با این استدلال که آی فون تبدیل شده است یک ابزار بسیار مناسب و قدرتمند برای عکاسان وجود دارد. و در حال حاضر با آی فون جدید 5 بر ما با قدرت پردازش و حتی بیشتر، این رسانه از عکاسی نمی خواهید دور در هر زمان به زودی. من باید اعتراف کنم که گرفتن عکس در آی فون من در حال حاضر از من کانن DSLR صرفا به این دلیل من گوشی من با من در همه زمان ها است.

این کتاب به تازگی به بررسی های بزرگ از زندان آزاد شد. دوربین آیفون خوب و مناسبی است، اما آنچه باعث می شود این دستگاه چنان قدرتمند (و پیچیده) همه برنامه های کلاس های حرفه ای عکس که در حال حاضر در دسترس است. من دوست دارم که چگونه نویسنده را پوشش می دهد این در جزئیات بزرگ.

فروش راه اندازی به پایان می رسد: 2 اکتبر (25٪ تخفیف)
در اینجا پیدا کنید: عکاسی آیفون

ساقه، ویرایش و به اشتراک بگذارید: این کتاب را به سه فصل فراهم شده است. هر فصل شروع می شود با یک مرور کلی از موضوع، معرفی برنامه های کلیدی، فرایندها، و ابزار. نویسنده پس از آن نشان می دهد که روش ارجح خود را عکسبرداری از طریق نمونه های عملی است.

من همچنین از آی فون به عنوان یک وسیله با ارزش برای عکاسی در آغوش کند. چه چیزی تغییر ذهن من دوربین + برنامه که این کتاب را نیز پوشش می دهد، من آن را دوست دارم و از آن هر زمانی که من می بینم یک لحظه زیبا را در یک روز به طور متوسط ​​استفاده کنید. به عنوان مثال، زمانی که من در نیویورک اخیرا، من می خواهم عکس در حالی که ما راه رفتن در اطراف ضربه محکم و ناگهانی و سپس پردازش آنها و به اشتراک گذاری آنها را در هر لحظه پایین. شما می توانید آنها را در اینجا مشاهده کنید: NY آی فون آلبوم عکاسی. من هم در زمان یک تن از عکس ها بر روی DSLR من اما زمان زیادی را برای کار با آنها هنوز نداشته است.
برخی از بسیاری از موضوعات پوشش داده شده (106 صفحه):

    
چگونه دوربین آیفون کار می کند و چگونه می توان به استفاده از آن برای گرفتن عکس بزرگ
    
چگونه به دست گرفتن کنترل بیشتری از آی فون خود را با استفاده از نرم افزار های جایگزین دوربین (مختصر و مفید از بهترین آنهایی که)
    
تکنیک های پیشرفته عکسبرداری را با برنامه ProCamera برای به دست آوردن کنترل حداکثر بیش از تمرکز و قرار گرفتن در معرض
    
چگونه برای پیدا کردن افراد قانع کننده از جمله با خانواده، در کوچه و خیابان، در طبیعت، در هنگام سفر و در شب
    
چگونه برای توسعه سبک در حال ویرایش خود را
    
مختصر و مفید از توابع ویرایش بومی آیفون
    
نمای کلی از بهترین برنامه های ویرایش از جمله برنامه های لمسی، فیلتر بر اساس برنامه در حال ویرایش و برنامه های در حال ویرایش حرفه ای و تکنیک های
    
چگونه برای اضافه کردن متن و عناصر گرافیکی را به عکس های خود را
    
چگونه برای به اشتراک گذاشتن تصاویر خود را با خانواده و دوستان را از طریق برنامه های به اشتراک گذاری عکس های محبوب از جمله نمایش مشخصات عمومی
    
چگونه می توانید تصاویر خود را آماده چاپ

عکاس چیس جارویس یک بار گفت،

    "بهترین دوربین که با شما است."

مفسران پیش بینی کرده اند که آیا عکاسی تلفن همراه است که یک پدیده و یا یک هوس، تجدد و انقلاب است. اما ارتباط این پرسش ها پراکندگی در پرتو کلمات جارویس. او از طریق آنها قطع برجسته هسته از عمل: تحرک است.
راه اندازی تخفیف پایان دادن به زودی:

عکاسی آی فون در حال حاضر 25 درصد است تا این سه، 2 اکتبر. هر کسی که خرید کتاب را قبل از نیمه شب: نوامبر 2، می رود به یک نقاشی را به نفع خود به نام تجاری جدید آی فون 5 است. نیز حامل یک روز 60 هیچ سوالات پرسیده تضمین، اگر شما با هیچ بخشی از این کتاب راضی نمی کند فقط اجازه دهید آنها را می دانیم و آنها به شما بازپرداخت کامل می دهد، بنابراین هیچ خطر در تلاش آن وجود دارد.

می توان آن را در اینجا پیدا کنید: راهنمای عکاسی آیفون

برو به کامل مقاله: راهنمای جدید: عکاسی آیفون

نظر شما در مورد این مقاله چیست؟ تاریخ بحث و گفتگو در فیس بوک یا به + Google

مقاله از: راهنمایی PictureCorrect عکاسی

روند از یک عکاس

ارسال شده در: 24 مرداد 2012 14:12 PDT

روند ایجاد یک عکس متفاوت است برای هر عکاس و شنیدن این داستان های مختلف می تواند یک منبع بزرگ الهام. در زیر، شما می توانید بصری گفتن از هنر خوب عکاس، جسیکا باکهاوس، چگونه با استفاده از تخیل و وسواس او را با نور به عنوان نیروهای محرک پشت کار خود را تماشا کنید. آواتار ها همراه او به عنوان سرگردان در خیابان با دوربین در دست و مورد بحث توسعه خود را به عنوان یک عکاس (برای کسانی که از شما با خواندن این مطلب از طریق ایمیل، این ویدئو دیده می شود در اینجا).

    "من همیشه به استفاده از نور است که در دسترس ... نور به ارمغان می آورد زندگی را به عکس شما می باشد. شما نیاز به نور و سایه، آن را می دهد که یک احساس scultpure، آن را به شما می دهد چشم انداز. 

 نظر شما در مورد این مقاله چیست؟ تاریخ بحث و گفتگو در فیس بوک یا به + Google

مقاله از: راهنمایی PictureCorrect عکاسی

دوچرخه کوهستان عکاسی: روشنایی را به حرکت یخ

ارسال شده در: 24 مرداد 2012 11:22 AM PDT

نورپردازی برای عکس دوچرخه کوهستان را می توان روی حیله و تزویر بدون تجهیزات مناسب. خوشبختانه، ترور Sherwin است در اینجا به ما نشان می دهد آنچه را که او استفاده می کند را به بهترین خود را به عکس. در این ویدئو، Sherwin به ما نشان می دهد که چگونه او با استفاده از یک TritonFlash با octodome در ترکیب با TritonFlash اضافی با گنبد نور متوسط​​، و یک فلاش کانن 580EX II که او قدرت را از منبع قدرت تریتون است. نگاهی به اینجا (برای کسانی که از شما با خواندن این مطلب از طریق ایمیل، این ویدئو دیده می شود در اینجا):

    ایده در اینجا این است که نشان دهد که چگونه Tritons حرکت متوقف خواهد شد.بسیاری از شما یک ساقه mountianbiking وجود دارد و بسیاری از سینی های باری، Blur رفته و چیزهایی شبیه به آن است. ما در واقع رفتن به نور است. 

 



تاريخ : چهار شنبه 26 مهر 1391 | 20:2 | نویسنده : حمید حسینی |

یکی از این تنظیمات سرعت شاتر است. این است که سرگرم کننده را به آزمایش با و آسان است برای دیدن نتایج این را در عکس های خود را. اگر چه ما معمولا سعی کنید موضوع ما را با سریعترین سرعت شاتر ممکن است منجمد، شما می توانید برخی از اثرات بزرگ با استفاده از سرعت شاتر آهسته تر را به تصرف خود اثرات جنبش دریافت کنید.

سعی کنید از این، شما می توانید دوربین خود را به اولویت شاتر تعیین می کنند، که در این صورت شما می توانید سرعت شاتر را تنظیم و دوربین مراقبت از دیافراگم برای شما. یا، شما می توانید به طور کامل کتابچه راهنمای تنظیم و هر دو تنظیمات خود را. فقط قرار گرفتن در معرض خود را و متعادل کننده شده توسط جبران هر حرکت در تنظیم سرعت شاتر را با یک جنبش متناظر از تنظیمات دیافراگم را به نگه دارید به یاد داشته باشید.
به یاد داشته باشید که همیشه یک سه پایه برای عکس سرعت شاتر آهسته استفاده کنید.

در اینجا پنج ایده هایی برای بزرگ تسخیر اثرات حرکت بزرگ، به سادگی از طریق کند کردن سرعت شاتر خود را به تصرف خود در حرکت سوژه است. اگر شما از این اقدام نه قبل از آن، به شما خواهد شد برخی از پاپ و با نتایج هیجان زده.

سرعت شاتر آهسته موضوع # 1. آبشارها. این اولین انتخاب قطعی و بدیهی است. شما قطعا اثرات ابریشمی از جریان آب در عکس دیده می شود، اما شاید شما تعجب که چگونه از آن انجام شده است. فقط دوربین خود را به سرعت بسیار آهسته، تنظیم، حدود یک دوم یا نیم ثانیه، و دیدن نتایج.اثر حرکت آهسته ابریشمی است که همیشه خود را بهترین گزینه است. برای هر یک از آبشار شما باید چند سرعت شاتر را امتحان کنید تا ببینید که کدام یک کار می کند بهترین راه حل برای این موضوع خاص.

 

 
شاتر آهسته موضوع سرعت # 2. ماشین در شب. هنگام انجام عکاسی در شب، شما معمولا نیاز به سرعت شاتر نسبتا آهسته به هر حال. اگر شما سعی می کنید سرعت شاتر از یک ثانیه، دو ثانیه، ده ثانیه، و حتی بیشتر، به شما خواهد شد برخی از نتایج شگفت انگیز را ببینید. چراغ از وسایل نقلیه به جریان رنگ روشن، ایجاد کشش را در فاصله دور. ترافیک بیشتر می بینید، اثر قابل توجهی بیشتر می تواند تبدیل به.

شاتر آهسته موضوع سرعت # 3. رعد و برق. مردم اغلب به من که عکس رعد و برق چگونه من را بپرسید. برخی از مردم تصور آن را برتر از انسان رفلکس طول می کشد تا ضربه محکم و ناگهانی تصویر فقط در لحظه مناسب است. حقیقت این است که رویکرد من این است که دقیقا برعکس است.

اول، من برای یک طوفان (در شب) با بسیاری از رعد و برق صبر کنید، به طور خاص، رعد و برق و چنگال است که ظاهر خواهد شد در یک عکس به خوبی تعریف شده است. من مجموعه شاتر را تنظیم 'B' است، که اجازه می دهد تا شاتر باز من برای هر طول زمانی که من را انتخاب کنید. سپس من از رعد و برق به فلش صبر کنید. من فقط می توانید یک فلش از رعد و برق، و یا چشمک می زند چند ضبط فقط با ترک شاتر باز برای طولانی تر است.

شاتر آهسته موضوع سرعت # 4. امواج. همچنین می توانید اثر حرکت آب در یک آبشار در ساحل استفاده می شود، اگر چه شما آن را نمی بیند به طوری که اغلب در عکاسی است. وقتی که شما ببینید در ساحل، آزمایش با سرعت های شاتر مختلف. گاهی اوقات شما را پیدا خواهد کرد که در اثر جنبش نرم فقط به عنوان عنوان همه چیز انجماد با سرعت سریع شاتر را رضایت بخش.
 
ظاهر مبهم آب سریع در حال حرکت گرفته با سرعت آهسته شاتر می تواند موثر ترین که در آن امواج توفنده بر این، یا چرخش در اطراف صخره ها است.

شاتر آهسته موضوع سرعت # 5. جمعیت از مردم است. جمعیت زیادی از مردم در حال حرکت در جهات مختلف می تواند اثر حرکت جالب در یک عکس ایجاد کنید. شما نیاز به سرعت بسیار آهسته شاتر برای گرفتن برخی از نتایج خوب است. عکس های گرفته شده در اطراف 1/4sec ​​تاری قابل توجهی را نشان می دهد، اما البته شما می توانید با رفتن حتی کندتر مبالغه.

برای یک تصویر واقعا شگفت آور است، که ایستاده دوست بسیار با این حال، در حالی که هر کس که در اطراف آنها در حال حرکت است. موضوع شما ظاهر خواهد شد یخ زده در دریا در حال حرکت بشریت است. بسیار قابل توجه!

بنابراین وجود شما به برخی از آزمایش به بیرون بروید و سعی کنید به خودتان. اگر شما آن را انجام نداده قبل، شما ملزم به آن لذت ببرید و به نتایج به کار می برد، بسیار هیجان زده است. و البته که شما را مجبور به گرفتن دوربین خود را به دانستن کمی بهتر است، که تضمین شده است تا شما را به یک عکاس بهتر.

درباره نویسنده:
اندرو گودال می نویسد برای http://www.naturesimage.com.au و یک عکاس طبیعت مستقر در استرالیا است. او مدیریت گالری کامل از عکاسی چشم انداز از سراسر استرالیا Montville.
برای آموزش بیشتر در سرعت شاتر و بیشتر:

عکاس برجسته، جارد Polin به تازگی منتشر شد در عمق 3 ساعت و راهنمای آموزش تصویری طراحی شده برای کمک به شما در بالا و فراتر از خودکار همراه با تعداد زیادی از اضافی است. این است که در واقع تولید به خوبی انجام داده است که سرگرم کننده و آموزشی است تمام راه را از طریق.

تخفیف ویژه پایان دادن به زودی می توان یافت اینجا هستید: ویدئو عکاسی راهنمای راه اندازی فروش

برو به کامل مقاله: گرفتن حرکت با سرعت های شاتر آهسته

نظر شما در مورد این مقاله چیست؟ تاریخ بحث و گفتگو در فیس بوک یا به + Google

مقاله از: راهنمایی PictureCorrect عکاسی

کمپین بین المللی حقوق بشر در حال اجرا کفش عکاسی میلادی در نیوزلند

ارسال شده در: 08 مهر 2012 14:27 PDT

عکس های تجاری می تواند واقعا خلاق و نیز تعداد زیادی از سرگرم کننده است، به ویژه هنگامی که شما می توانید آنها را در مکان های زیبا مانند نیوزیلند. فقط عکاس، کوین Winzeler، که به ساقه یک کمپین برای Altra کفش های در حال اجرا وجود دارد اختصاص داده بود بپرسید. بهتر است، نگاهی به در پشت صحنه Winzeler بود نه تنها با ملاحظه به اندازه کافی به، اما نوع به اندازه کافی برای به اشتراک گذاشتن با ما. دیدگاه های خیره کننده و Winzelers عکس آن را با شکوه تر (برای کسانی که از شما با خواندن این مطلب از طریق ایمیل، این ویدئو دیده می شود در اینجا).

در اینجا یک نمونه کوچک از مبارزات انتخاباتی کفش در حال اجرا را از طریق لنز Winzeler:
 

 وقتی که من بیرون رفتن در ساقه من در محل زرق و برق دار در این مکان هستم، شغل من این است که برای برقراری ارتباط یک داستان در یک تصویر، یک قاب. سپس به همکاری با استعداد باور نکردنی و خدمه را که اتفاق می افتد، که ساعات کار بسیار طولانی، و در آینده دور از همه که دستیابی به نتایج به شما مجموعه ای از ابتدا کاملا پاداش و باور نکردنی است. 

 



تاريخ : چهار شنبه 26 مهر 1391 | 19:43 | نویسنده : حمید حسینی |
.: Weblog Themes By BlackSkin :.