روشن، رنگارنگ، بیگانه مانند سنجاقکها و damselflies برخی از موجودات غیر معمول ترین من شما و یا به احتمال زیاد برای آمدن در سراسر. در حال حرکت در سرعت های به ظاهر غیر ممکن و همیشه به نظر می رسد در برو، این حشرات می تواند یک چالش و حتی عکاس با تجربه ترین، اما راه هایی برای افزایش شانس خود را از گرفتن شات کامل دیوار وجود دارد. امیدوارم، در اینجا، شما درک بسیار بهتری از اینکه چگونه شما می توانید دستیابی به این عکس ها خود را به دست آورید.
تجهیزات

در حالی که شما دنده بسیار گران قیمت نیاز ندارد برای گرفتن شات OK از یکی از این هیولا پرواز، اگر شما به دنبال راهنمایی من یک نقطه و ساقه به شما چیزی دریافت، با این حال، بهترین عکس ها خواهد شد با استفاده از کیت مناسب به دست آورد.

 

 

 



ادامه مطلب
تاريخ : دو شنبه 25 دی 1391 | 14:23 | نویسنده : حمید حسینی |

با وجود آنچه که شما ممکن است گفته شده است، شما راه اندازی روشنایی گسترده به انجام این کار کیفیت کار استودیو حرفه ای نیاز ندارد. در این سمینار زیر، فلاش کوچک و کارشناسی ارشد، باب هارینگتون، توضیح می دهد که به کاربران چگونه می توانید شروع به استفاده از تجهیزات حداقل. در طول ارائه نزدیک به دو ساعت، هارینگتون می دهد تظاهرات زندگی می کنند را بر روی شش راه های مختلفی را برای استفاده از تنها یک فلاش کوچک و تنها. آنچه که او قادر به انجام این کار، با یک فضای محدود و نور و عجیب الهام بخش است.

برای آموزش بیشتر در مورد استفاده از فلش خاموش دوربین:

اولین بار شما همیشه در زمان ورود بر روی DSLR جدید خود را، شما احتمالا فکر می کردم "وای". این امکان وجود دارد که شما متوجه شما می توانید عکس های خوب و این تصاویر هستند، شاید آنچه که شما به عکاسی در وهله اول. بنابراین شما شروع به مطالعه، شاید گرفتن درس، همه چیز شما می توانید، اما پس از چند ماه است که یک حس اساسی از ناامیدی، یک احساس است که شما انتظارات خود را ملاقات نمی کند وجود دارد. در صورتی که برای تلفن های موبایل مانند شما، نگاهی به این فیلم کوتاه و الهام بخش شامل کلمات ایرا شیشه ای (برای کسانی که از شما با خواندن این مطلب از طریق ایمیل، این ویدئو دیده می شود در اینجا).

آنچه می خواهید از طریق این طبیعی است، بخشی از فرآیند خلاق در حال رشد است. اگر شما می تواند به درک، که در چند سال اول، شما قصد ندارم به یک عکاس درخشان، و اگر شما می توانید نگه داشتن فشار را از طریق این احساس از طریق تمرین و تمرین برخی بیشتر، و سپس در نهایت شما را به خوبی ممکن است عکاس درخشان شما آرزوی می شود.

 

 

 



ادامه مطلب
تاريخ : دو شنبه 11 دی 1391 | 11:52 | نویسنده : حمید حسینی |

ایجاد روشنایی زیادی برای پرتره می تواند کار سخت است، به ویژه هنگامی که شما برای اولین بار در سفر عکاسی خود را تنظیم. چه چراغ باید خریداری کنم، چگونه می توانم این استودیو را راه اندازی کنم؟ در این ویدیو از B و H عکاسی، عکاس پرتره ارین منینگ به ما می دهد راهنمای جامع در نور پردازی آتلیه اساسی و نحوه استفاده از آن است. به یاد داشته باشید که این ویدیو 1 ساعت 40 دقیقه است، اما آن را با مقدار زیادی از اطلاعات بزرگ بسته بندی شده است.



    
بسته در چگونه شما مایل به استفاده از مگا پیکسل تصویر به عنوان مهم است که شما ممکن است فکر می کنم.
    
تنظیم با بالاترین کیفیت در حالت JPEG یا شلیک خام.
    
سعی کنید با استفاده از تنظیمات منطقه خلاقانه از برنامه اولویت دیافراگم / / اولویت شاتر و کتابچه راهنمای. بهترین از همه سعی کنید برای یادگیری و استفاده از حالت دستی.
    
ارین نیز توضیح می دهد که چگونه می توان به تنظیم ISO و چه در تجارت بین ISO بالا و کیفیت تصویر است
    
در نهایت، او نگاهی به تنظیم توازن سفیدی درست برای وضعیت.

بخش سوم شروع و در حدود 36 دقیقه در نگاهی به انواع مختلف از لنز و استفاده معمول خود طول می کشد:

    
اولا ارین در مورد تفاوت بین لنز های ثابت و زوم و همچنین فاصله کانونی است.
    
بعد او نگاهی به اثر از طول های کانونی مختلف در بوکه و چشم انداز
    
نگاهی گذرا به فیلترها، در مورد زمانی که به استفاده از آنها و چگونگی تعیین که به اندازه فیلتر شما را برای لنز شما نیاز دارید.
    
در نهایت ارین نگاهی به با استفاده از یک لنز 50mm ارزان ثابت با دیافراگم گسترده ای برای به دست آوردن بوکه بزرگ است.

در بخش بعدی به نظر می رسد در نحوه کنترل نور و همچنین انواع مختلف نور است. در این بخش شروع می شود در حدود 46 دقیقه در:

    
نور، سخت مانند خورشید ظهر، سایه های تیز و سخت در مورد این موضوع است.
    
نور نرم افزاری، به نگاه منتشر خوب با برخی از جزئیات در سایه است.
    
روشنایی جانبی را باید مورد استفاده قرار گیرد برای اضافه کردن ابعاد و تعریف به یک موضوع است.
    
نور پس زمینه بزرگ را به این موضوع از پس زمینه است، اما باید دقت شود با جلوگیری از شعله ور شدن لنز گرفته شده است.

    
روشنایی گسترده است و در مقابل آن، یعنی که در آن اکثریت از چهره مدل روشن است و کمتر از این مقدار از سایه وجود دارد.
    
به نظر می رسد در نهایت ارین در رامبراند روشنایی، تکنیک، که به عنوان نام آن نشان می دهد، تقلید راه رامبراند از افراد نور خود را.

 

 


برچسب‌ها: پایه روشنایی: عکاسی پرتره حرفه ای

ادامه مطلب
تاريخ : دو شنبه 11 دی 1391 | 11:36 | نویسنده : حمید حسینی |

از طریق توقف قلب و چشم انداز رشته کوه های آلپ، ایسلند، بریتنی، و پاتاگونیا، این ویدئو به ما طول می کشد تا عالی ترین و وحشتناک ترین مکان های جهان گسترده ای را ارائه کرده است. حتی در کوتاه دو دقیقه ای، ما palpably می توانید حس اشتیاق در اودیسه از این دو هنرمند فوق العاده شجاع احساس، در جستجوی خستگی ناپذیر را از طریق خشونت و ظلم طبیعت به زیبایی ژرف آن.

 


برچسب‌ها: تلاش برای الهام عکاسی

ادامه مطلب
تاريخ : دو شنبه 11 دی 1391 | 11:25 | نویسنده : حمید حسینی |

تمرکز تنظیمات:

یکی از دلایل رایج برای عکس ها تار است که با داشتن نقطه تمرکز اشتباه است. مهم این است که شما دقیقا می دانند که در آن به تمرکز قبل از ساخت فریم و فشار دادن دکمه شاتر است. به عنوان مثال، در هنگام عکاسی پرتره، عکس های حرفه ای به طور معمول بر روی چشم مدل تمرکز می کنند. این بسیار مهم است که چشم مدل خود را تیز هستند و در تمرکز را در عکس. این امر به ویژه پس اگر شما با استفاده از یک دیافراگم گسترده ای است که در آن عمق میدان کم عمق است.

 

 



ادامه مطلب
تاريخ : دو شنبه 11 دی 1391 | 11:14 | نویسنده : حمید حسینی |

  گرفتن بیش از حد نزدیک به دوربین را نمی خواهد تمرکز
    حرکت بیش از حد دور، بنابراین من یک تکه بزرگ از پس زمینه در
    نگه داشتن دوربین ثابت به اندازه کافی تا عکس بیرون آمدن تار
    و بسیاری دیگر ...

 

 



ادامه مطلب
تاريخ : دو شنبه 11 دی 1391 | 11:5 | نویسنده : حمید حسینی |
.: Weblog Themes By BlackSkin :.