معرفی بهترین و برترین نرم‌افزار های عکاسی برای موبایل

 یکی از معروف‌ترین نرم‌افزارهای جایگزین دوربین گوشی است که می‌تواند الگوهای تصویری مختلفی ارائه دهد و در ضمن می‌توان با نصب ماژول‌های مختلف، ویرایش‌های سریع و ساده‌ای نیز روی عکس انجام داد. ساختار نرم‌افزار ساده است و حالت‌های عکاسی پیش فرض و فیلترهای مختلف، Burst Mode، کلاژ و Time Lapse پشتیبانی می‌کند. اندرویدی‌ها باید این نرم‌افزار را روی گوشی خود داشته باشند!

 ProCapture


نرم‌افزاری دیگری که توصیه می‌شود صاحبان گوشی اندرویدی علاقمند به عکاسی داشته باشند ProCapture است. مشکل این نرم‌افزار این است که تمامی تنظیمات را در چند گزینه مختلف و زیر هم قرار داده، اما عوض تنظیمات کاربردی مختلفی شامل افکت‌های رنگی، حالت‌های پیشفرض، عکاسی واید و Panorama و امکان استفاده از تایمر را فراهم می‌کند.

Cymera


 این نرم‌افزار گزینه‌ای مناسب برای عکاسی پرتره است و هم شامل دوربین و هم شامل یک ادیتور ساده می‌شود. در این نرم‌افزار تعداد زیادی لنز پیشفرض و افکت‌های گوناگون وجود دارد که با ترکیب آنها می‌توان به نتایجی جالب دست یافت. همچنین برخی از این فیلترها از ویژگی تشخیص صورت استفاده کرده و به شکلی بهینه آنها را اعمال می‌نماید.

Camera360


بیش از ۱۵۰ میلیون کاربر در سطح جهان دارد در کل هفت حالت عکاسی مختلف در این نرم‌افزار وجود دارد که شامل پرتره شخصی، حالت‌های خنده‌دار، تغییر رنگ، ضبط صدا روی عکس و Tilt-shift می‌شود. این نرم‌افزار افکت‌های مختلف را مستقیماً در زمان عکاسی به شما نشان می‌دهد و در نتیجه می‌توانید همان موقع نتیجه هر افکت را مشاهده کنید.

Photoshop Touch


 این محصول کمپانی Adobe یک فتوشاپ جیبی برای شماست تا بتوانید عکسهایتان را با آن ویرایش کنید. البته انتظار نداشته باشید تمامی امکانات فتوشاپ کامپیوتر در این نرم‌افزار کوچک وجود داشته باشد، اما ابزارهای موجود در آن امکانات خوبی ارائه می‌دهند. چند فیلتر پیشفرض نیز در نظر گرفته شده و برای یاد گرفتن بخش‌های مختلف و کارکردهای این نرم افزار، باید مدت زمانی را صرف کنید.

Adobe Photoshop Express

نسخه‌ای ساده شده از فتوشاپ مخصوص موبایل است که البته آنقدر ساده شده که در سطح نرم‌افزار ویرایش عکس پیشفرض در گوشی‌های اندرویدی قرار می‌گیرد! به همین خاطر بود و نبودش شاید خیلی به حالتان تفاوتی نداشته باشد. حجم این نرم افزار کمتر بوده و امکاناتی همچون تغییر روشنایی و کنتراست، برش عکس و موارد ساده دیگر را ارائه می‌دهد.

Snapseed


 این نرم‌افزار یکی از بهترین‌ها در نوع خود است و امکانات فراوانی از فیلترهای پیشفرض برای عکاسی سیاه و سفید تا افکت‌های مختلف هنری گرفته تا امکان اعمال تغییرات موضعی در عکس، نور و کنتراست، برش و بسیاری موارد دیگر را به خوبی ارائه می‌دهد. ویژگی این نرم‌افزار، سادگی کار با آن است، اما متاسفانه از فایل‌های با حجم بسیار بزرگ پشتیبانی نکرده و در نهایت نسخه‌ای کوچکتر از فایل را ذخیره می‌کند.

Aviary


نرم‌افزار Aviary نیز جزو گزینه‌های خوب برای ویرایش عکس به شمار می‌آید و کاربری آسانی دارد. این نرم افزار می‌تواند به طور خودکار و با ارزیابی عکس آن را بهبود بخشد و ابزارهای مختلفی برای برش، چرخاندن، مدیریت رنگ و موارد دیگر را در اختیار دارد. همچنین در اینجا می‌توان متن به عکس اضافه کرد و برخی ایرادات عکس را نیز برطرف کرد.

PicsArt


ن استودیوی عکاسی ابزارهای لازم برای ویرایش، ایجاد کولاژ، اعمال افکت‌های مختلف، قاب، افکت‌های متنی و بسیاری موارد دیگر را در اختیار دارد. ظاهر آن شاید خیلی جالب و جذاب نباشد، اما با بررسی هریک از بخش‌های آن با مجموعه‌ای متنوع از انواع ابزار ها روبرو خواهید شد که موقعیت‌های جالبی از طراحی و ارائه افکت ارائه می‌دهند.

+Camera


این برنامه با امکانات ریز و درشتی که برای عکاسی به شما ارائه می‌دهد در مقابل برنامه عکاسی iOS مانند یک دوربین DSLR می‌ماند. در این برنامه برای حصول عکس‌هایی هرچه شفاف‌تر و زیباتر شانزده مد مختلف عکاسی تعریف شده است که می‌توانید براساس شرایط محیط یکی از آنها را انتخاب کنید. همچنین فیلترها و ابزارهای متنوعی در این برنامه برای ویرایش و به اشتراک‌گذاری عکس‌ها در نظر گرفته شده است.

Hipstamatic


 این برنامه برای آنهایی که در نوستالژی‌های شیرین گذشته زندگی می‌کنند ساخته شده است. Hipstamatic در واقع نوعی شبیه‌ساز فیلم‌ها و لنزهای قدیمی است. شما می‌توانید با ترکیب انواع فیلم‌ها، لنزها و فلش‌هایی که در این برنامه موجود هستند به افکت‌های مختلفی در عکاسی دست بیابید. حتی می‌توانید سفارش چاپ عکسهایتان را نیز به کمک سرویسی که در خود برنامه گنجانده شده است بدهید.

Camera Awesome


CA به عنوان یک برنامه عکاسی “مجانی” به شما امکاناتی فراتر از انتظاراتتان می‌دهد. ویرایش ساده عکس‌ها، فیلترها و ماسک‌های متنوع موجود در برنامه می‌توانند جان تازه‌ای به عکس‌هایتان بدهد.

PicLab


اگر بیشتر از عکاسی به گرافیک و تایپوگرافی علاقه دارید، با این برنامه می‌توانید به عکس‌هایتان روح جدیدی ببخشید. PicLab با داشتن تعداد زیادی فونت و ماسک‌های مختلف به شما این امکان را می‌دهد که از هرکدام از عکس‌هایتان یک پوستر تمام عیار بسازید. از دیگر ویژگی‌های بارز این برنامه سادگی به اشتراک‌گذاری عکس‌هایتان در دیگر شبکه‌های اجتماعی از قبیل فیس‌بوک و اینستاگرام است.

VSCO Cam


 می‌خواهیم در مورد بهترین برنامه عکاسی تمام تاریخ iOS با شما صحبت کنیم. فیلترهای عکاسی VSCO از سال‌ها پیش نامی آشنا برای عکاسان و گرافیست‌ها بوده است. حال با عرضه نسخه موبایلش توانسته تعداد زیادی از مشتاقان عکاسی را شیفته خود نماید. در این برنامه می‌توانید از صفر تا صد عکاسی را یکجا انجام دهید و به همین خاطر استفاده از آن هم به آماتورها و هم به حرفه‌ای‌های عکاسی توصیه می‌شود.

منبع مطالب : http://www.ithk.ir/1393/02/introduction-best-and-top-software

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:


برچسب‌ها: "ماژول"کلاژ"افکت"کنتراست"نرم"افزار"کولاژ"

تاريخ : سه شنبه 25 دی 1396 | 9:0 | نویسنده : حمید حسینی |
.: Weblog Themes By BlackSkin :.