چشم انداز نکات عکاسی

..

 

تمرکز در وسط
اگر شما به دنبال برای هشیاری کلی و سپس همیشه تمرکز در وسط چشم انداز قرار می دهد. اگر یک نقطه کانونی می خواهید به تأکید بر وجود دارد - تمرکز مستقیم بر روی آن قرار دهید.
نقطه کانونی
هر عنصر شما می توانید در تصویر را به عنوان یک نقطه کانونی استفاده کنید؟ به عنوان مثال یک جاده است که چرخش را به تصویر، سه سنگ در آب و یا شاید یک درخت؟ اگر یک نقطه کانونی در عکس شما ایجاد خواهد شد تا بدون آن قوی تر است. بدون آن را به سادگی فقط صاف باشد. همیشه برای نور، خطوط، تقارن و عناصری که ایستادگی کردن.راه آسان برای انجام این کار این است که در چشم انداز نگاه کنید - که دقیقا چه چیزی توجه شما را جلب؟ را که نقطه کانونی خود را.
آسمان جالب
آسمان صاف و آبی بسیار جذاب است، اما در عین حال تنها یک آسمان آبی خسته کننده است. اگر شما می خواهید درام با تصویر خود را، صبر کنید برای ابرها کاریزماتیک به این سو بان سو حرکت دادن شوید. مثل همیشه آن را به آنچه می خواهید بستگی دارد اما آسمان پر مشغله همیشه باعث ایجاد یک اثر عاطفی.
هرگز افق در وسط
خوب، این کمی یک دروغ است چون گاهی اوقات با قرار دادن افق در وسط مطلق عکس می تواند شگفت انگیز است، اما بیشتر از نگاه زمان چه جالب - زمین یا آسمان؟ سپس تصویر به طوری که جالب ترین قسمت با استفاده از فضای بیشتر نوشتن. اگر شما یک آسمان صاف و آبی آن فقط شما را پر کنید تصویر با رنگ آبی. اگر کامپوزیت تصویر به طوری که از آن با یک زمین جالب پر شده است. اگر شما دارای بافت باور نکردنی از ابرها قبل از اینکه شما و زمین فقط سنگ خسته کننده - ساقه آسمان. به طور خلاصه، انتخاب کنید چه چیزی جالب تر - زمین یا آسمان - و عنصر جالب ترین بخش غالب تصویر است.

 فکر می کنم جزئیات
اطمینان حاصل کنید که برجسته به روشن و باشتاب یاد گرفتن نیست در جزئیات بسیار شما می توانید. این می رود برای هر عکس هر چند - ذره جزئیات، اما هنگامی که آن را به عکاسی از مناظر می آید جزئیات این بخش عظیم از تصویر است. شما می توانید bracketing استفاده حتی برای ایجاد یک تصویر HDR با حجم باور نکردنی از جزئیات. HDR مخفف محدوده بالا دینامیک و در کوتاه مدت این یک راه برای ترکیب مواجهه مختلف را به یکی از با جزئیات در حتی روشن ترین و تاریکترین مناطق.

..

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



تاريخ : سه شنبه 27 تير 1391 | 17:50 | نویسنده : حمید حسینی |
.: Weblog Themes By BlackSkin :.