چگونگی گرفتن عکس از پروانه

چه چیز دیگری می دانید که می تواند به رنگ های با شکوه می بینید زمانی که شما از طریق لنز دوربین شما در پروانه مقایسه؟ شاید پروانه نشسته بر روی یک گل زیبا و درخشان است. هیچ زیباتر از آن دریافت کنید.

اگر شما به اندازه کافی خوش شانس به باغ با گل است که این زیبایی های بالدار را جذب و شما را به عکاسی هستیم، امیدوارم، شما اخذ شده است برخی از عکس های بزرگ است. اما در صورتی که وضعیت شما را توصیف نیست، شما ممکن است برخی از این راهنمایی ها در شروع کار مفید است.

 

سه محیط برای عکاسی پروانه وجود دارد.خارج از منزل، تنظیمات باغ و مزارع و یا خانه های پروانه. مردم جمع آوری شده است پروانه برای قرن ها. ابتلا به آنها را، از کشتن آنها و نمایش آنها را بر روی تخته و در موارد. ابتلا به آنها را در فیلم یک جایگزین عالی است. پروانه می شود زندگی می کنند و عکس ها زندگی می کنند

 شما لازم نیست که بسیاری از تجهیزات خاص و یا یک دوربین گران قیمت و بزرگ، شروع به عکاسی پروانه خود را داشته باشند. در واقع، شما ممکن است به صرف زمان زیادی را به گرفتن بالا و پایین کردن زمین برای بدست آوردن آن عکس بزرگ . نقطه کوچکتر و ساقه دوربین و راحتی از کیفیت فانی کیسه بسته دوربین مناسب برای عکاسی پروانه است. شما همچنین می خواهید کمک خوبی از صبر و زمان زیادی نیاز دارند. شما نمی توانید به تماس گرفته و پروانه ها. شما می توانید با این حال، خود را راه اندازی این فرصت به بهترین شکل ممکن برای پیدا کردن پروانه به عکس است.


پروانه ها 



ادامه مطلب
تاريخ : شنبه 9 ارديبهشت 1391 | 20:20 | نویسنده : حمید حسینی |

برای جوئل Meyerowitz، یک عکاس خیابانی است که بیش از فقط گرفتن عکس های خوب، آن را در مورد تصاویری که قادر به احساس بیداری و آگاهی است. او مؤمن علاقه است که عکس ها باید، نه تنها فرد احساس زنده بودن میده Come on عجله کن، اما احساس تجربه زمینه از عکس های خود را به عنوان اینکه آنها وجود دارد هنگامی که آن گرفته شده بود را به آنها بدهید. پس از یک عکاس خیابانی بیش از 50 سال، Meyerowitz زیادی دیده شده است. یکی از تجربه های به یاد ماندنی او شده است تا شاهد فاجعه مرکز تجارت جهانی، که او در طول بازگو مصاحبه اخیر خود برای لایکا (برای کسانی از شما از خواندن این مطلب از طریق ایمیل، ویدئویی را می توان در اینجا مشاهده کنید)

 

آنها از عکس به عنوان عکس فکر می کنم، و آن است، اما من از عکاسی به عنوان ایده فکر می کنم. تصاویر حفظ ایده های خود را ... "
هنگامی که کار بر روی خود را به پروژه تجارت جهانی، مرکز Meyerowitz 4 × 5 و 6 × 7 متوسط ​​فرمت لایکا به ضرب گلوله کشته شده است. پس از چاپ در بیش از 10-پا بلند ساخته شده، به او می گوید او امیدوار است که اندازه برای حمل و نقل تخیل بیننده را واقعیت از عکس و اضافه کردن به اصالت تصاویر کمک خواهد کرد. Meyerowitz برای تصاویر که نیاز به یک دوربین بزرگتر، خواست خود را لایکا سری M یک جزء اصلی در بسیاری از عکاسان جدی خیابان کیف دوربین


Meyerowitz در نهایت بیش از 8،000 عکس صفر زمین را پوشش می دهد، که هر دو تخریب و بازیابی نهایی از سایت گرفتن

 


برچسب‌ها: "دیدگاههای یک عکاس خیابانی"

تاريخ : شنبه 9 ارديبهشت 1391 | 20:20 | نویسنده : حمید حسینی |

زندگی می کنیم، غذا خوردن، خواب، کار و استراحت در رنگ. دنیای ما را عمیقا تحت تاثیر رنگ شده است. ما در زندگی رنگ و تجربه در رنگ احساس است. بنابراین، ما نیاز به استفاده از رنگ به بهترین توانایی و ایجاد تصاویر منعکس کننده این. شناخت و کنترل رنگ اساسی است که یاد می گیرید عکاسی دیجیتال .


1. انعکاس خلق و خوی با رنگ


ما موجودات عاطفی و احساس در رنگ. سیاه با خشم، با حسادت های سبز، آبی از سرما، سفید به عنوان یک ورق است و ما باید خاطرات طلایی است. رنگ منعکس کننده خاطرات ما با غروب های نارنجی و سرد صبح های آبی است. سبز نشان دهنده رشد و سلامت در حالی که قرمز است پرخاشگرانه و پر از انرژی است. سعی کنید برای گرفتن خلق و خوی در تصاویر خود را با استفاده از رنگ.


2. رنگ موضوع خود را


یک رنگ را انتخاب کنید و ساقه آن را با آن موضوع غالب است. جدا درخشان رنگ آمیزی شده که درب یا پنجره. یک موضوع را انتخاب کنید با شکل و یا یک طراحی ساده، اما با رنگ های جسورانه در یک زمینه خنثی تاثیر بسیار زیادی است.
3. ایجاد هماهنگی
رنگ ها را انتخاب کنید که دروغ در کنار یکدیگر بر روی چرخ رنگ و ساقه آنها را با هم. طبیعت پر از این هماهنگی با سبز و زرد ایجاد تصاویر زیبا و با تعریف است. پاییز زمان زیادی به ساقه هماهنگی رنگ را با همه زرد، قهوه و پرتقال است که تسلط بر صحنه های پاییز است



برچسب‌ها: "عکس hdr"رنگ عکس خاموش"

ادامه مطلب
تاريخ : پنج شنبه 7 ارديبهشت 1391 | 10:53 | نویسنده : حمید حسینی |

                     
به عنوان یک عکاس، آن را فوق العاده مهم است که بدانید چه چیزی باعث یک تصویر بزرگ است. تنها با داشتن یک دوربین خوب و ابزار فانتزی است که واقعا آن را در این صنعت را دیگر کافی نیست. دانستن آنچه به دنبال و در حد عالی رساندن بر روی کسانی که همه چیز می شود می تواند به شما کمک کند گرفتن واقعا منحصر به فرد، شخصی، و در تصاویر لحظه ای که امیدوارم کمک خواهد کرد که به شما مجموعه ای جدا از همسالان خود را. در اینجا فقط چند چیز است که من در طول یک جلسه نگاه کنید.

ترکیب


من تا به حال کمی مشکل تصمیم گیری مهم ترین جنبه یک تصویر بود. اما در نهایت پس از زیاد فکر کردم - من به این نتیجه رسید که ترکیب باید اولین چیزی که به نظر شما در هنگام گرفتن عکس است. ترکیب در واقع می تواند و یا شکستن یک تصویر. برخی از تصاویر که به نظر می رسد خسته کننده و دنیوی، تا آنها را دوباره انشاء شما وجود دارد. گاهی اوقات تمام طول می کشد به دنبال موضوع خود را از یک زاویه متفاوت است. سعی کنید به فراتر از آنها .... مانند راه فراتر از آنها و تیراندازی کردن. یا شاید شما زیر باید دریافت کنید و شلیک به سمت بالا. گاهی اوقات تغییر که در آن تمرکز در تصویر خود را می توانید تفاوت بیش از حد. مانند تمرکز بر روی یک حلقه در پیش زمینه با زن و شوهر در پس زمینه خارج از فوکوس است.

گفتن داستان


این صفت من شخصا پیدا کنید مهم است - اگر چه هر کس نمی کند. من فکر می کنم بهترین داستان از مردم در آن است. در حال حاضر این ممکن است به نوعی از ایجاد هنری است که می تواند واقعا سرد مانند ایجاد یک تصویر پری با مردم در لباس است. اما من معمولا به دنبال چیزی ساده تر است. مانند پدر اولین بار برگزاری پسر خود را برای اولین بار و به ظاهر شادی خالص و سرفرازی در چهره اش. یا کمی شیرین عمل از یک دختر کمی دمیدن گلبرگ گل را از دست او. یا شاید یک عکس از نزدیک از دست زن و شوهر مسن برگزاری است. گفتن داستان مردم در یک تصویر می تواند یک سطح کاملا جدید را به عمق تصاویر خود را به طور کلی و به معنی اضافه کنید.

 


برچسب‌ها: "چیزهایی که یک عکاس باید بداند" " هیجان در عکاسی " " عناصر یک عکس بزرگ "

ادامه مطلب
تاريخ : پنج شنبه 7 ارديبهشت 1391 | 10:53 | نویسنده : حمید حسینی |
.: Weblog Themes By BlackSkin :.