غلبه بر افسردگی با عکاسی طبیعت

Wollongong Lighthouse

Wollongong Seascape

Wollongong Sunset

ویلیام امسال به صورت تمام وقت مشغول عکاسی شد، ورک شاپ های آموزشی برگزار کرد و جوایز زیادی بدست آورد از جمله از طرف باشگاه مشتریان شرکت سامسونگ و اپل.  او محبت کرد و به چند سوال ما در مورد سفره عکاسانه اش پاسخ داد.

 

مهمترین دستاورد شما در زمینه عکاسی چیست؟

بدون شک، عکاسی توانسته برای خانواده و زندگی ام چیزی را فراهم کند که من دوست دارم.

رویایی ترین پروژه عکاسی تان را توصیف کنید.

در فوریه ۲۰۱۴، با کمپین CTC به یلونایف (Yellowknif) در کانادا سفر کردم و نورهای شمالی را عکاسی کردم. واقعا صحنه ای استثنایی بود. آنجا زمستان بود و من ساعت ۱ صبح بیرون و در حال عکاسی در دمای ۴۲ درجه زیر صفر بودم. چیزی که هیچوقت فراموش نمی کنم. مکانهای زیادی در دنیا وجود دارد که دوست دارم از آنها عکاسی کنم. من نسبت به نور خوب و صحنه هایی که چیزی مهمتر و زیباتر از ما را نشان می دهد، بسیار مشتاقم.

Athabasca Falls, Jasper

تک درخت

به ما در مورد تجهیزاتتان بگویید.در حال حاضر کاملا بدون آینه عکاسی می کنم. از بدنه هایی مانند Sony A7R و Samsung NX1 با دامنه ای از لنزهای مختلف استفاده می کنم. لنزهای من Zeiss 21mm f/2.8  و  Samyang 14mm f/2.8 هستند و من از سه پایه Vanguard استفاده میکنم.

آیا دوست دارید مطلب دیگری را با ما به اشتراک بگذارید؟

میخواهم مردم را ترغیب کنم به اینکه هر روز زمانی از وقتشان را در کنار طبیعت بگذرانند. در این عصر تکنولوژی که ما در آن زندگی می کنیم، معتقدم که داشتن زمانی برای استراحت از اهمیت زیادی برخوردار است، با این هدف که زمانی را از مانیتورها و کامپیوترها دور باشند. دوست دارم همیشه دوربینم همراهم باشد، اما بهترین لحظات زمانی است که دستانم آزادند و ذهنم رهاست، تنها نشستن و تامل کردن.

یکی از بهترین کارهایی که برای عکاسی انجام دادم، این بود که دست از مقایسه خودم با دیگران بردارم. چندی پیش، دیدن رسانه های اجتماعی و آثار دیگر هنرمندان را متوقف کردم و سعی نمودم تنها از افکار و تجربیات خودم تاثیر بپذیرم. بهترین آثار شما زمانی خلق می شوند که از قلب شما برآیند.

Emerald Lake

Seacliff Bridge

wollongong storm

Yosemite

منبع مطالب : http://www.the-photos.com


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



تاريخ : دو شنبه 15 آذر 1396 | 9:0 | نویسنده : حمید حسینی |
.: Weblog Themes By BlackSkin :.