10 نکته برای عکس های بهتر از کودکان شما

این در واقع بهترین تصاویر برای گفتن یک داستان از زندگی ما هستند. مطرح تصاویری که نشان می دهد محل کمک می کند تا بگوید در کجا بودند در یک لحظه خاص است. تصاویر کاندید نشان می دهد زندگی در آن را به عنوان اتفاق می افتد. ما می توانیم تصویری از جانی نشسته روی دیوار در اطراف زمین بازی و حس که در آن جانی که در آن روز بود. اما ما نمی دانیم او در حالی که او در زمین بازی بود، و یا آیا او در آن با بهره گیری شد. در عوض، اگر ما تصاویری از جانی اسلاید با اسلحه خود را در هوا و یک لبخند عظیم را بر روی، پس ما می دانیم که در آن او بود، آنچه که او انجام شده بود و شد که او از داشتن یک زمان انجام آن است. این تصویر قطاری از لحظه ای به نگاه، و به همین دلیل آن یک لحظه خوب بود. فرزندان خود را در اطراف با دوربین در دست انجام آنچه که دوست دارند انجام دهید، و شما فقط ثبت یک لحظه در زمان است، اما شما شادی و سرور است که ساخته شده است که واقعا لحظه ای خاص برای هر دو فرزند خود و شما ضبط است. سپس هنگامی که شما در آن تصاویر نگاه، شما خواهد شد با گرمی از خاطرات شاد و خوشی پر زیرا شما می توانید از آن لحظه به عنوان یک احساس، و نه از حافظه احساس.
7 - ارسال به مطلب

گام بزرگ بعدی برای گرفتن یک لحظه بی پرده است که مجموعه ای از لحظات صادقانه است که به یک داستان از این رویداد است. دفعه بعد هم که شما آنها را برای بستنی، دوربین در دست است. یک عکس از جنی اینجا مخروط از مرد پشت ضد. سپس یکی دیگر از او به عنوان افتخار به شما نشان می دهد که مخروط بالا مانند مجسمه آزادی نگه داشتن مشعل او برگزار شد. چند عکس از شادی آنها در هنگام غذا خوردن مخروط. یکی دیگر از پس چهره های تمام در بستنی پوشانده شده و به چند sprinkles. حالا شما باید یک سری از تصاویر که به کل داستان. هنگامی که شما به آلبوم های عکس خود را به دنبال، شما می توانید حافظه دوباره تجربه آن را به عنوان گشوده است. شما می توانید در صورت آغشته است، و یا در حال عطسه صحبت کردن در لب را بزیر اویختن بخندی پس از بستنی طبقه. داستان ارزش صرفه جویی بیش از حد هستند.
8 - نشان دادن محیط زیست

پیش از این، ما در مورد نزدیک شدن تاثیر قوی سخن گفت، اما فراموش نکنید که برای تغییر در آلبوم خود است. نگاهی به چند عکس است که شامل محیط زیست. این را می توان یا با مطرح و یا با تصاویر صادقانه انجام می شود. با استفاده از قانون سوم از قبل، اگر ما با قرار دادن این موضوع در یکی از خطوط، ما هنوز هم تقریبا دو سوم از محیط زیست است که ما می تواند نشان دهد. این می تواند بخش بزرگی از خلق داستان خود را بیان مجموعه ای از تصاویر است. در سفر کرم یخ ما از قبل، ما می توانیم در برخی از تصاویر داخل فروشگاه شامل کمک به نشان دادن محیط زیست است که داستان در محل وارد
9 - ضبط خاطرات

عکاسان حرفه ای وجود دارد برای جشن گرفتن نقاط عطف خانواده از دیدگاه هنری، و به رشد از یک خانواده در طول تاریخ خود را نشان می دهد. از تعامل و عروسی، زایمان و نوزاد، از 1 تولد تا پرتره ارشد، ما را در آنجا به نقاط عطف خود را جشن می گیرند. شما باید بر روی حافظه تمرکز می کنند. لیندا مک کارتنی گفت: بهترین: "اگر شما چیزی است که شما حرکت می کند، و سپس ضربه محکم و ناگهانی آن، یک لحظه شما را نگه دارید." اگر چیزی باعث می شود شما خنده، گرفتن عکس است. اگر شما را فرزند شما افتخار می کند، یک تصویر است. حتی هنگامی که شما را ناراحت می کند، یک تصویر است. آنچه شما واقعا در تلاش برای انجام گرفتن احساسات لحظه ای است. سپس شما می توانید تمام لحظه زنده دوباره و دوباره. اگر شما آن را حرکت می کند، آن را ضبط برای همیشه.

منبع مطالب : http://www.picturesocial.com/photo/blake-3

10 - در این درس بیشتر در مورد عکاسی

یادگیری بیشتر در مورد عکاسی می تواند به یک دنیای جدید رو بطور کامل از امکانات برای شما باز است. هنگامی که شما شروع به درک اصول عکاسی، شما را پیدا خواهد کرد که شما می توانید بسیاری از آنها را به نفع خود استفاده کنید با استفاده از هر نوع دوربین. با یادگیری بیشتر در مورد عکاسی ما می توانیم به تیرگی پس زمینه و یا بدانید که چگونه به یخ فرزندان ما را به عنوان مسابقه (یا اجازه می دهد برخی از تاری حرکت اثر). بیشتر ما می دانیم، بیشتر ما می توانیم به طور کلی انجام دهید، و کنترل بیشتری بر روی تصویر نهایی است. درست مثل یادگیری دوربین شما چگونه کار می کند، مقدار زیادی از راه های برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد عکاسی وجود دارد. شما می توانید کتاب را از کتابخانه یا کتابفروشی آنلاین آموختن در مورد آنها، شرکت در یک دوره یا کارگاه آموزشی محلی، یک ویدیو را تماشا کنید و خیلی چیزهای دیگر.

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



تاريخ : سه شنبه 17 مرداد 1391 | 17:40 | نویسنده : حمید حسینی |
.: Weblog Themes By BlackSkin :.