کلیک،عده زیادی از مردم راه درست را پیدا کرده اند و در حال تعویض دوربین های DSLR با دوربین های بدون آینه هستند. با در نظر داشتن این موضوع، تعدادی از لوازم جانبی دوربین های بدون آینه را به شما معرفی می‌کنیم و پیشنهاد می کنیم یکی از آن ها را به کیت عکاسی‌ تان اضافه کنید.

کمپانی های زیادی لوازم جانبی دوربین تولید می کنند که در راس آن ها SpiderHolster است. این کمپانی برای دوربین های تکی و دوگانه، لوازمی مانند بند نگه دارنده دستی، صفحات دوربینی، کمربند و حتی تجهیزات لازم برای حمل در کوله پشتی تولید می‌کند. در زیر تعدادی از این تجهیزات را معرفی می‌کنیم.

 

 

قاب فلزی سبک

این قاب فلزی فوق سبک به راحتی در کمربند شما کشیده می شود و شما را قادر می سازد تا دوربین خود را با اطمینان حمل و جابجا کنید. با SpiderPlate متصل به سه پایه دوربین تان، یک سیستم خیلی قوی برای حمل دوربین خواهید داشت و اگر قصد جمع کردن آن را داشته باشید، به سرعت می‌توانید این کار را انجام دهید.

کشیدن سریع دوربین از کمر، به معنی از دست دادن تعداد شات های کمتر در زمان حساس است. البته سعی کنید لوازم کمتری دور کمر و نزدیک دوربین تان قرار دهید تا درآوردن آن راحت تر باشد. فکر نکنید چون قاب های Spider Holster کوچک هستند، پس دوام کمی دارند، برعکس، بسیار هم بادوام هستند. ساختار کاملا فلزی این قاب، حمل ایمن لوازم جانبی دوربین های بدون آینه تان را تضمین می‌کند.

قفل فلزی ۲ حالته به معنی آن است که نه تنها اتصال محکمی بین دوربین و قاب وجود دارد، بلکه در مواقع حساس به سرعت می توان دوربین را بیرون کشید. جالب تر از این، قاب به گونه ای طراحی شده است که با حرکت شما دوربین هم حرکت می کند، اما هرگز سر راه شما قرار نمی‌گیرد.

منظور از سر راه قرار گرفتن این است که قاب Spider مخصوصا برای چسبیدن به بدنه دوربین شما طراحی شده است؛ بدون اینکه حتی مسیر درب باتری را هم مسدود کند. شما می‌توانید دوربین را به هر نوع سه پایه ای متصل کنید، بدون اینکه بخواهید قاب Spider را جدا کنید. به عبارت دیگر، مقرون به صرفه ترین و ایمن ترین راه برای حمل دوربین شماست.

شما نه تنها احتیاج به لوازم جانبی دوربین برای حمل آن دارید، که باید به دنبال راهی برای بهتر کردن نحوه گرفتن دوربین در دستتان هنگام عکاسی باشید. زیباییِ دوربین های بدون آینه در کوچکیِ آن هاست؛ مخصوصا هنگامی که مدتی از دوربین DSLR استفاده کرده باشید.

بند Spider راه حلی مناسب برای نگه داشتن دوربین است، چرا که برای دوربین های بدون آینه و نیز DSLR های کوچک طراحی شده است. از مزایای این بند آن است که به راحتی می‌توانید دستتان را بیرون و داخل حلقه‌ای که ایجاد می کند، تکان دهید و بدین طریق احساسی خوشایندی بین دست و دوربین خواهید داشت.

انحنای منحصر بفردی روی این بند در نظر گرفته شده تا دستتان در بهترین حالت برای عکاسی قرار گیرد و انگشتانتان احساس راحتی بیشتری داشته باشد. از آنجا که در این حالت انگشت ها هنگام عکاسی آزاد است، روی دوربین کنترل بیشتری خواهید داشت. می توانید از این بند برای هر نوع سه پایه و دوربین های بدون آینه استفاده کنید. این محصول با مدل Spider Holster I هم سازگار است و شما می‌توانید آخرین متد روز را در حمل و نگداری دوربین تان به کار ببرید.

 

 

کوله پشتی مخصوص حمل لوازم جانبی دوربین های بدون آینه

اگر به ماجراجویی علاقه دارید، احتمالا به روشی خاص برای حمل لوازم جانبی دوربین احتیاج دارید که مکان دوربین را از روی کمرتان به جایی دیگر تغییر دهید، با کوله پشتی Spider Light دوربین تان را دقیقا جایی که به آن احتیاج دارید، در کنار خود خواهید داشت؛ مثلا روی سینه تان. برای تسریع در اتصال بند کیف، فقط از حالت اتصال snap-in استفاده کنید؛ سپس کافی است با چفت کردن آن در قاب Spider، از حمل دوربین خود لذت ببرید.

اجازه ندهید اسم SpiderLight شما را فریب دهد، چون این کوله ها روی کیف های پیام رسان (کیف هایی بزرگ با بند دراز) هم کار می کند و از آنجا که کمپانی Spider با توجه به نیاز مصرف کننده جنس تولید می کند، این ابزار کوچک به شما کمک می کند تا در کسری از ثانیه دوربین را از دور کمر به بند کوله تان انتقال دهید.

قفل های این قاب، دوربین شما را به سرعت قفل می‌کند و بندهای پلاستیکی ولکرو (Velcro) به دور لنزهای دوربین می‌پیچد و از آن ها در برابر نوسان ناشی از پیاده روی محافظت می کند.

این کوله ها با دوربین هایی که هنگام پیاده روی یا کوهنوردی روی لباس نصب می‌شود سازگار هستند. به عبارت دیگر تجهیزات لوازم جانبی شرکت SpiderLight نه تنها شما را در حمل لوازم جانبی کمک می‌کند، که شما را در خلق عکس ها و صحنه های خلاقانه تر یاری می رساند.

منبع مطالب : http://www.sarpoosh.com/digital-news/ictnews/ictnews961004422.html


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:


برچسب‌ها: "SpiderHolster"SpiderPlate"Spider Holster"SpiderLight"Velcro"

تاريخ : یک شنبه 12 آذر 1397 | 9:0 | نویسنده : حمید حسینی |
.: Weblog Themes By BlackSkin :.