عکاسی طبیعت : نکاتی در مورد عکاسی در آسمان ابری

عکاسی طبیعت متکی بر حساسیت خود را به نور طبیعی بالاتر از همه چیز. شما قطعا شنیده ام که برای عکاسی چشم انداز خوب، شما به طور کلی می خواهم شرایط آفتابی، در اوایل یا در اواخر آن روز که نور کم و نرم است.

با این حال، این به هر وضعیت صدق نمی کند، و شیوه زندگی پر مشغله همیشه به ما اجازه انتخاب شرایط که در آن ما گرفتن عکس است.

آیا تا به حال برنامه ریزی شده و خود را کنار بگذارند در روز به خارج و تمرین عکاسی طبیعت خود را، تنها از خواب بیدار به خاکستری، آسمان ابری؟ شما تنها نیستید، این اتفاق می افتد برای همه ما. حرفه ای و مبتدی به طور یکسان. و البته زمانی که شما در حال سفر، شما اغلب فقط یک شانس برای گرفتن عکس خود را قبل از حرکت، به طوری که شما را به بهترین از موقعیت به عنوان شما آن را پیدا کنید.

عکاسان، انجام ناامیدی نیست. وضعیت های بسیاری که با توجه به آسمان ابری فقط خوب است وجود دارد. در واقع، برخی از شرایط وجود دارد که آسمان ابری می باشد بهترین گزینه برای یک طبیعت عکس عکس خوب است. در اینجا فقط چند موقعیت هایی که شما می توانید از کشف هنگامی که آب و هوای ابری را تهدید به از خط خارج تفرج عکاسی خود می باشد.

1. حیات وحش عکاسی (حیوانات خانگی و مردم، بیش از حد)

نور مستقیم خورشید می تواند یک مشکل در هنگام عکسبرداری حیات وحش است. در اواسط روز، خورشید می توانید سایه سنگین است که قرار گرفتن در معرض دشوار، ایجاد و غارت عکس خود را از رنگ ضروری و جزئیات است که به موضوع شخصیت خود را. بدتر از همه، نور خورشید می تواند سایه های روی صورت از موضوع خود را ایجاد کنید. همانطور که می دانید، مهم ترین عنصر یک عکس حیات وحش خوب چشم است. اگر چشم در عکس خود را در سایه از دست داده، ارتباط شخصی با موضوع از دست داده است.

حیوانات دوست ندارند به دنبال خورشید بیشتر از شما انجام دهد، بنابراین حتی در اوایل صبح و اواخر بعد از ظهر، هنگامی که نور نرم تر است، عکاسی می تواند مشکل باشد. اغلب، شما احتمالا موضوع خود را پیدا کنید تبدیل به دور از نور.

لینک ویژه :WWW.akasianalog.ir 



ادامه مطلب
تاريخ : شنبه 18 مرداد 1393 | 19:47 | نویسنده : حمید حسینی |
.: Weblog Themes By BlackSkin :.