10 ماکرو عکاسی ایده های موضوع

یا شما به دنبال برخی از جالب و از ایده های پروژه های معمولی برای نزدیک خود را به بالا یا عکاسی ماکرو؟ می خواهید برای شکستن دور از گلهای معمول، برگ، گل و گیاه و قارچ؟ خسته از اشکالات، پروانه ها و عنکبوت؟ همه کسانی که باعث می شود که نزدیک تا افراد، اما آنهایی که قطعا منحصر به فرد نیست. در اینجا چند ماکرو عکاسی ایده و پروژه ای است که ممکن است خلاقیت خود را الهام بخش:

عکاس" اسیر توسط جوزف Blasco (روی عکس کلیک کنید برای دیدن بیشتر از جوزف Blasco.)


1. قاشق و چنگال. چاقو، چنگال و قاشق می توانید افراد ماکرو بزرگ. ترتیب مانند تکه با یکدیگر برای ایجاد خط ها و الگوهای.


2. پرم. پرهای زیبا نزدیک هستند. محور مرکزی ایجاد یک خط قوی است که ممکن است منحنی و یا صاف، در حالی که بقیه از پر بافت نرم را فراهم می کند. استفاده از پر پرندگان که شما در پیدا کردن و یا خرید، و یا دل و جرات یکی از پایین بالش یا لحاف خود را!


3. قطرات آب. این یک کلاسیک است، اما خلاق، و پیدا کردن آب خود را بر روی سطوح غیر معمول مانند حصار سیم، تار عنکبوت، و یا یک آینه دید عقب. شبنم صبح مرا از خواب بیدار می سازد، تقریبا در هر موضوع جادویی است. در بهار یا پاییز، شما می توانید برای یخ زدگی به جای شبنم نگاه.


4. شیشه ای. نزدیک عکس ظروف کریستال ریز می تواند خلاصه فوق العاده پر شده با خطوط منحنی و بازتاب عملکرد. برای اضافه سرگرم کننده، طرف جای لیوان در کنار و یا یکی در پشت دیگری برای ایجاد خطوط که در آن آنها با یکدیگر همپوشانی دارند. شما می توانید لیوان با آب رنگی برای تصاویر و حتی خلاق تر را پر کنید. در نهایت، شما می توانید یک ورق شیشه ای شفاف، اما بافت دار (برای خرید در فروشگاه های صنایع دستی رنگ آمیزی شیشه ای) در مقابل ظروف خود را اضافه کنید. امکانات بی پایان هستند.


5. فویل بازتاب. در حالی که شما باید عینک خود را پر از آب رنگی، به همین دلیل کشیدن یک ورق فویل آشپزخانه، و یا برخی از صنایع دستی نقره ای براق کاغذ؟ استفاده از لنز ماکرو خود را به شلیک کردن به فویل و گرفتن بازتاب از آب رنگ در برابر آن و چین. این تمرین یک مشکل است و نیاز به صبر است، اما می تواند بسیار پرارزش است.


6. میوه و سبزیجات. آنها برای رژیم غذایی خود فقط خوب نیست! میوه ها و سبزیجات را به افراد بزرگ عکاسی ماکرو. سعی کنید دانه ذرت روی بلال برش مرکبات، و یا برای کرایه بیشتر عجیب و غریب مانند میوه اژدها. شما می توانید تکه های شفاف را در یک سبد، پس زمینه روشن و سفید و تمیز قرار دهید. شما همچنین می توانید از میوه یا سبزیجات در صفحات در رنگ های مکمل عکس.


7. زنگ و رنگ ورآمده. الگوهای زنگ جالب بر روی ماشین های قدیمی را می توان یافت، و یا حتی زباله های فلزی می توانید در پارک. پوست کندن زینت رنگ نرده ها و دیوارها. اکثر مردم اقلام را بدون نگاه دوم منتقل می شود. شما نه! شکستن لنز ماکرو خود را، و زیبایی پنهان آشکار. فقط سایه های سخت مراقب باشید اگر شما در حال عکاسی در نور شدید آفتاب.


8. جزئیات خودرو. خطوط براق کروم براق و تر و تمیز بر روی یک خودرو جلا می تواند ساعت ها سرگرمی های عکاسی را فراهم کند. شما می توانید ماشین خود را، عکس، اما در مورد دوربین خود را به یک نمایشگاه خودروهای قدیمی خجالتی انجام نمی شود. صاحبان خودرو معمولا به وسایل نقلیه خود را افتخار است، و نمی خواهد و ذهن شما را عکاسی از جزئیات.


9. بیت های حیوانات. بافت پوست در سگ حیوان خانگی خود را، و یا پوست چروکیده از یک فیل در باغ وحش، می تواند نزدیک تا شات. پنجه ها، پنجه ها و دندان ها بیش از حد لذت، تا زمانی که شما را از گزند آسیب است. در نهایت، چشم همیشه افراد فوتی و فوری است. ساقه نماهای نزدیک از چشم سگ یا گربه خود را (و یا یک فرد، بیش از حد!)


10. بافتها می باشد. برای برخی از خلاصه مقالات بالا کلید، و یک موضوع واقعا غیر عادی، سعی کنید عکس می بافت. با استفاده از تخیل کوچک، خطوط و سایه های تشکیل شده توسط برابر نرم می تواند برخی از تصاویر جذاب را ایجاد کنید

 برای یک جایزه، نگاهی تازه در اشیاء عادی در اطراف خانه شما، مانند لامپ، laces کفش، صفحات کتاب ها، گیره لباس، نی، زیور آلات تعطیلات، یا مداد. سعی کنید برای پیدا کردن الگوهای جالب توجه است، خطوط، اشکال و رنگ، و ایجاد یک نزدیک کمی تا سحر و جادو.
من امیدوارم که این ایده ها، الهام بخش شما را به خارج وجود دارد با لنز ماکرو خود را و شروع به تیراندازی!
درباره نویسنده:
اگر شما می خواهید به یادگیری بیشتر در مورد گرفتن عکس ماکرو، مطمئن شوید برای بررسی من 2 کتابها. آنها با راهنمایی های مفید، اطلاعات مفید و دیدنی، تصاویر پر رنگ پر شده را برای الهام بخشیدن به شما برای ایجاد نزدیک بهتر است تا عکاسی.

کتاب عکاسی خلاق مرتبط:


آجیل و عکس عکس - ابزار و تکنیک های عکاسی خلاق را با نیل نهر کتاب آموزشی با رتبه های معروفیت برای نهایی آغازگر عکاسی خلاق بودن بسیار محبوب است. این به شما یاد می دهد چگونه به مهار نور به انتقال احساس، درک قواعد ترکیب ... و می دانم زمانی که به آنها شکستن، عکس واضح ممکن است هر زمان، انطباق با قرار گرفتن در معرض دوربین شات شما می خواهید ای آغاز نمایند، استاد مفاهیم ادراک شات، برنامه ریزی، و .... - در هر محیط و شیر را به خلاقیت منحصر به فرد خود را برای گرفتن عکس های مهیج که رسیدن به بینندگان است. اگر شما راضی نیست آن است که کمک به عکاسی خود را در عرض 60 روز فقط آنها را می دانیم و آنها را از پول خود را به طور کامل بازپرداخت.


..

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



تاريخ : چهار شنبه 31 خرداد 1391 | 9:21 | نویسنده : حمید حسینی |
.: Weblog Themes By BlackSkin :.