 



تاريخ : شنبه 25 شهريور 1391 | 13:25 | نویسنده : حمید حسینی |

عکس جلسات پویا پیشرفته از دود

عکاسی دود به ارمغان می آورد همراه برخی از چالش های خاص خود را دارد، اما در عکس های اخیر که مستلزم عکاسی بالرینها رقص را از طریق آن، عکاس بنیامین فون وانگ با مجموعه جدیدی از مشکلات ارائه شد. پس از فلش خود را از دست داده، باعث در آلمان، فون ونگ تا به حال به انجام این کار با آنچه در دسترس بود به او. نگاهی به نگاهی به ویدیوی زیر را ببینید که چگونه او توانست به استقامت برای به دست آوردن این کار انجام می شود (برای کسانی که از شما با خواندن این مطلب از طریق ایمیل، این ویدئو دیده می شود در اینجا):

با استفاده از چشمک می زند خود را به عنوان برده های نوری، فون وانگ موفق به جلو و عکس و گرفتن برخی از عکس های بزرگ که البته با بقیه کار خود را.

 "ما تا به حال برای قرار دادن همه چشمک می زند ما در برده نوری. از آنجا که ما با چنین یک فضای بزرگ خرید و فروش شد، بردگان نوری که در پشت واحد قرار داده شده باعث تحریک نوری نوعی سخت و دشوار است. زنجیر دیزی دسته از آنالوگ به strobes استودیوی ما با بستن آنها را به ایستادگی است.

اگر شما در مورد برنامه روشنایی مورد استفاده در این ویدئو تعجب شد، آن را به نام Sylights و به عنوان یک دانلود رایگان در فروشگاه آیتونز در دسترس است. این برنامه به ذکر است که آن را برای iPad است، با این حال، من نیز آن را اجرا در آیفون 4 jailbroke بدون داشتن مواجه می شوند از هر گونه مسائل است. این ابزار بسیار مفید است که به شما اجازه می دهد تا تنظیمات نور خود را به عنوان مرجع در آینده تکرار است.

راه رفتن بر روی کلاهبرداری عکس آب

اگر شما احساس پرماجرا و می خواهید سعی کنید به راه رفتن بر روی آب، شما می توانید یک راه خیلی هوشمندانه آن را به حداقل ظاهر می شود که شما درست می گویید در اینجا یاد بگیرند. در پشت ویدیو از صحنه های زیر، شما می توانید ببینید که چگونه ساشا Leahovcenco قادر به جلو از شیرین کاری کردن برای یک عکس او با یک گروه به نام زمینه های شکاری بود. در ابتدا، مرحله به نظر می رسد کمی لرزان است، اما عکس نهایی از ساقه آن را بسیار امن به نظر می رسد و به نظر می رسد نتایج کاملا ارزش به خطر انداخت به آب. نگاهی به (برای کسانی که از شما با خواندن این مطلب از طریق ایمیل، این ویدئو دیده می شود در اینجا):

 



تاريخ : شنبه 25 شهريور 1391 | 12:35 | نویسنده : حمید حسینی |

light trails یا دنباله اساسا عکسبرداری با نوردهی طولانی را که در اطراف حرکت منابع نور است. چیزی نیست که شما باید قادر به گرفتن این عکس، اما یک دوربین مناسب، و تجهیزات اضافی می تواند کمک کند، حتی اگر برخی از مورد نیاز است. من شروع به توضیح اصول اولیه است.
تجهیزات

شات قرار گرفتن در معرض طولانی (اساس این خودآموز) شما یک دوربین است که برخی از کنترل قرار گرفتن در معرض بیش از تنظیمات، باید مانند تغییر سرعت شاتر. برخی از دوربین ها ممکن است اجازه می دهد شما به آهسته سرعت شاتر پایین، در حالی که دیگران (مانند DSLR را) خواهد شد اجازه می دهد تا شما را به ترک شاتر باز مقدار نامحدود از زمان تا زمانی که شما دستی تصمیم می گیرند به آن نزدیک، که اجازه می دهد تا نور به همان اندازه به دوربین به عنوان شما لازم بدانند.

همچنین شما می خواهد یک سه پایه برای این کار، نیاز به داشتن یک دوربین دستی با سرعت شاتر طولانی آن را در نزدیکی غیر ممکن است خوب به دنبال ضربه را به نوشتن، بدون همه چیز تار است. من با نوردهی طولانی مدت در استراحت قبل، به عنوان یک پل را نادیده می گیرند انجام می شود، و آن را به خوبی کار می کرد. شما فقط باید مطمئن شوید که دوربین جنبش حداقل در طول قرار گرفتن در معرض.

دو چیزهایی است که واقعا می تواند کمک کند، اما نیاز نیست، شاتر از راه دور، و همچنین هود لنز، که می تواند کمک به بلوک در اطراف نور محیط (مانند اگر شما در اطراف شهر اطراف آن هستید، و یا با چراغ خیابانی). از راه دور کمک می کند تا بدون لرزش دوربین وجود دارد که با فشار دادن دکمه شاتر است. همچنین، با استفاده از آینه قفل کردن (ویژگی بر روی اکثر DSLR) همچنین لرزش دوربین را به حداقل برساند. نوک آخرین من، که خوب است برای قرار گرفتن در معرض طولانی است، برای استفاده از عملکرد کاهش نویز اگر دوربین شما به آن است .

اما تنها این در هنگامی که شما می دانید زمان شاتر صحیح را به شما خواهد شد با استفاده از انجام دهد. کاهش سر و صدا طول می کشد اولین قرار گرفتن در معرض، که شات، سپس آن را به شاتر را ببندید و شات به طور مساوی به پایان رسیده است، با زمین سیاه و سفید، و ترکیب دو عکس با یکدیگر برای کاهش سر و صدا است. و به همین دلیل شما می خواهید صبر کنید (تا زمانی که شما می دانید زمان مناسب قرار گرفتن در معرض خود را) تا زمانی که این ویژگی شما را قادر می سازد، چرا که اگر شما را از قرار گرفتن در معرض طولانی از دو دقیقه یا بیشتر، پس از آن که به معنی شما خواهد شد منتظر چهار دقیقه تا ضربه به طور کامل کامل است. کلمه من برای آن، آن را مانند تماشای رنگ خشک است.
راه اندازی عکاسی

برای مثال، اجازه دهید فرض کنیم که ما می خواهیم را به مسیرهای پیاده روی های طولانی مدت قرار گرفتن در معرض نور چراغ های خودرو. شما می خواهید برای پیدا کردن جایی است که در آن تعداد زیادی از حرکت سریع ترافیک وجود دارد، و نه چندان نور محیط. اگر چه، من باید اضافه کنید، داشتن علائم نئون یا روشنایی های دیگر بر طرف می تواند برای اثر سرد photo.Now اضافه کردن، پیدا کردن یک چشم انداز خوب است که چراغ های اتومبیل در حال گذر، گرفتن و راه اندازی سه پایه، دوربین خود را، و آماده!
تنظیمات دوربین

این است که در آن آزمایش و خطا را به بازی می آیند. هیچ تنظیمات دقیق "کامل" دوربین وجود دارد. این همه نور محیط اطراف شما بستگی دارد، چگونه سریع ترافیک در حال حرکت است، و غیره.

    
اول از همه، تنظیم دوربین خود را به ISO پایین (سرعت فیلم) تنظیم. با این کار مقدار نویز در عکس را کاهش می دهد.

    
بعد، تنظیم دیافراگم خود (افزایش F-توقف شماره خود) و عکس های آزمون و ببینید که چگونه آنها به نوبه خود از. این است که در آن آزمایش و خطا وارد می آید من معمولا مجموعه ای از F-توقف در حدود 10 یا بالاتر است، زمانی که من آن را تنظیم کنید. اما بعد از آن دوباره، من همیشه حالت لامپ استفاده کنید.
    
اگر گلوله شما به بیرون می آید بیش از حد تیره است، افزایش اندازه دیافراگم (پایین F-توقف شماره خود را). و اگر گلوله شما بیش از حد overexposed، کاهش اندازه دیافراگم شما (بالا بردن F توقف). دیافراگم عمق میدان نیز تاثیر می گذارد. به خاطر داشته باشید، شما لازم نیست که به چوب به ISO 100 یا 200. سعی کنید تمام تنظیمات ترکیب های مختلف بازی و ببینیم که چه کار می کند بهترین راه حل برای شما است. چیزی که من استفاده از حالت لامپ، که برگ شاتر باز تا زمانی که شما می خواهید آن را به صورت باز، که در آن شما دکمه شاتر را برای بار دوم به بستن شاتر ضربه است. در DSLR، این است که معمولا در حالت شماره گیری، علامت "B" است. من معمولا تنظیم ISO به 100 یا 200 استفاده کنید، با استفاده از دستگاه کنترل از راه دور، دکمه شاتر، و در حدود ده ثانیه صبر کنید، سپس شاتر را ببندید. من پس از آن در شات من نگاه کنید، و بفهمند که اگر شوت من بیش از حد تیره است، بیش از حد روشن، و غیره

زمان عکاسی شما درست است

آخرین بخش زمان بندی شما درست. شما می خواهید از طریق دوربین خود را نگاه کنید و می دانند که در آن عکس در واقع آغاز خواهد شد. این به این دلیل است که شما می خواهید برای شروع شات خود را قبل از هر گونه خودروها وارد شات می باشد. اگر اینکار را نکنید، سپس شما باید برخی از رگه های نور شروع به میدوی را از طریق ضربه، بیرون آمدن از هیچ جا. گاهی اوقات این می تواند هر چند نمی شود اجتناب شود، و نیز گاهی اوقات می توان آن را تبدیل به سرد شده است. اما در اکثر اوقات شما می خواهید به افشای شات قبل از هر گونه ماشین وارد شات.

نکاتی آخرین

من فقط چند راهنمایی، و شما آماده برای شلیک! اول، همیشه در حالت RAW ساقه که شما همیشه به هر حال باید تا بسیاری از تنظیمات را می توان به راحتی اصلاح بعد. بعد، شما ممکن است نیاز به استفاده از فوکوس دستی، به عنوان آن می تواند گاهی اوقات سخت به تمرکز در تاریکی زمین سیاه و سفید. گذشته، در ذهن چه تفاوت در F-توقف انجام دهید نگه دارید. به عنوان مثال، شما را یک شات در F-5.6 در نور خیابان، و آن بیرون می آید طبیعی است. اگر شات را با f-16 توقف شما را، شما یک اثر ستاره بر روی نور داشته باشد. تنها چیزی را به خاطر داشته باشید اگر شما هر گونه علائم یا افراد روشنایی دیگر در شات خود را.

 



ادامه مطلب
تاريخ : شنبه 25 شهريور 1391 | 12:12 | نویسنده : حمید حسینی |

نور خورشید است که معمولا مورد نیاز برای گرفتن یک صحنه چشم انداز خوب است، اما شما نیاز به تلاش و جلوگیری از نور سخت شده است. هنگامی که خورشید در آسمان بسیار بالا است، روشنایی بیش از حد قوی می شود، بیش از حد در مقابل وجود دارد، و جزئیات و رنگ، از دست داده است. در حالت ایده آل، شما می خواهید امتحان کنید و شلیک کنید هنگامی که خورشید بسیار پایین، یا صبح زود یا اواخر بعد از ظهر.

در روز یک تابستان روشن است، این می تواند به این معنی است که در واقع نور بیش از حد قوی بین حدود 9:00 و 4:00 (تقریبا تمام روز). در فصول دیگر خورشید کمتر است در تمام طول روز، به طوری که کیفیت ساعت بیشتر از نور خورشید در دسترس وجود دارد. تیراندازی با خورشید پایین نیز فراهم می کند کیفیت سه بعدی، سایه تبدیل دیگر، آشکار شکل و فرم به چشم انداز است. این می تواند بسیار ارزشمند است، فراهم می کند و معمولا بسیار جذاب تر و جالب تر از تصویر گرفته شده در طول ظهر که به نظر می رسد بسیار صاف است.

برای بسیاری از عکس های چشم انداز، شما می خواهید که صحنه گسترده ای را به نشان می دهد. برای این کار شما نیاز به استفاده از یک لنز زاویه گسترده - و یا وسیع ترین پایان زوم خود را. این اجازه می دهد تا به شما برای پر کردن قاب با تا آنجا که امکان پذیر است. همچنین تحریف دیدگاه ساخت اجسام نزدیک نگاه حتی نزدیک تر است، و اشیاء دور نگاه کنید بیشتر دور می باشد.

 

آیا استفاده از یک زاویه در همه زمان ها هر چند. زمانی که صحنه های ارائه فرصت های مناسب برای زوم نزدیک وجود دارد. زوم به شما اجازه می دهد جالب ترین منطقه برای ضبط، چشم انداز به طور موثر برداشت و ضبط یک صحنه در صحنه '- شما می توانید در بالا روستا با سقف پشت بام های زیبا و منار مخروطی کلیسا در بالای درختان باشد.

نگرش و ترکیب نیز مهم است که گرفتن عکس. سعی کنید برای ایجاد عمق در تصویر - با استفاده از نقطه کانونی خوبی در پیش زمینه است ایده آل برای انجام این کار، مانند یک درخت، تخته سنگ، یا شاید یک پل یا جریان است. در نظر بگیرید که شما در حال گرفتن عکس از ارتفاع و فکر می کنم: به این نگاه بهتر بود اگر من پایین پایین و یا بالاتر؟ آیا در نظر گرفتن تمام عکس های خود را از ارتفاع سر نه تنها حل و فصل - سعی کنید برخی از تغییرات. سعی کنید که شامل جالب ترین قسمت در تصویر شما، خطوط، مانند نهرها و پیاده رو که به عنوان "سرب در خطوط عمل و کمک به رسم چشم به قاب. خطوط مورب تمایل به کار به عنوان بهترین تاثیر بیشتر آنها.

رنگ باعث می شود که یک تصویر چشم انداز واقعا کار. سعی کنید به هر رنگی که شما می توانید نگاه کنید، خواه این گل روشن، دامنه کوه پوشیده از سرخس، یا شاید یک دیوار سنگی پوشیده در خزه سبز پر جنب و جوش است. حتی یک جعبه تلفن قرمز ممکن است کار کند، اگر آن را متناسب به خوبی با محیط اطراف است. در زمستان، کمتر رنگ در اطراف وجود دارد، اما سازمان دیده بان را برای صبح های سرد که در آن مناطق سرد که هنوز در سایه باقی می ماند، ایجاد سایه دوست داشتنی سرد آبی، افزودن بعد دیگری به تصویر خود را.

بسته تا چه حد شما می خواهید به آن را، تعدادی از اضافه شده به کیت شما کمک خواهد کرد که به عکاسی چشم انداز خود را بهبود وجود دارد. سه پایه یا monopod مطمئن شوید که تمام تصاویر خود را تیز، و همچنین به شما در کم کردن سرعت، کمک به شما در ترکیب متمرکز است. فیلترها نیز مفید هستند - یک فیلتر پلاریزه در روز آفتابی ایده آل است که در آن آنها را از طریق ابهام قطع، اشباع رنگ را افزایش می دهد و ابرها را کبیسه از آسمان است. فارغ التحصیل فیلتر ها نیز محبوب هستند، استفاده می شود به طور موثر تیره آسمان که در آن آسمان است بیش از حد روشن - این evens کنتراست در غیر این صورت بالا که همه دوربین ها در تلاش برای مقابله با.

اگر شما واقعا می خواهید برای انجام عدالت چشم انداز و سپس هیچ جایگزینی برای انجام تحقیقات خود را وجود دارد.راه رفتن یک مسیر، و یا حتی رانندگی دور منطقه راه یقین پیدا کردن که در آن بهترین تصاویر است. فکر می کنم در مورد بازگشت در یک زمان بهتر از روز، و سعی کنید به قضاوت، جایی که خورشید خواهد بود. همچنین در نظر داشت تغییرات فصلی - یک مکان خیلی کسل کننده ممکن است در اواخر تابستان است، اما آن را می توان به طور کامل تبدیل هنگامی که رنگ پاییز می رسند. همه از این می آید و با تجربه است، اما زمان بیشتری را صرف خارج وجود دارد، بیشتر احتمال دارد شما را به چپاول برخی از تصاویر واقعا پرارزش است.

 



تاريخ : دو شنبه 13 شهريور 1391 | 15:10 | نویسنده : حمید حسینی |
.: Weblog Themes By BlackSkin :.