چگونگی گرفتن عکس از پروانه

به رنگ و بوی خود جلب کرد. اگر آرزوی خود را به عکاسی از پروانه ها در زیستگاه طبیعی خود، شما ممکن است یک روز یا بیشتر جلوتر از زمان منطقه ای که دارای شرایط مناسب برای عکاسی پروانه به کردهاید.مکان های زن و شوهر خوب به دنبال خواهد بود فیلد هایی که با wildflowers و یا مناطق مرطوب و یا خاک مرطوب شده است. اگر شما در منطقه ای که سرسبز با جنگل ها، رودخانه ها، نهرها و آبشارها زندگی می کنند در این زمینه را برای برخی از عکس های کاملی از این موجودات با شکوه نگاه کنید.
اگر شما از یک باغ پر از گل بنفش، نارنجی و بنفش کمرنگ، سفید، زرد، و قرمز، شما باید قادر به بیرون رفتن پشت درب خود را، سه پایه خود را راه اندازی کنید، و منتظر برای پروانه ها به نظر می رسد. برخی از محبوب ترین گل پروانه الیسون، dahlias، پیچ امین الدوله، impatients، marigolds، petunias، گل آفتابگردان، candytuft و zinnias. شما همچنین می توانید آنها را تشویق به باغ خود را با قرار دادن برخی بیش از میوه رسیده و یا شهد کمک کند. پروانه به بوی پوسیدن میوه ها جذب می شود.
پس زمینه خود را قبل از اینکه شما شروع به ساقه عکس خود را. در حالت ایده آل، سعی کنید به خودتان گذاردن به طوری که پس زمینه تعارف پروانه. بهترین کار خود را شات به از بین بردن اقلام پس زمینه های ناخواسته به فریم. به عنوان موضوع که شما احتمالا می توانید نزدیک، بدون موجب ترس از آن دور، به طوری که پروانه را پر می کند تصویر. راه دیگر برای مقابله با تصاویر پس زمینه های ناخواسته است برای تنظیم دوربین خود را به تیرگی پس زمینه. پروانه به گل است که در خورشید جای سایه، بنابراین به درستی در هنگام گرفتن عکس های خود را جلب کرده است .


کیف دوربین تان را در بسته بندی شده و آماده روز قبل از آن، بنابراین شما می تواند سر در اوایل صبح. فیلم و یا کارت های حافظه اضافی، باتری اضافی و سه پایه است. همانطور که با بسیاری از عکاسی، بهترین زمان برای پروانه ها عکس یا در اوایل صبح و یا اواخر شب است. نه تنها بهترین نور است، اما پروانه نخواهد بود کاملا به عنوان فعال در این زمان از روز هنگامی که آن این کولر. آن را به شما زمان کمی بیشتر ضربه را از زمانی که پروانه به نظر می آید. نگاهی به عنوان بسیاری از تصاویر پروانه شما می توانید قبل از آن مگس به دور است. آیا آنچه شما فکر می کنم صبر کنید ممکن است ضربه کامل و یا ممکن است شما یک تصویر را دریافت نخواهید کرد .

عکس گربه ، گربه چرت زدن


گربه چرت یکی از آرام ترین به شمار است که شما می توانید از گربه است. گربه ها خواب بیش از اکثر حیوانات بنابراین آن را برای یک عکس خوب برای گرفتن شات از خواب گربه خود را می سازد چرا که شما فرصت های بسیاری برای انجام این کار داشته باشند. گرفتن یک شات از گربه خود را در حالی که آن را خواب به شما اجازه می دهد تا گرفتن نزدیک خفه شده است.
نور خورشید


اگر شما مشاهده، بسیاری از گربه ها می خواهم در آفتاب بخوابد. اگر شما به اندازه یک پنجره با پرده، اگر در همه ممکن است، آنها را به باز کردن راه است که شما می توانید گربه را به پنجره طعمه یا چیز جالبی که سبب عطف توجه دیگری در مقابل پنجره بخوابم، در حالی که خورشید رخشان از طریق. وقتی گربه سر پنجره سعی کنید به گرفتن چند عکس.


خورشید رخشان روشن، بنابراین شما مجبور به استفاده از یک فلاش. در انجام این کار به این ترتیب عکس شما نگاه خوب طبیعی به آن داشته باشد. همچنین، با استفاده از فلاش باعث می شود چشم ها در گربه خود را به دنبال قرمز

عکس، کاندید


گربه بر خلاف سگ نمی خواهد پاسخ را به شما گفتن از آن را در یک مکان باقی بماند و یا نشستن. کلید برای گرفتن عکس های خوب صادقانه از گربه خود را به دوربین خود را آماده این است که در هر زمان داده شده است. گربه خود را تا مکان مورد علاقه آن را دوست دارد که در آن به خواب، توجه کنید و سعی کنید چند عکس از شما گربه را در مکان های مورد علاقه خود را. اگر شما به برنامه های خود را گربه ها عادت کرده، شما از آن لذت ببرید گرفتن عکس از گربه خود را در مکان های مختلف متفاوت است.
بودن بیمار کلید است که به هنگام تلاش برای گرفتن عکس از گربه خود را. شما احتمالا باید یک دوجین یا عکس پس از گربه خود را، اما آن را به خوبی به ارزش آن هنگامی که شما باید انجام دهید گرفتن عکس است که شما دنبال آن هستید.
من 3 گربه و من اقدام به دریافت آنها را با هم مطرح و آن کار نمی کند چرا که یکی از آنها برای شروع چیزی دیگر. اگر شما مردم در خانه به شما کمک آن ممکن است آسان تر برای شما، اما تلاش برای بدست آوردن مطرح از یک گربه کار نخواهد کرد. همانطور که پیشتر گفته شد، سعی کنید آنها را با در نظر گرفتن عکس های صادقانه.


فوق تنها 3 راهنمایی برای گرفتن عکس های خوب از گربه. بسیاری از بیشتر راهنمایی وجود دارد اما من پیدا کرده اند 3 فوق در نظر گرفتن بهترین عکس ها و طبیعی ترین دنبال عکس.


اگر شما نیاز به ایده های بیشتر شما می توانید از موتور جستجو مورد علاقه خود و جستجو برای راهنمایی بیشتر در مورد عکاسی گربه استفاده کنید.

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



تاريخ : شنبه 9 ارديبهشت 1391 | 20:20 | نویسنده : حمید حسینی |
.: Weblog Themes By BlackSkin :.