دیدگاه های یک عکاس خیابانی

برای جوئل Meyerowitz، یک عکاس خیابانی است که بیش از فقط گرفتن عکس های خوب، آن را در مورد تصاویری که قادر به احساس بیداری و آگاهی است. او مؤمن علاقه است که عکس ها باید، نه تنها فرد احساس زنده بودن میده Come on عجله کن، اما احساس تجربه زمینه از عکس های خود را به عنوان اینکه آنها وجود دارد هنگامی که آن گرفته شده بود را به آنها بدهید. پس از یک عکاس خیابانی بیش از 50 سال، Meyerowitz زیادی دیده شده است. یکی از تجربه های به یاد ماندنی او شده است تا شاهد فاجعه مرکز تجارت جهانی، که او در طول بازگو مصاحبه اخیر خود برای لایکا (برای کسانی از شما از خواندن این مطلب از طریق ایمیل، ویدئویی را می توان در اینجا مشاهده کنید)

 

آنها از عکس به عنوان عکس فکر می کنم، و آن است، اما من از عکاسی به عنوان ایده فکر می کنم. تصاویر حفظ ایده های خود را ... "
هنگامی که کار بر روی خود را به پروژه تجارت جهانی، مرکز Meyerowitz 4 × 5 و 6 × 7 متوسط ​​فرمت لایکا به ضرب گلوله کشته شده است. پس از چاپ در بیش از 10-پا بلند ساخته شده، به او می گوید او امیدوار است که اندازه برای حمل و نقل تخیل بیننده را واقعیت از عکس و اضافه کردن به اصالت تصاویر کمک خواهد کرد. Meyerowitz برای تصاویر که نیاز به یک دوربین بزرگتر، خواست خود را لایکا سری M یک جزء اصلی در بسیاری از عکاسان جدی خیابان کیف دوربین


Meyerowitz در نهایت بیش از 8،000 عکس صفر زمین را پوشش می دهد، که هر دو تخریب و بازیابی نهایی از سایت گرفتن

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:


برچسب‌ها: "دیدگاههای یک عکاس خیابانی"

تاريخ : شنبه 9 ارديبهشت 1391 | 20:20 | نویسنده : حمید حسینی |
.: Weblog Themes By BlackSkin :.