کنترل رنگ و ناری در عکاسی

 . .

"بازتاب" گرفته شده توسط Supriya موکرجی (روی عکس کلیک کنید برای مشاهده بیشتر از Supriya موخرجی)
با بهار فقط در اطراف گوشه، به زودی زمان تعطیلات خانواده خود را در اینجا خواهد بود. در طول سفر خود، نمی خواهید عکس های دیجیتال خود را به درست مانند صحنه انجام داد با چشمان خود نگاه کنید؟
خبر خوب این که آنها می توانند! چیزهایی هستند که شما می توانید عکس ها تعطیلات خود را برای بهبود وجود دارد. حتی با خودکار دوربین همه چیز، شما هنوز هم باید دوربین را برای گرفتن عکس کامل کنترل.
اکثر مشکلات با عکس می توان به سه چیز گره خورده است:
رنگ فقیر؛
• بیش از و یا در زیر قرار گرفتن در معرض.
تاری

رنگ
یکی از نقص فنی دیده می شود در اغلب تصاویر با یا شسته شده از رنگ یا گچ رنگ به آنها است. یک زن و شوهر از چیزهایی که شما می توانید انجام دهید برای کنترل هر دو وجود دارد. اول، اگر موضوع خود را خارج از منزل است، از قبیل چشم انداز، استفاده از یک فیلتر قطبنده.
آن را "پانچ" تا رنگ، تیره کردن آسمان آبی، انعکاس را حذف و روشن مه - تمام چیزهایی که عکس های خود را بهبود بخشد.
اگر شما در حال تجربه بازیگران رنگ، پس شما نیاز دارید برای مطابقت با دوربین تنظیمات تعادل رنگ سفید به رنگ نور محیط. در بسیاری از موارد بالانس خودکار رنگ سفید (AWB) تنظیمات در دوربین شما رنگ دقیق ارائه، اما در آن زمان که آن را نمی کند، بدانید که چگونه به تغییر توازن رنگ سفید.

قرار گرفتن در معرض
دوربین خود را به تلاش برای قرار گرفتن در معرض ایده آل است، اما این کار را به فکر همه چیز وسط تن یا 18٪ خاکستری - که همه چیز نیست. هنگامی که مواجه با صحنه، بیش از حد روشن، مثل برف سفید و یا یک ساحل ماسه سفید در یک روز آفتابی، دوربین خود را بر خواهد شد و جبران سفید پوستان خود را خاکستری روشن خواهد بود. برای حل این مشکل، شما باید برای اضافه کردن قرار گرفتن در معرض. شما می توانید این کار را با یا کند کردن سرعت شاتر یک توقف و یا با استفاده از عدد بعدی کوچکتر اف را متوقف انجام دهد. هر دو به همان مقدار نور اضافه کنید.
برای افراد بسیار تاریک است، از قبیل کت سیاه و سفید از یک سگ، رنگ سیاه و سفید خود را به بیشتر از یک رنگ خاکستری تیره است. در این حالت، شما را به نور نگاه رنگ سیاه است. برای این کار، و یا سرعت شاتر خود را به یک توقف سریع تر تنظیم و یا F-توقف خود را تغییر دهید به عدد بعدی خود دارند. در هر دو صورت را از همان مقدار نور، رنگ سیاه و سفید خود را به وسیله آن تیره است

. .

 عکس اسیر توسط سینتیا Swinnen (روی عکس کلیک کنید برای دیدن بیشتر از سینتیا Swinnen.)
ابزار فوق العاده که بیشتر دوربین های DSLR برای چک کردن قرار گرفتن در معرض یک هیستوگرام است. این چیزی بیشتر از قرار گرفتن در معرض خود را به عنوان یک گراف نشان داده شده است، اما بسیاری از عکاسان را درک نمی کنند چگونه از آن استفاده کنید.
هدف خود را بر روی نمودار این است که "ش" خارج از خط افتادن شیب نمودار در سمت راست و چپ از گراف است. شیب هر خط به پایان می رسد از گراف باید گوشه پایین سمت چپ و راست نمودار خط افقی را تامین کند. اگر هر دو شیب راه بخشی تا هر دو خط عمودی را قطع، و سپس شما را قطع و در حال از دست دادن داده ها قرار گرفتن در معرض. اگر قطع خود را در سمت چپ، سپس قرار گرفتن در معرض اضافه کنید. اگر برش در سمت راست رخ می دهد، قرار گرفتن در معرض حذف. تنظیم تا قطع از دست رفته است.

تاری
تمرکز نامناسب و یا با استفاده از سرعت شاتر خیلی آهسته - تاری است که توسط یکی از دو چیز ایجاد می شود. اگر کل صحنه تار است، پس مقصر دوربین لرزش این معنی که شما به دستگیره سعی دوربین با استفاده از سرعت شاتر خیلی آهسته بود. اصلاح این زمان به بعد با نصب یا دوربین خود را بر روی یک سه پایه و یا عکسبرداری با سرعت شاتر سریع تر.
اگر شما به عنوان تار است، اما بخش هایی از صحنه در تمرکز وجود دارد، و سپس خود را از تمرکز بر روی موضوع خود نبود. این به راحتی می توانید با استفاده از قانون یک سوم اتفاق می افتد. شما باید موضوع خود را به سمت، اما دوربین شما طول می کشد نقطه تمرکز را از وسط صحنه.
برای اصلاح این موضوع، موضوع خود را در وسط منظره یاب شما را فشار دهید و دکمه شاتر نیمه راه. با استفاده از دکمه شاتر شما هنوز در نیمه راه پایین، نوسان دوربین قرار دادن پشت موضوع خود را در موقعیت مناسب. اکنون دکمه شاتر را فشار دهید تمام راه گرفتن تصویر است

 . .

        



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



تاريخ : چهار شنبه 7 تير 1391 | 12:42 | نویسنده : حمید حسینی |
.: Weblog Themes By BlackSkin :.