رنگ و عکاسی

4. رنگ عکس خاموش


این کار به ویژه که در آن صحنه های کنتراست بالا وجود دارد به عنوان این خود را با قرض دادن به رنگ خاموش است. این تک رنگ تر است که به نظر می رسد تنها به دو رنگ در صحنه هایی که تسلط ندارد، وجود دارد. استفاده از نرم یا نور پخش شده است که سخت نیست. روز بیشتر ابری بزرگ برای تیراندازی رنگ خاموش است.
5. ساقه با رنگ های متضاد


رنگ که در مقابل یکدیگر در چرخ طیف رنگ متضاد و در نتیجه در عکس های شگفت انگیز نامیده می شوند. تیراندازی که گل به رنگ قرمز روشن در برابر سبز در یک تصویر شگفت انگیز است. این باعث می شود رنگ به نظر می رسد جسورانه تر و اشباع شده و موضوع را خارج از زمینه آسانسور می باشد.
6. استفاده از لهجه


با انتخاب یک صحنه که کاملا تک رنگ و سپس منزوی ترشح رنگ، ایجاد یک تصویر پویا است. تقریبا به عنوان اگر شما را حذف کرده ایم تمام رنگ و به جز این موضوع است. واقعا افراد مثل یک چتر روشن و یا گل در برابر یک پس زمینه ساده، کار می کنند.



7. تأکید بر الگوهای با رنگ
اشکال تکراری به ضرب گلوله کشته شده در رنگ پویا صحنه. خطوط مستقیم از سربازان با پوشش قرمز تصاویر چشمگیر است که به نظر می رسد اضافه کردن حرکت به عکس. با برداشت به عکس شما می توانید یک تصویر را تنها از الگوهای رنگی ساخته شده ایجاد کنید.
با استفاده از رنگ همیشه یک عنصر پویا به تصاویر خود اضافه کنید تا استفاده از آن اغلب. اجازه دهید آن را به تسلط و ضربه زدن به شما در صورت. ما مردم رنگ پس از استفاده از آن. مبارک تیراندازی!
 

نکات و تکنیک های عکاسی کامپوزیت

نگاه عکاسی کامپوزیت است بی تردید. تصاویر HDR هستند واضح، دقیق، و دارای محدوده رنگ متمایل به توسعه. همانطور که بیشتر و بیشتر عکاسان شروع به حرکت به مناطق تخصص از HDR، در این ویدئو ما به فردی که در حال حاضر به طور کامل در آغوش این فن آوری معرفی شده است. جوئل گرایمز خود را به عنوان متخصص در زمینه عکاسی کامپوزیت تاسیس شده است و او استفاده می کند در هنگام ایجاد آثار خود را از هنر را به ما نشان می دهد. این ویدیو تا حدودی وقت گیر در 45 دقیقه طولانی است، اما آن را پر از اطلاعات مفید و چگونه به. در واقع خیلی پرچین مسائل. یک نگاه به اینجا (برای کسانی که از شما با خواندن این ایمیل شما می توانید ویدئو را اینجا ببینید):


در حال حاضر، قبل از شما سر به گرفتن عکس HDR خود را، در اینجا به چند اشاره گر به خاطر داشته باشید.


عکس های قلاب خود را 5 بار، 1 توقف در بین هر فریم. است که شما دو توقف بیش از دو توقف در زیر، و متوسط ​​به من بدهید.
در هنگام عکسبرداری از سوژه و پس زمینه به طور مستقل، ساقه پس زمینه به طور مستقیم و یا در زاویه 45 درجه. با استفاده از چشم خود را به تصمیم می گیرید که به بهترین وجه کار خواهد کرد. به یاد داشته باشید، شما در حال تلاش برای ایجاد یک خط است که تساوی چشم بیننده به موضوع است.
همچنین، آیا رنگ فرایند نقشه برداری شروع تا پس زمینه و موضوع با هم در فتوشاپ قرار داده شده است. این امر تضمین حتی نقشه برداری رنگی در سراسر محصول به پایان رسید.
همیشه در F8 یا F9 ساقه، به عنوان گرایمز می گوید: 2-3 متوقف کاملا باز است همیشه لنزهای بهترین تنظیم شده است.
خودکار ویژگی های توازن رنگ سفید استفاده کنید هرگز. استفاده از موازنه روشنایی روز به جای آن، حتی در هنگام عکسبرداری در داخل خانه است.مشکل با خودکار است که می تواند سایه های سفید در اطراف با آنچه شما می خواهید در واقع تعادل اشتباه است.
استفاده از قدرتمند نرم افزار پردازش تصویر در دسترس است.standout HDR نرم افزار های نیک Efex است.

همان طور که گرایمز می گوید، با آنچه شما آغاز شده است. آیا بانک در تجهیزات گران قیمت را پاره کند. آمار خیابانها و شروع به پیدا کردن مشتریان. کار سخت و کنسرتهایی در نهایت می آیند. و امیدوارم مدت کوتاهی پس از آن شما ممکن است قادر به فرود مبارزات انتخاباتی آگهی، روی جلد مجله، یا حتی یک کتاب میز قهوه. هر کس از یه جا شروع بشه و پیدا کردن تو رفتگی در دیوار خود را .

 

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:


برچسب‌ها: "عکس hdr"رنگ عکس خاموش"

تاريخ : پنج شنبه 7 ارديبهشت 1391 | 10:53 | نویسنده : حمید حسینی |
.: Weblog Themes By BlackSkin :.