ایده های گروه عکس و راهنمایی

نکات عکاسی ماکرو برای نزدیک شدن

"تنها در خلاء" گرفته شده توسط میشل (روی عکس کلیک کنید برای دیدن بیشتر از میشل)
نکته # 1 لنز و تنظیمات دوربین

دو نوع از دوربین ها که اغلب برای نزدیک کردن عکس استفاده می شود وجود دارد. آنها نقطه و ساقه 'دوربین SLR و یا دوربین های تک لنز انعکاسی. دوربین های SLR دیجیتال و یا دوربین های فیلم است.

A 'نقطه و ساقه' دوربین، اعم از دیجیتال یا فیلم، به طور معمول دارای یک محیط اختصاص داده شده بر روی دوربین برای عکاسی ماکرو است. نگاهی به دوربین خود را برای یک آیکون شکوفه کمی است که باید به شماره گیری. غیرفعال کردن شما به این تنظیمات شماره گیری نمایید.

اگر شما با استفاده از دوربین DSLR سیستم، شما به راحتی می تواند یک لنز ماکرو اختصاص داده شده برای بدنه دوربین خود را خرید، و یا استفاده از یک آداپتور منحصر به فرد به نوبه خود یک لنز استاندارد به یک لنز ماکرو.

اگر شما در حال استفاده از یک لنز منعکس کننده (SLR) دوربین فیلم، یک لنز به طور منظم ممکن است قابل قبولی برای عکاسی دیجیتال نزدیک است. راه حل، به عنوان زمانی که با استفاده از DSLR، درخواست. بهتر است برای خرید یک لنز ماکرو اختصاص داده شده برای بدنه دوربین خود را، و یا یک آداپتور ویژه ای برای لنز خاص خود است.
نکته # 2 روشنایی بسیار مهم است در هنگام نزدیک شدن

همانطور که شما نزدیک تر به موضوع خود، شما بسته خواهد شد برخی از نور از صحنه است. روش های مختلفی است که می تواند کمک به جبران مشکل نور وجود دارد.

    تنظیم دیافراگم و تنظیمات سرعت شاتر در نور بیشتری اجازه
    اضافه کردن روشنایی، به عنوان مثال، با استفاده از فلش
    حرکت موضوع و نزدیک به منبع نور، مانند پنجره

در هنگام عکسبرداری کلوزآپ، نور روز طبیعی یکی از بهترین منابع نور برای استفاده است.
نکته # 3-نگه داشتن تمرکز شارپ

در هنگام عکسبرداری در حالت ماکرو، حفظ تمرکز شدید در مورد این موضوع ممکن است یک چالش است. در هنگام عکسبرداری کلوزآپ، با DSLR و SLR با استفاده از تنظیم دستی (M) بهترین گزینه برای گرفتن عکس خلاق ترین است. با استفاده از راهنما (M) تنظیمات قطعا شما را کامل فرمان از سرعت شاتر و دیافراگم می باشد.

 عکس گرفته شده توسط تام جورج دیویسون (روی عکس کلیک کنید برای دیدن بیشتر از جورج تام دیویسون)

شما ممکن است در مورد عمق میدان و فوکوس با کار کردن با فاصله کانونی لنز به عنوان دیافراگم و سرعت شاتر شما تغییر مطابق با تمرکز کنید.

شما می توانید حرکت در نزدیک یا گام به عقب برداشته کمی که گزینه ایجاد بهترین تصویر موضوع خود را. عمق میدان بزرگنمایی لنز را تحت تاثیر خود قرار داده است. شما ممکن است پیدا کردن آن را دشوار روز بیست و تیز در تمام زمینه های این موضوع را در یک بار، از شما عملکرد خیلی نزدیک با دوربین و لنز.خط پایین این است که شما ممکن است قادر به نگه داشتن هر منطقه موضوع در روز بیست و تیز باشد. بنابراین، تلاش برای حفظ تمرکز بر روی مهم ترین مناطق از صحنه است.
نکته # 4: راه اندازی صحنه

در ابتدا، همانطور که شما به کار کردن با عکاسی ماکرو تنظیم، مجموعه صحنه خود را در یک نقطه که در آن شما مجبور نیستید که در مورد قطعی های نگران باشید. چیزهایی از قبیل درب باز و بسته شدن، تو را نزدیک به دوربین خود را به جسم خود، می توانید دوربین را به ارتعاش و بر نتیجه تصویر شود. بنابراین جایی که در آن شما می توانید غلظت خود را برای مدتی نگه دارید انتخاب کنید.

کار در داخل، در نزدیکی یک پنجره به بهترین وجه ممکن است زمانی که آغاز شده است. این به شما فرصت حضور در موضوع و ترکیب متمرکز شده، و همچنین عمق میدان بدهد، و نگران نباشید خیلی در مورد نور. همانطور که شما کار راحت تر با عکاسی ماکرو، به شرایط نور و کار بر روی نگه داشتن موضوع به خوبی روشن حرکت می کند، در حالی که بهبود ترکیب خود را.

"Bellls بهار" اسیر توسط حسام Qaydi (روی عکس کلیک کنید برای دیدن بیشتر از حسام Qaydi.)

استفاده از قطره پشت پارچه یا یک دیوار خالی بر روی این موضوع تمرکز در جهت حفظ سابقه و هدف منظم. همچنین، برخی از ابزار های کوچک در نزدیکی های، مانند سوزن، و موچین. این چیزها می تواند کمک به اشیاء کوچک حرکت می کند در اطراف شما بدون آسیب رساندن به آنها. بنابراین، نگاهی به اطراف. استفاده از این راهنمایی های عکاسی ماکرو چگونه بینایی خود را از جهان تغییر برای دیدن!

درباره نویسنده:
مریم E. وزارت امور خارجه فاستر، یک هنرمند حرفه ای عکاسی که برای http://www.photography-tips-and-resources.com می نویسد. او از آموزش و همچنین کار کردن با تمام جنبه از عکاسی، از در حال توسعه، فیلم، و چاپ سیاه و سفید در اتاق تاریک او به تصاویر عکسبرداری دیجیتال و ویرایش آن بر روی کامپیوتر لذت می برد.

برو به کامل مقاله: نکات عکاسی ماکرو برای نزدیک شدن

افکار خود را در این مقاله چه کسانی هستند؟ آواتار ها بحث و گفتگو در فیس بوک یا گوگل +

مقاله از: نکات PictureCorrect عکاسی

سازمان دیده بان دیروز ونوس حمل و نقل در تعریف بالا

ارسال شده در: 06 جون تا سال 2012 11:57 AM PDT

دیروز، رصدخانه دینامیک خورشیدی، فضاپیمای پیشرفته ترین افراد طراحی شده است برای مطالعه خورشید به جمع آوری تصاویر از نادرترین رویداد قابل پیش بینی خورشیدی در گذر زهره در سراسر چهره خورشید است. این رویداد اتفاق می افتد در جفت به فاصله هشت سال است که از هر 105 یا 121 سال از هم جدا شوند. این اتفاق دوباره تکرار نخواهد در طول عمر ما (برای کسانی از شما از خواندن این مطلب از طریق ایمیل، ویدئویی را می توان در اینجا مشاهده کنید):

فیلم ها و تصاویر نمایش داده شده در اینجا از چند تا از طول موج نور ماورای بنفش شدید و بخشی از طیف مرئی ساخته شده است. خورشید قرمز رنگی است که از 304 آنگستروم اشعه ماوراء بنفش، خورشید طلایی رنگ است 171 آنگستروم، خورشید قرمز 1700 آنگستروم است، و خورشید نارنجی فیلتر نور مرئی است.

 زهره حمل و نقل در سراسر خورشید

304 و 171 نشان می دهد در جو خورشید، که در بخش قابل مشاهده از طیف نمایش داده نمی شوند.

 برو به کامل مقاله: حمل و نقل امروز سازمان دیده بان ونوس در تعریف بالا

افکار خود را در این مقاله چه کسانی هستند؟ آواتار ها بحث و گفتگو در فیس بوک یا گوگل +

مقاله از: نکات PictureCorrect عکاسی

هوا به هوا عکاسی

ارسال شده در: 06 جون تا سال 2012 11:18 AM PDT

چگونه می توان کولر اسکی روی آب؟ ساده، تجارت در جفت خود را از اسکی برای هواپیما و استفاده از آن در سراسر آب خوردن است. که هوانوردی عکاس Reuck د، جاستین، به تازگی انجام داد. وقتی که عکاس خوش شانس برای انجام یک عکس از شیرها پرواز، آفریقای جنوبی تیم Aerobatic خواسته شده بود، د Reuck مناسب و در هیئت مدیره دانشگاه هاروارد AT-6 هواپیما با کانن 1D خود را صعود به عکاسی این تیم به عنوان انجام ترفند اسکی است. خوشبختانه برای ما، د Rueck نیز در زمان فیلم از کل ساقه به اشتراک گذاشتن با ما در پشت صحنه به آنچه که او خوش شانس بود که تجربه دست اول نگاه کنید.به دنبال خود (برای کسانی از شما از خواندن این مطلب از طریق ایمیل، ویدئویی را می توان در اینجا مشاهده کنید):

حمل و نقل هوایی عکاسی ممکن است برای دل ضعف، اما د Reuck مطمئن به نظر می رسد با این ایده راحت باشد که او از کمربند خود را تضعیف، تضعیف پنجره باز است، و همه به طور کامل در صندلی خود را تبدیل به عکس است. در حال حاضر این تعهد است.

 

..


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



تاريخ : دو شنبه 22 خرداد 1391 | 15:42 | نویسنده : حمید حسینی |
.: Weblog Themes By BlackSkin :.