محل سکونت: جلسه عکس را به جای؟ آیا آن را در داخل خانه یا خارج از منزل؟ اگر آن را در داخل خانه است، آن را راه اندازی مسکونی و یا دفتر شرکت. چه مقدار نور در دسترس است و چه نوع دیگر از چراغ باید به نظر شما، تنگستن، فلورسنت یا دیگران؟



ادامه مطلب
تاريخ : سه شنبه 9 آبان 1391 | 9:14 | نویسنده : حمید حسینی |

برای گرفتن عکس خوب از حیوانات و پرندگان، شما باید یاد بگیرند که می شود سریع در راه اندازی و فریم های عکس خود را. انتظار تا زمانی که شما در بیابان به یادگیری این ترفند یک ایده خوب نیست. چیزی که من یافت می شود بسیار مفید است تمرین را در گربه من شد و بر روی پرندگان در حیاط یا پارک محلی. شما یاد می گیرید به پیش بینی رفتار خود و واکنش سریع برای گرفتن عکس های خوب. در اینجا چند راهنمایی در مورد چگونگی گرفتن بهترین عکس از حیوانات و پرندگان در طبیعت است.

تمرین گرفتن عکس از اهداف در حال حرکت است. آموزش چگونه برای حرکت به حرکت به اهداف به شما این امکان را می دهد که شما را به عکس های دراماتیک با احساس speed.Keep دوربین خود را مفید و برای برخوردهای غیر منتظره. اطمینان حاصل کنید که شما را به طور کامل شارژ باتری دوربین و مقدار زیادی از فیلم و یا حافظه.



قبل از اینکه شما را به منطقه بروید، خواندن چه نوع از حیوانات و پرندگان به طور معمول وجود دارد. بدانید همه شما می توانید در مورد این حیوانات و پرندگان. این کمک خواهد کرد که شما می دانید که در آن به نگاه آنها را پیدا کنید و چه نوع رفتار به انتظار.

به راه رفتن و حرکت بی سر و صدا و عمل انجماد و موقعیت خود را به طوری که حضور شما شگفت انگیز است و یا تهدید به حیوان نیست.

بدانید همه چیز در اطراف شما با استفاده از همه حواس خود را به ناظر. با کمی تمرین، شما توانایی آگاهی از جنبش های کوچک، رنگ های غیر معمول و یا تلفن های موبایل، بدست آوردن حتی بوی است که می تواند شما را نوک به حضور یک حیوان یا پرنده حتی زمانی که آنها به خوبی پنهان است. نمی تونم باور کنم چند بار تماشا کرده ام آدم حق حیات وحش بدون توجه به آنها است. پیاده روی با آگاهی از محیط اطراف خود را تجربه خود را بی اندازه افزایش می دهد.


 



ادامه مطلب
تاريخ : سه شنبه 9 آبان 1391 | 8:29 | نویسنده : حمید حسینی |

در صورتی که شما نمی تواند در لس آنجلس برای دیدن شاتل فضایی اندور به آرامی این سفر به خانه جدید خود ساخته شده است، شما در شانس هستید. با تشکر از خدمه عکاسی مرد شش و همکاری Inglewood، کالیفرنیا، اداره پلیس، شاتل چند روزه سفر به آن خانه جدید بازنشستگی به سه دقیقه از فیلم کنید TimeLapse الهام بخش متراکم شد. پس از جمع آوری صدها نفر از هزاران نفر از عکس استفاده می شود را به ماموریت 26 اندور بزرگ، این تیم در چند روز آینده را صرف مرتب سازی از طریق فیلم را به دست انتخاب بخش است که کلیپ را تشکیل می دهند. نگاهی به اینجا (برای کسانی که از شما با خواندن این مطلب از طریق ایمیل، ویدیو کنید TimeLapse در اینجا دیده می شود):

ماموریت 26-26 و نهایی سفر اندور اسناد به نام بخش تاریخی تاریخ و تبدیل آن به یک اثر هنری خیره کننده از.

 


برچسب‌ها: شاتل فضایی اندور کنید TimeLapse: سفر از طریق LA

ادامه مطلب
تاريخ : جمعه 5 آبان 1391 | 19:37 | نویسنده : حمید حسینی |

اگر شما در حرفه عکاسی عروسی هستید، شما می دانید که مراسم ازدواج یک فاجعه در انتظار اتفاق می افتد. بسیاری از مردم بی اطلاع هستند که طول می کشد بسیاری از برنامه ریزی به عنوان یک عکاس عروسی برای به دست آوردن همه چیز را درست و مناسب است.

برای کسانی که تنها با شروع کردن، در اینجا برخی از روش های است که می تواند به شما هنگامی که شما در مورد عکاسی عروسی هستند کمک کند.
انجام برخی از شناسایی در محل:

زن و شوهر در انتخاب محل سکونت عروسی خود را برای دلایل خاص خود می باشد. که می شود گفت، آنها شایسته است، و انتظار می رود تصاویر عالی از عکاس خود را به دلیل آنها در حال پرداخت به یکی از با ارزش ترین لحظات اسیر.

به عنوان یک عکاس عروسی، شما همیشه باید با محل سکونت جلوتر از زمان آشنا کنید، بنابراین شما می توانید مطمئن شوید که شما به آن را پیدا کنید. با انجام این کار، شما می توانید یک تصویری در ذهن شما در مورد عروسی چگونه است رفتن به راه اندازی شود، و راه آن می شود که آن را بر شما آسان تر برای تولید عکس هایی با کیفیت بالا داشته باشند.
همیشه از عروس آگاه باشد:

اطمینان حاصل کنید که همیشه به دنبال عروس به دلیل اساسا می خواهید به هر جا او. این است که می گویند که داماد به عنوان مهم نیست. شما نمی خواهید او را به عنوان عکس های بسیاری که ممکن است، اما در همه واقعیت، همه چشم ها بر روی عروس متمرکز شده است.مهمان ها می خواهند او را در آرایش خود را ببینید، و لباس او را، و ببینید که چگونه خیره کننده او است. او در مرکز توجه است، به دلیل آن است که در روز عروسی خود را، و می خواهید را به تصاویری که منعکس کننده که.
همیشه یک نسخه پشتیبان تهیه:



ادامه مطلب
تاريخ : جمعه 5 آبان 1391 | 19:26 | نویسنده : حمید حسینی |

خوشبختانه چند راهنمایی ها و دستورالعمل ها است که می تواند همه چیز را آسان تر وجود دارد. یکی از این، قانون سوم، من در حال حاضر در یک زن و شوهر از مقالات قبلی به آن اشاره شده است. اصل دیگری از ترکیب خوبی است که می تواند تاثیر واقعی برای عکس های خود را اضافه کنید، آن را فقط یک نام نیست.

امروز من می خواهم به نوشتن در مورد استفاده از خطوط مستقیم در یک ترکیب منجر به چشم بیننده است. این یک روش ساده است که کمک می کند تا به کنترل از راه بیننده می بیند عکس شما است. شما می توانید از خط چشم بیننده را در ترکیب خود را منجر شود استفاده کنید، و حتی اضافه کردن ضربه به یک قسمت خاص از عکس شما.

تصور کنید یک عکس با یک چشم انداز پانورامیک. شما می توانید مانند یک توریست فکر می کنم و فقط ضربه محکم و ناگهانی چشم انداز با هیچ فکر ترکیب خلاق است. اما به عنوان یک عکاس خلاق، شما باید یک ایده بهتر است. شما چشم انداز که همان صحنه را ارائه می دهد، اما با حصار در پیش زمینه است.

برای ضربه اول خود را، از نرده ها در حال اجرا به صورت افقی در سراسر پیش زمینه عکس. در این وضعیت، حصار مانند یک مانع بین بیننده و سوژه است. این ترکیب کمک نمی کند، در واقع آن است که احتمالا انحراف آزار دهنده است. مردم به احتمال زیاد به فکر می کنم "عکس خوب - این یک ترحم حصار رو در راه .

 

بعد، تصور کنید صحنه به ضرب گلوله از یک زاویه کمی متفاوت است. در حال حاضر حصار اجرا می شود مورب به دور از دوربین به سمت چشم انداز در فاصله. این دیدگاه جایگزین (اگر به خوبی انجام می شود) یک اثر کاملا متفاوت ایجاد کنید. چشم موضوع برجسته در پیش زمینه (حصار) گرفتار خواهد شد، و آن را به خط fenceposts به تصویر را دنبال کنید.

در این روش دو عنصر ترکیب خود را با هم کار کنند را به یک عکس قوی تر است. حصار است و دیگر حواس پرتی، در واقع، می افزاید: تاکید به موضوع پس زمینه های منجر به بیننده در این جهت است.

شرایط بسیاری وجود دارد که می توانید از این روش ساده استفاده کنید. یک پل، یک اسکله، یک خط سیم تلفن، حتی خطوط راه آهن و ... همه انواع از فرصت ها را به استفاده از خطوط به منظور ارتقاء از اشیاء روزمره ترکیب وجود دارد.

سه چیز به دنبال در هنگام استفاده از اشیاء خط مستقیم وجود دارد. این خطوط باید طولانی باشد (یک خط از دو fenceposts زیادی برای عکس خود را انجام نمی fenceposts 20). آنها باید به عقب مورب به دور از دوربین (به یاد داشته باشید به عنوان مثال ما). و این کمک می کند تا در صورتی که یک الگوی مکرر در خطوط وجود دارد که کاهش می یابد به عنوان هدف فروکش دور از دوربین است. در مثال ما، fenceposts به نظر می رسد برای به دست آوردن کوچکتر به عنوان آنها را از راه دور پیشرفت. این حس دیدگاه است که باعث می شود عکس دو بعدی خود را به نظر می رسد کاملا سه بعدی ایجاد کنید.

 
هر زمان که من تدریس یک کلاس عکاسی، یک قانون ساده است که من سعی می کنم برای به دست آوردن در سراسر وجود دارد: "هر چیزی که باعث نمی شود ترکیب خود را بهتر، آن را بدتر می سازد"

عکاس در سناریوی فرضی ما باید برای انتخاب به استفاده از نرده ها به اضافه توجه به چشم انداز تحسین است. پس از همه، اکثر افراد چشم انداز خوب عکس از یک میلیون بار قبل شده اند، به طوری که این ترفند این است برای یک زاویه جالب تر نگاه کنید. اما با تصمیم به استفاده از آن، لازم است که حصار با این نسخهها کار با بقیه ترکیب است. در غیر این صورت، تصویر شما ممکن است بهتر باشد بدون آن.


تاريخ : دو شنبه 1 آبان 1391 | 20:3 | نویسنده : حمید حسینی |

بیایید سعی کنید چیزی را به منظور نشان دادن این نکته است. رفتن به آلبوم عکس شما را می یا shoebox پر از جرقه بزند، و یا، اگر شما کاملا دیجیتال پوشه بر روی کامپیوتر شما. اگر شما یک آلبوم عکس خود یک جعبه از آن کمی تابلوچسبها نقطه قرمز که بر روی یک رول می آیند. از جرقه بزند shoebox آماده به آنها را مرتب سازی و اگر شما دیجیتال آماده به کشیدن و رها کردن را به دو پوشه های جدید است.

حالا در اینجا چه باید بکنید. انتخاب مجموعه ای از تصاویر خود را یعنی 10 صفحه اول این آلبوم، یک شمع از shoebox خود و یا یک پوشه بر روی کامپیوتر شما. مرتب کردن بر اساس آنها را به دو شمع، آنها را بکشید به دو پوشه و یا قرار دادن یک نقطه قرمز رنگ بر روی تصاویر در این آلبوم است. روشی که در آن شما باید آنها را به مرتب کردن بر اساس مثل این. در یک شمع تمام تصاویری که دارای یک موضوع روشن است. اگر این موضوع را می توان به وضوح به عنوان مرکز توجه عکس آن را در یک شمع قرار داده است شناخته شده، آن را به یک پوشه بر روی کامپیوتر شما و یا قرار دادن یک نقطه قرمز رنگ بر روی آن در این آلبوم است.

پس چه هدف از این تمرین؟ چیزی که من در تلاش برای نشان دادن این است که احتمالا شما را پیدا خواهد کرد که نقطه شمع، پوشه و یا قرمز خواهد شد بسیار کوچکتر یا کمتر از شمع دیگر است. چرا؟ از آنجا که اکثر مردم فقط مقدار سمت راست توجه به مطالب خود را نمی دهد. جالب توجه آن است اما این درست است. بدون هر موضوع، نقطه کانونی و یا توجه یک شی از تصویر تنها می تواند در حد متوسط ​​باشد. یک عکس نیاز به یک موضوع روشن است. در اینجا چگونه برای بهبود عکس های خود را.

1. یک موضوع مشخص را انتخاب کنید

اگر شما در جمع یک خانواده هستیم نه تنها به گرفتن عکس از گروه های بزرگ. منطقه در مردم و ایجاد گروه های کوچکتر از twos و threes. اطمینان حاصل کنید که زمانی که به کسی بازدیدها تصاویر خود این موضوع را به وضوح می گوید: "من این موضوع. در هر بازی تئاتر یا فیلم است که همیشه وجود دارد یک بازیگر است که طول می کشد سرب و می تواند به وضوح شناخته شده است. همان که برای تصاویر خود را. اگر این موضوع روشن نیست و سپس آن مشخص نیست.
2. باشید انتخابی

مشکل مواجه شده توسط بسیاری از عکاسان آماتور است که بیش از حد بسیاری از افراد وجود دارد و آنها مطمئن شوید که به شامل نیست. پاسخ ساده است، انتخابی تر است. محدود کردن گزینه ها و ساقه فقط یک. اگر دیگران مهم هستند و سپس آنها را در تصاویر خود از ویژگی های. به جای سه تصویر هر کدام را با موضوع های خاص خود را از یک است که در آن هیچ کس نمی تواند این موضوع را تشخیص. نقطه کانونی حیاتی مهم است که آن را ترسیم چشم.
3. محروم کردن درهم و برهمی

رقابت های دشمن از هر سوژه در یک تصویر است. یک موضوع هرگز نباید مجبور به رقابت برای جلب توجه در یک عکس. اگر آن را به وضوح نمی توان گفت: "من این موضوع هستم" سپس آن را به این موضوع نیست. درهم و برهمی می کند که فقط. هر چیزی که clutters یک تصویر و چشم پریدن بین بخش های مختلف از آن تصویر است، به آن بروید. به اطراف نگاه کنید به صحنه زمانی که به دنبال از طریق منظره یاب خود را یا در صفحه نمایش LCD و دیدن encroaches اگر هر چیزی در صحنه لبه. شما می توانید تصویر را بر روی کامپیوتر خود محصول اما این همیشه بهتر است تا آن را در دوربین انجام دهید.
4. دریافت نزدیک

علاوه بر کمک به شما برای حذف درهم و برهمی از اطراف لبه های تصویر در آن به شما کمک می کند تا به این موضوع برجسته تر در عکس. بزرگتر بهتر است در هنگام ایجاد خاطرات. این موضوع از تصویری که می خواهید به 20 سال زمان را ببینید و اگر شما نیاز به یک ذره بین برای دیدن یک دوست، یک خاطره واقعی نیست. حجم همیشه یک موضوع را به جایگاه بر حق آن در یک تصویر کمک می کند. شما همیشه باید به هر بیت از این موضوع در تصویر. گاهی اوقات فقط به صورت بهتر است از شخص تمام و یا بخشی از ماشین بهتر است از کل.

 

5.محل موضوع خود را با دقت

حکومت ایالات سوم که موضوع و یا یک نقطه کانونی باید کمی از خاموش در مرکز تصویر قرار داده شده است. چرا؟ این باعث می شود به مراتب بیشتر عکس خشنود و چشم در یک تصویر به آن نقطه کشیده شده است. داشتن موضوع سیلی انفجار در وسط تصویر قرار داده شده است که به عنوان موثر نیست. اگر شما تقسیم تصویر خود را در سوم مانند حرکات غیر ارادی اندامها تام پا یا noughts و شبکه صلیب، که در آن از وسط قطع خطوط عمودی یا افقی است که در آن موضوع خود را به شما. آن را امتحان کنید و خواهید دید که چقدر موثر است. مبارک تیراندازی!

 

 



تاريخ : دو شنبه 1 آبان 1391 | 19:56 | نویسنده : حمید حسینی |
.: Weblog Themes By BlackSkin :.