عکاس تازه مشهور، استیون تیلور، به تازگی بر روی قاب به عنوان او نشسته و به صحبت در مورد آغاز فروتن خود را به عنوان عکاس و او همچنان به رشد کسب و کار خود را برجسته.داستان حدیثی از سفر تیلور می دهد بینندگان نگاه صادقانه در برخی از چیزهایی عکاس جوان از طریق مانند صاحبان مجله ناقص، مدیریت نامناسب، و، البته، آنچه آن را مانند به عکس تعدادی از بتهای خود را برای اولین بار بود رفت (برای کسانی از شما از خواندن این مطلب از طریق ایمیل، این ویدئو را می توان در اینجا مشاهده کنید).

تیلور می کند که علاوه بر به استعداد، کمی از عزم و آرزوی موفقیت می تواند یک راه طولانی در هنگام ساخت حرفه ای آنهایی که رفتن را آشکار است.



جهت اطلاعات بیشتر در انتهای مطالب آدرس سایت مربوطه نوشته شده است .

 



تاريخ : جمعه 30 تير 1391 | 17:0 | نویسنده : حمید حسینی |

همه ما عکاسان که آیا ما با استفاده از دوربین های تلفن همراه، یک دوربین دیجیتال جمع و جور و یا DSLR. اما بسیاری از ما با این ایده در عکاسی به عنوان یک حرفه ای toyed. این 6 مرحله به شما نشان می دهد که چگونه هر کسی، با از خود گذشتگی و کار، می تواند یک حرفه ای در این منطقه سودآور ساخت (برای کسانی از شما از خواندن این مطلب از طریق ایمیل، ویدئویی را می توان در اینجا مشاهده کنید).

Rendered Image

جهت اطلاعات بیشتر در انتهای مطالب آدرس سایت مربوطه نوشته شده است .

 "در پشت دوربین گرفته شده توسط مورالس Admarie (روی عکس کلیک کنید برای دیدن بیشتر از مورالس Admarie)
گام 1 - چگونه می توان به تبدیل شدن به عکاس - تمرکز

اولین قدم در یادگیری چگونگی تبدیل شدن به یک عکاس است که به تصمیم بگیرد که آیا شما مایل به انجام آنچه مورد نیاز است. این تعهد، مقدار زیادی از کار، تمرکز، برخی از سرمایه گذاری و بارهای عمل کنند. شما نیاز به فداکاری. زمان و پول مورد نیاز خواهد شد. شما باید به هنر عکاسی به درستی یاد بگیرند. شما در یک نقطه خاص باشد - اتخاذ واقعا به عکاسی به عنوان حرفه خود را، شما نیاز به بالا بردن مهارت های خود را به یک سطح کاملا جدید و این کار را تمرین را. همچنین شما می خواهد چه نوع بازار در عکاسی قصد دارید به دنبال در نظر گرفتن نیاز دارند. عکس عروسی بسیار نافع است، عکاسی مد تلاش واقعی برای شکستن به. عکاسی خلوتگاه یک منطقه در حال رشد است و حتی عکاسی خانوادگی می تواند نان روی میز قرار دهید.
مرحله 2 - چگونه می توان به تبدیل شدن به عکاس - آموزش

با تشکر به این منبع فوق العاده به نام اینترنت است یک بار از آموزش در دسترس برای هر کسی که تعجب کنید که چگونه برای تبدیل شدن به یک عکاس، برخی از آزاد، برخی از پرداخت وجود دارد.

من می توانم سایت های مختلف را به شما توصیه به دنبال - مطمئن شوید که شما آنها را دوست در فیس بوک و یا اشتراک خوردها خود را به طوری که شما در بالای همه اطلاعاتی را که می خواهید برای شما فراهم می مونم.

سایت های سراسر اینترنت از جمله خود من یک منبع عالی برای شما خواهد بود.
مرحله 3 - چگونه می توان به تبدیل شدن به عکاس - تجهیزات

بنابراین، اگر شما واقعا می خواهید به یادگیری نحوه ی به تبدیل شدن به یک عکاس نیاز به رفتن به یک دوربین مناسب و معقول است.

سر به پایین خود را در فروشگاه محلی مگا و بم! هر دوربین همیشه و به مرد ایجاد شده شناخته شده است (فقط در مورد هر سطح قیمت) شما ضرب و جرح. اگر شما به اندازه کافی خوش شانس به کسی که از پیشنهاد فروشگاه به شما کمک کند، آنها احتمالا نگاه آنها حتی فارغ التحصیل متوسطه و این تردید آنها تجربه عکاسی است.

یک نفس عمیق بکشید، و به شما اجازه هدایت از طریق برخی از انواع مختلف دوربین ها و سطوح مختلف از هزینه های مرتبط است. در پایان، شما باید آگاهانه تر مصرف کننده و شما می توانید کارمندان فروش را با دانش های اساسی خود را تحت تاثیر قرار دادن.
گام 4 - چگونه می توان تبدیل به یک عکاس - تمرین

پس .. ما به وضوح تلفظ به شما برای تبدیل شدن به یک عکاس در ... در حال حاضر کار شروع می شود.

بسیار شبیه دوست من درامر در اینجا .. حرفه ای از هر چیزی مربوط به هنر را به طول می کشد عمل! عمل. عمل!

چرا؟

عکس گرفتن بزرگ نیاز به تمرکز کامل در ترکیب خود را. باشید که آن را برای یک عروسی، ساقه مد، شات زرق و برق یا هر چیز دیگری، شما نیاز به سرودن عکس شما، موضوع خود را مطرح و حصول اطمینان از نتیجه خلاق.
گام 5 - چگونه می توان به تبدیل شدن به عکاس - بازاریابی و توسعه

شما باید یک برنامه مشخص در مورد چه نوع عکاس شما برنامه ریزی برای تبدیل شدن به. شما باید فقط دنده سمت راست، شما باید در آموزش سرمایه گذاری اطمینان حاصل شود که می دانید دقیقا همان چیزی است که شما انجام می دهید، شما باید هزاران ساعت در عمل به سر برد و خود را به معرض عکاسان حرفه ای قرار گرفته تا آنجا که ممکن است.

بعد چه؟ به منظور قرار دادن توفال چوبی یا سیمانی و غیره خود را به بالا و شروع به ساخت زندگی به عنوان یک عکاس شما باید خود را در بازار و ارتقاء خدمات خود را.
گام 6 - چگونه می توان به تبدیل شدن به عکاس - پشتکار

این رشته بسیار رقابتی است و شما باید واقعا در آن می چسبد اگر شما می خواهید به موفقیت است.

شما می توانند یاد بگیرند که چگونه برای تبدیل شدن به یک عکاس .. فقط این 6 مرحله فوق را دنبال!

درباره نویسنده:
دیوید Forder می نویسد برای howtobecomeaphotographer.info. سایت با جزئیات بیشتر در مورد تبدیل شدن به یک عکاس.
برای آموزش بیشتر، PictureCorrect پیشنهاد می کند:

اتمام رفتن طرفدار: چگونه می توان پول را از عکس شما توسط کینگمن کلی، یک بسته جامع است که با هم برای یک هدف قرار داده شده است، شما سود را به شور و شوق شما کمک کند. هدف شما ممکن است فقط برای برخی از پول اضافی و یا شاید یک حرفه ای تمام وقت، یا این کیت و پا زدن شروع به کار حرفه ای خود باشد. اگر شما راضی نیست آن است که کمک به عکاسی خود را در عرض 60 روز فقط آنها را می دانیم و آنها را از پول خود را به طور کامل بازپرداخت.

می توان آن را در اینجا پیدا کنید: کیت عکاسی حرفه ای

برو به کامل مقاله: چگونه می توان تبدیل شدن به عکاس

افکار خود را در این مقاله چه کسانی هستند؟ آواتار ها بحث و گفتگو در فیس بوک یا گوگل +

مقاله از: نکات PictureCorrect عکاسی

منبع مطالب :http://www.picturecorrect.com/tips/how-to-become-a-photographer



تاريخ : جمعه 30 تير 1391 | 16:18 | نویسنده : حمید حسینی |

همانقدر مهم است که نور به یک عکس، آن را بخشی جدایی ناپذیر از کار عکاسان تا مطمئن شوید که او آن را درک است. با استفاده از یک متر و نور سنج تنظیمات قرار گرفتن در معرض شدت می توانید کار خود را بهبود بخشد. از آنجا که اکثر متر در دوربین های نظارت بر وضعیت روشنایی کلی، یک متر دست برگزار خواهد شد اجازه می دهد متر موضوع، پس زمینه شما را به & نور محیط به صورت جداگانه به عنوان متی اردن اسمیت توضیح می دهد که در این ویدئو (برای کسانی از شما از خواندن این مطلب از طریق ایمیل شما می توانید ویدئو را اینجا ببینید):
اسمیت با استفاده از Dualmaster Sekonic L-758C، پایان یک متر بالا با تمام زنگ ها و سوت. اگر یک Dualmaster است در بودجه خود را، حتی با استفاده از یک مدل ارزان تر می تواند به شدت بهبود عکس شما. در اینجا برخی از راهنمایی های مفید دیگر از اسمیت:
هنگامی که با استفاده از چندین چراغ استودیو، آنها هرگز یکسان باشد. استفاده از نور سنج خود را به شکل خود را نسبت به متر است. این تعیین خواهد کرد که تنظیمات شما نیاز به تنظیم هر یک از نور فرد در.
هنگام عکسبرداری در خارج از منزل، همیشه با نورسنجی متر هر سایر منابع دیگر نور خورشید و بعد از آن شروع به. از آنجا که شما به کنترل بیش از خورشید به عنوان شما خواهد شد، می گویند، فلاش، فقط آن را حس می کند به متر روشنایی اضافی خود را بر اساس خروجی خورشید.
اگر شما خود را انجام پرتره و یا عکس های زیبایی، خوانش های متعدد در سراسر صورت مدل. این به شما کنترل کامل بر چه بخش هایی روشن می شوند و در آن پوشیده می دهد. عکس زیر یک مثال کامل است.

 


برچسب‌ها: hamidakaswebscom

تاريخ : سه شنبه 27 تير 1391 | 18:7 | نویسنده : حمید حسینی |

 

بهترین نور در هنگام طلوع آفتاب یا هنگام غروب
بهترین نور در هنگام طلوع و غروب. هنگامی که نور گرم خورشید است در قاب و خلق و خوی است زیبا است. با این حال، با توجه به آنچه که می خواهید با عکس های چشم انداز خود را انجام دهد شما می توانید هر زمانی که شما می خواهید شلیک کنید. من هم دوباره بعد از گذشت زمان که زمان تنها به ساقه از عکس های چشم انداز در هنگام طلوع آفتاب یا هنگام غروب است. مال من شلیک می کنم وقتی می بینم لحظه. اما در سبک خود را دارد و واقعا به آنچه که می خواهید برای انتقال. بهتر است تصویر نسبت به نه فقط به خاطر اینکه شما مشغول بودند، در انتظار نور کامل ضبط کنید.
نور باور نکردنی با این حال دوست دارم. من می توانم هیجان زده، نزدیک به نشئه، از نور شگفت انگیز است، اما لحظه همیشه برای اولین بار خواهد رفت. اگر من فقط crappiest دوربین با shittiest نور من هنوز هم می خواهید قاب.
از سه پایه استفاده کنید
شما نمی قادر خواهد بود برای نگه داشتن دوربین ثابت در شرایط نور کم بدون سه پایه. سرمایه گذاری در یک پایدار و استفاده از شاتر زمان سنج، و یا سرمایه گذاری در یک کنترل از راه دور شاتر، تصویر را به ساقه. به این ترتیب حرکت را بر روی شما فشار دادن دکمه شاتر نه اینکه تحت تاثیر و نفوذ است. شاتر کنترل از راه دور، اما من هنوز هم ترجیح می دهند که تایمر آن را با من در همه زمان ها بدون استفاده از فضا در چمدان من است. و کانن 5D Mark II با من می توانید مجموعه ای از تایمر به فقط دو ثانیه است که آن را بسیار راحت می سازد. ایده آل برای لرزش به حل و فصل است و این زمان کوتاه به اندازه کافی به صبر کردن برای شاتر را به دنبال. ده ثانیه می تواند پر دردسر اما دو هیچ چیز. سه پایه پایدار هزینه های زیادی است، اما در بسیاری جهات از آن خواهد شد که ارزش آن زیرا فقط باد کمی می تواند سه پایه شما بد گویی کردن و سربه سر هر چیزی در آن است. این می تواند به شما تصویر را هزینه، اما همچنین می تواند به شما دوربین هزینه.
تقسیم تصویر به عمق
تقسیم تصویر به پیش زمینه (برای مثال زمین یا ساحل)، زمین متوسط ​​(برای مثال آب) و پس زمینه (برای مثال آسمان). این کار باعث ایجاد حس عمق و تفاوت زیادی به عکاسی از مناظر خود را.
تنظیم مقدار دیافراگم بالا
در حدود 22 باید به شما تصویر کلی خوب تیز به من بدهید. خیلی از عدسی ها بیشترین حدود 8 است اما این یک سطح دیگری از هشیاری. برو با ارزش بالا که شما می توانید دریافت و استفاده از یک سه پایه است. مگر در مواردی که می خواهید برای اثرات مانند انجماد جریان آب است. از آنجا که سرعت شاتر بسیار کند خواهد بود در حالی که تیراندازی مناظر، شما باید ISO را به حدود 50 یا 100 است که به مقدار کم سر و صدا که در تصویر می شود مجموعه.

 

 

 



ادامه مطلب
تاريخ : سه شنبه 27 تير 1391 | 17:50 | نویسنده : حمید حسینی |

..

 

یکی از محبوب ترین زوایای به ساقه است از نقطه ایستاده عکاس. در حالی که به خوبی با چشم انداز و دیگر عکاسی همه منظوره است، آن را ضربه بالا ایجاد نمی بصری دستگیری تصاویر.
بسیاری از عکاسان حرفه ای، که هنر عکاسی با تجربه و یادگیری خود تسلط، تولید عکس های خیره کننده و جذاب است که از زاویه پایین گرفته شده است. در عکاسی منظره پیش زمینه را می توان در جزئیات اسیر زمانی که عکاس واقعا کم است و تقریبا بر روی زمین دراز کشیده است. شما همیشه می توانید با این سبک عکاسی با رفتن پایین بر روی زمین آزمایش و گرفتن عکس بیشتر درگیر.
زاویه پایین اجازه می دهد تا یک پرسپکتیو تازه و متفاوت از صحنه و یا همان وضعیت است. در بسیاری از موارد، این دیدگاه بهتری از محل را فراهم می کند و اجازه می دهد تا بیننده را به بررسی چشم انداز جدیدی از حوادث بنای تاریخی، چشم انداز و گاهی.
عکاسی زاویه پایین نیز می تواند در حوادث و احزاب است که در مناسبت های مختلف استفاده می شود. یکی دیگر از مزیت، عکاسی زاویه کم را به تصرف خود تاری حرکت از رقصندگان و نوازندگان بر روی صحنه است. دیدگاه زاویه پایین نقطه نظر تازه به مخاطب می دهد و می افزاید: به هیجان کلی از این رویداد است.
گرفتن کودکان در بازی از سطح چشم خود را یا پایین تر است در عین حال یکی دیگر از استفاده از عکاسی زاویه کم است. عکاسی از کودکان در نتایج و موقعیت ایستاده در زوایای بی دست و پا و چشم انداز "سر در می دهد. عبارات صورت و بی گناهی می تواند اسیر شود و زمانی که کاشفان عکاس ها، تجربه ها و پیاده سازی عکاسی زاویه پایین. هنگامی که شما با کلیک کردن عکس از کودکان در هر رویداد یا عملکرد، مطمئن شوید که برای رفتن به سطح چشم خود و ضبط لحظات. این تصاویر ضربه بالا، که ماندنی را ایجاد کنید.
در بسیاری از نقطه های دیجیتال و ساقه و همچنین دوربین های D-SLR از آن است که دشوار است برای گرفتن دیدگاه های مختلف به عنوان عکاس می تواند صحنه را از طریق منظره یاب یا صفحه نمایش ال سی دی را مشاهده کنند. با این حال در سالهای اخیر، برخی از دوربین های متوسط ​​و D-SLR مثل 600D کانن و نیکون 5100D با شیب و یا چرخش صفحه نمایش ال سی دی مجهز شده است. این نمایشگرهای ال سی دی به عکاس اجازه می دهد برای مشاهده صحنه با چرخاندن / چرخاندن صفحه نمایش ال سی دی و نگه داشتن دوربین تقریبا و یا دست زدن به زمین / طبقه. در صورتی که، زمین یا زمین رایگان در تمیز کردن را ندارد و یا خاک، عکاس می تواند یک پارچه محافظ یا ورق پلاستیکی در زیر دوربین و نگه داشتن ساقه.
لوازم جانبی مفید در عکاسی زاویه کم کوچک سه پایه محکم جدول بالا از حدود 6 "(15 سانتی متر) ارتفاع است. این تطبیق پذیری بیشتر فراهم می کند و اجازه می دهد تا عکاس برای گرفتن شات مداوم در شرایط کم نور مانند غروب، گرگ و میش و غیره

..

 



ادامه مطلب
تاريخ : سه شنبه 27 تير 1391 | 17:36 | نویسنده : حمید حسینی |

این شگفت انگیز است کمی درباره عکاسی در نور کم شناخته شده و به همین دلیل بسیاری از عکس ها خراب شده که محیط زیست بیش از حد تیره است. بسیاری از مردمی را در واقع برای خرید دوربین گران تر فکر کردن مشکل حل خواهد شد. به هیچ وجه! که شما را کمک نمی کند.

مهم ترین چیز این است که به درک که چرا عکس به نوبه خود در زیر نور کم بد. در این مقاله، من مکانیک در پشت نور کم عکاسی را درک کنید و پس از آن خواهیم نگاهی به یک راه حل ساده برای مشکل کمک کند. شما خواهید دید که شما حتی می توانید گرفتن عکس های خوب در نور کم با استفاده از دوربین های point-and-ساقه.

1.درک این که چرا عکس با کلید خاموش کردن بد در نور کم
نور برای عکاسی مورد نیاز است. آیا شما متوجه زمانی که شما در نور مستقیم خورشید و در نظر گرفتن یک عکس از بچه های اطراف در حال اجرا، تبدیل تصاویر بسیار دیدنی و جذاب؟ معمولا شما آن اشتباه است.
اما در داخل خانه، عکس ها می تواند به نوبه خیلی بد است. با چراغ پوشیده و کیک تولد گرفته، خوراکی یک عکس در آن شرایط منجر خواهد شد به احتمال زیاد در تصویر فازی و فقیر.
مسئله این است - بیش از حد نور کم می شود به دوربین است. آنچه شما نیاز به نور بیشتری را - که به همین دلیل است که اولین چیزی که ما انجام می دهیم این است که برای فعال کردن فلاش و zap پاپ آپ! شما باید نور بیشتر و واضح تر تصاویر.
اما صبر کنید ... با که فلاش خاموش، شما همچنین خواهید دید که افراد خود را روشن شدت. من همیشه فکر می کنم که فلش استفاده می شود کامل دمیده شده در خرابه های کم نور یک تصویر به علت خشونت خود را.
پس چه کاری انجام دهید؟ فرض شما می خواهید برای جلوگیری از خشونت نامطلوب از فلاش را روشن کنید و آن را خاموش. چگونه می توانم شما را بیشتر می توان به دوربین روشن برای دریافت بهتر، شفاف تر تصاویر؟ مطمئن نیستید؟ خب، یک راه وجود دارد. و آن به نام ISO.

..



ادامه مطلب
تاريخ : سه شنبه 27 تير 1391 | 15:13 | نویسنده : حمید حسینی |

از نزدیک (برای کسب اطلاعات بیشتر کلیک کنید)

منتشر شده در چند روز گذشته، نزدیک: راهنمای ماکرو و کلوزآپ عکاسی توسط Andrew گیبسون قصد دارد برای کمک به خوانندگان کارشناسی ارشد و اغلب پیچیده ای از تکنیک های عکاسی ماکرو است. موضوع بزرگ همه جا هست، و این روش می تواند کمک کند تا اشیاء را آشکار شما را در راه های کاملا جدید.
تخفیف 20٪ تا یکشنبه

در اینجا پیدا کنید: نزدیک عکاسی

گرفتن از نزدیک کاملا به عنوان ساده آن را به عنوان اول ظاهر می شود. اکثر لنزهای شما را بسیار نزدیک به سوژه خود را بدون علاوه بر این از تجهیزات اضافی. لنزهای ماکرو اما آنهایی که خوب می تواند گران باشد، و شما ممکن است بخواهید برای خرید یکی اگر شما فقط می خواهم به رنگ پاشیدن را امتحان کنید یا عکسبرداری از فاصله نزدیک و ماکرو.
اما خبر خوب این است که لوازم جانبی ارزان قیمت شما می توانید خرید است که به شما کمک خواهد کرد که نزدیک به سوژه خود را بدون فدا کردن کیفیت تصویر وجود دارد. این کتاب یک کار خوب از هدایت شما را از طریق گزینه های موجود، مزایا و معایب هر یک را توضیح میدهد. و البته نیز پوشش می دهد تکنیک های مورد نیاز برای گرفتن صحنه های خرد و برخی از مطالعات موردی با عکاسان ماکرو موفق است.
مباحث پوشش داده شده (90 صفحات):

    قسمت 1: تجهیزات

    عامل گندم و بزرگنمایی

    تست لنز

    درک لنزهای ماکرو

    نزدیک کردن لنز

    معکوس ماکرو لنز

    لوله فرمت

 

از نزدیک (برای کسب اطلاعات بیشتر کلیک کنید)

صفحات از نزدیک (کلیک کنید برای دیدن نمونه های بیشتر بزرگتر)
چه نزدیک می تواند به شما؟
    قسمت 2: روش
    تمرکز
    ایجاد تصاویر واضح
    عمق میدان
    قسمت 3: روشنایی
    طبیعی و مصنوعی برای ماکرو
    مطالعه موردی - حشرات عکاسی با Disher مندی
    مورد مطالعه - مواد غذایی عکاسی با سلن استین

عکاسی ماکرو و کلوزآپ و وسیله ای بسیار لذت بخش از خود بیان خلاق است. اما آنها همچنین می توانند کمی تهدید آمیز خواهد بود اگر شما یا هرگز تلاش نکرده است. همه شما نیاز به دانش فنی به علاوه برخی از الهام برای شروع است.

 حتی بدون استفاده از bramper، بلومز یک کار فوق العاده از حفظ گذار از روشنایی روز به تاریکی جریان هموار.

..

 



ادامه مطلب
تاريخ : چهار شنبه 21 تير 1391 | 11:3 | نویسنده : حمید حسینی |

 

..


..



تاريخ : دو شنبه 19 تير 1391 | 17:12 | نویسنده : حمید حسینی |

موازنه رنگ سفید (WB) است که واقعا مهم برای دقیق دوباره تولید رنگ در یک عکس. اگر تنظیمات WB در دوربین های دیجیتال خود را به درستی تنظیم نیست، شما ممکن است به شات نهایی خود را به صورت کمی در رنگ آبی، نارنجی یا زرد رنگ پیدا کنید. چیز خوبی است .

 

..

 "عروسی قبرس" اسیر آلکس توسط Vavinov (روی عکس کلیک کنید برای مشاهده بیشتر از Vavinov الکس)
در این مقاله، ما در 3 جنبه های مهم تعادل رنگ سفید شما نیاز به درک به منظور استفاده بهتر از آن را در عکاسی خود را نگاه کنید .

1.تعادل نور سفید چیست؟
اجازه دهید با تعریف توازن رنگ سفید. اگر عکس بر روی دوربین خود را گرفته، شما متوجه خواهید شد که گاهی اوقات عکس ها با رنگ - معمولا آبی، یا زرد رنگ است. این مسئله بخصوص در مورد عکاسی چیز در داخل خانه است. برای انسان، چشم ما قادر به تنظیم به این اثر است. با این حال، دوربین های که چشم ندارد و نمی تواند تشخیص و بر این اساس تنظیم.
از این رو، بسیاری از دوربین های دیجیتال با تنظیمات WB - تنگستن، فلورسنت و غیره - برای جبران رنگ رنگ و رنگ عکس نگاه کنید درست است. این معمولا در حالت های از پیش تعیین شده آمده است. شما همچنین می توانید به صورت دستی تنظیمات WB اگر می خواهید تنظیم.
2. از پیش تعیین تنظیمات WB
بیایید نگاهی به بعضی از تنظیمات WB استاندارد مورد استفاده در دوربین های دیجیتال. به طور پیش فرض تنظیم WB استفاده از حالت خودکار است. در این حالت، دوربین خودکار برای رنگ هر رنگ است که به عکس را تنظیم کنید. همیشه ممکن است کار نکند اما خوب "آتش و فراموش کن" حالت است که همه چیز را برای شما می کند.

 

سواحل Nacton" گرفته شده توسط جوزف خوب (تصویر کلیک کنید برای دیدن بیشتر از خوب جوزف)
یکی دیگر از تنظیمات مشترک است که از "حالت غروب آفتاب" است. اگر شما غرق در نور غروب، در هنگام گرفتن عکس، رنگ ها ممکن است بیش از حد زرد است."حالت غروب آفتاب" برادران وارنر تنظیم آفست به طوری که رنگ دقت در ضربه نهایی دوباره تولید.
حالت "تنگستن" نیز استفاده می شود زمانی که شما در زیر لامپ تنگستن. اگر موضوع شما به نظر می رسد مثل او یا او هم با لامپ روشن، بر روی حالت "تنگستن" خود را در تنظیمات WB تغییر دوربین به مدرج.
حالت های دیگر عبارتند از: حالت "فلش" که تصحیح خشونت در داخل خانه های فلش، و همچنین به عنوان "حالت ابری" - که برای جبران رنگ های تیره، آسمان ابری است که بر روی موضوع شما () بازیگران.
3. کتابچه راهنمای WB تنظیم
اگر شما یک کاربر پیشرفته تر، شما باید آنرا انجام کالیبراسیون WB دستی. این نوع از تنظیمات معمولا در دوربین های بالاتر مانند دوربینهای SLR دیجیتال در دسترس است. آنچه من به طور معمول انجام می باشد. من تو را در آغوش گرفتم تا یک تکه کاغذ سفید ضخیم و دوربین در آن نقطه است. این اجازه می دهد تا دوربین را به آنچه "سفید" واقعا است، پس من پایه تنظیمات WB در برابر آن است. هر گاه من این کار را پیدا کنم من به سختی به مسائل رنگ امیزی هر یک در تصاویر نهایی من اجرا شود. آن را امتحان کنید و ببینید که چگونه آن را برای شما کار می کند.

 

..



ادامه مطلب
تاريخ : دو شنبه 19 تير 1391 | 13:49 | نویسنده : حمید حسینی |

 . .

"بازتاب" گرفته شده توسط Supriya موکرجی (روی عکس کلیک کنید برای مشاهده بیشتر از Supriya موخرجی)
با بهار فقط در اطراف گوشه، به زودی زمان تعطیلات خانواده خود را در اینجا خواهد بود. در طول سفر خود، نمی خواهید عکس های دیجیتال خود را به درست مانند صحنه انجام داد با چشمان خود نگاه کنید؟
خبر خوب این که آنها می توانند! چیزهایی هستند که شما می توانید عکس ها تعطیلات خود را برای بهبود وجود دارد. حتی با خودکار دوربین همه چیز، شما هنوز هم باید دوربین را برای گرفتن عکس کامل کنترل.
اکثر مشکلات با عکس می توان به سه چیز گره خورده است:
رنگ فقیر؛
• بیش از و یا در زیر قرار گرفتن در معرض.
تاری

رنگ
یکی از نقص فنی دیده می شود در اغلب تصاویر با یا شسته شده از رنگ یا گچ رنگ به آنها است. یک زن و شوهر از چیزهایی که شما می توانید انجام دهید برای کنترل هر دو وجود دارد. اول، اگر موضوع خود را خارج از منزل است، از قبیل چشم انداز، استفاده از یک فیلتر قطبنده.
آن را "پانچ" تا رنگ، تیره کردن آسمان آبی، انعکاس را حذف و روشن مه - تمام چیزهایی که عکس های خود را بهبود بخشد.
اگر شما در حال تجربه بازیگران رنگ، پس شما نیاز دارید برای مطابقت با دوربین تنظیمات تعادل رنگ سفید به رنگ نور محیط. در بسیاری از موارد بالانس خودکار رنگ سفید (AWB) تنظیمات در دوربین شما رنگ دقیق ارائه، اما در آن زمان که آن را نمی کند، بدانید که چگونه به تغییر توازن رنگ سفید.

قرار گرفتن در معرض
دوربین خود را به تلاش برای قرار گرفتن در معرض ایده آل است، اما این کار را به فکر همه چیز وسط تن یا 18٪ خاکستری - که همه چیز نیست. هنگامی که مواجه با صحنه، بیش از حد روشن، مثل برف سفید و یا یک ساحل ماسه سفید در یک روز آفتابی، دوربین خود را بر خواهد شد و جبران سفید پوستان خود را خاکستری روشن خواهد بود. برای حل این مشکل، شما باید برای اضافه کردن قرار گرفتن در معرض. شما می توانید این کار را با یا کند کردن سرعت شاتر یک توقف و یا با استفاده از عدد بعدی کوچکتر اف را متوقف انجام دهد. هر دو به همان مقدار نور اضافه کنید.
برای افراد بسیار تاریک است، از قبیل کت سیاه و سفید از یک سگ، رنگ سیاه و سفید خود را به بیشتر از یک رنگ خاکستری تیره است. در این حالت، شما را به نور نگاه رنگ سیاه است. برای این کار، و یا سرعت شاتر خود را به یک توقف سریع تر تنظیم و یا F-توقف خود را تغییر دهید به عدد بعدی خود دارند. در هر دو صورت را از همان مقدار نور، رنگ سیاه و سفید خود را به وسیله آن تیره است

. .

 عکس اسیر توسط سینتیا Swinnen (روی عکس کلیک کنید برای دیدن بیشتر از سینتیا Swinnen.)
ابزار فوق العاده که بیشتر دوربین های DSLR برای چک کردن قرار گرفتن در معرض یک هیستوگرام است. این چیزی بیشتر از قرار گرفتن در معرض خود را به عنوان یک گراف نشان داده شده است، اما بسیاری از عکاسان را درک نمی کنند چگونه از آن استفاده کنید.
هدف خود را بر روی نمودار این است که "ش" خارج از خط افتادن شیب نمودار در سمت راست و چپ از گراف است. شیب هر خط به پایان می رسد از گراف باید گوشه پایین سمت چپ و راست نمودار خط افقی را تامین کند. اگر هر دو شیب راه بخشی تا هر دو خط عمودی را قطع، و سپس شما را قطع و در حال از دست دادن داده ها قرار گرفتن در معرض. اگر قطع خود را در سمت چپ، سپس قرار گرفتن در معرض اضافه کنید. اگر برش در سمت راست رخ می دهد، قرار گرفتن در معرض حذف. تنظیم تا قطع از دست رفته است.

تاری
تمرکز نامناسب و یا با استفاده از سرعت شاتر خیلی آهسته - تاری است که توسط یکی از دو چیز ایجاد می شود. اگر کل صحنه تار است، پس مقصر دوربین لرزش این معنی که شما به دستگیره سعی دوربین با استفاده از سرعت شاتر خیلی آهسته بود. اصلاح این زمان به بعد با نصب یا دوربین خود را بر روی یک سه پایه و یا عکسبرداری با سرعت شاتر سریع تر.
اگر شما به عنوان تار است، اما بخش هایی از صحنه در تمرکز وجود دارد، و سپس خود را از تمرکز بر روی موضوع خود نبود. این به راحتی می توانید با استفاده از قانون یک سوم اتفاق می افتد. شما باید موضوع خود را به سمت، اما دوربین شما طول می کشد نقطه تمرکز را از وسط صحنه.
برای اصلاح این موضوع، موضوع خود را در وسط منظره یاب شما را فشار دهید و دکمه شاتر نیمه راه. با استفاده از دکمه شاتر شما هنوز در نیمه راه پایین، نوسان دوربین قرار دادن پشت موضوع خود را در موقعیت مناسب. اکنون دکمه شاتر را فشار دهید تمام راه گرفتن تصویر است

 . .

        



تاريخ : چهار شنبه 7 تير 1391 | 12:42 | نویسنده : حمید حسینی |
.: Weblog Themes By BlackSkin :.