عکاسی سرعت بالا
در حالی که بیشترین عکس ها در لحظه ای گرفته می شود که افراد می توانند سرعت بالای عکاسی را ببینند؛ همچنین باید عکس تصاویر زیبایی را به ما ارائه دهد که نگاه های تصویرگرانه از حوادث سریع تر از لحظه را شکار کند.

عکاسی تصاویر خارق العاده
نقطه مقابل عکاسی با سرعت بالا جهان گسترده ای وجود دارد که تصاویر خیالی محو شامل آن می گردد. از یک عکس تایم لپس؛ می توان لحظات متعددی را که در یکدیگر ترکیب شده دید  که در یک تصویر هنری خلق می شوند
.

عکاسی اچ دی ار و مادون قرمز
با به کار گرفتن این ابزار می توان تصاویری که در آن اندکی دست کاری شده است دید که در یک درجه درست  قرار گرفته و رنگ آن نیز اندکی تغییر می یابد که از آن جمله می توان به  عکس های مادون قرمز و اچ دی ار تصاویری عادی گرفت و انها را غیر عادی جلوه داده؛ کنتراست آن را افزایش داد و برخی جنبه های تصویر را واقعی تر نشان داد.

عکاسی شب
عکاسی شب می تواند بهترین شیوه عکاسی را به همراه داشته باشد و در آن می توان از سایه ها، کم کردن نور و کنتراست هایی کمک گرفت که در روز قابل مشاهده نیستند. این عکاسان شیوه های متفاوتی دارند اما به طور کلی چیز جدیدی را به هنر خود به کمک عکاسی در شب اضافه می کنند.

  عکاسی سیاه و سفید
عکاسی سیاه و سفید جایی شروع شده و جایی هم به پایان رسیده است, اما عکاسان معاصر بار دیگر از این هنر اصیل کمک گرفته و با تکنیک های جدید؛ شیوه های اصلی این تکنیک  را به خدمت گرفته اند.

عکاسی رنگ های تکفام
عکاسی رنگ های تکفام هر چند به رنگ های سیاه و سفید محدود است؛ اما فراتر از آن است؛ بسیاری از عکس های هنرمندان ترکیب های بسیار زیبایی از یک رنگ و همچنین نور و سایه در یک چهارچوب خاکستری دارند.

عکاسی آئینه و انعکاسی
در بسیاری از مکان ها ائینه  در ذات و معماری قرار دارد؛ از جریان آب روان تا کف براق زمین، بسیاری از عکاس ها به این شیوه ادامه داده و انعکاس های بیشماری را به همراه دارد که در تجربه های هر روزه ما قابل مشاهده است.

 عکاسی Head-Twisting Tilt-Shift

پرسپکتیو و مقیاس ها چشم انداز بسیار نافذی در حوزه عکاسی هستند که تسلط بر آنها یک مسئله است؛  اما تغییر آنها برای یک هدف کاملا متفاوت مسئله ای دیگر است. این شیوه عکاسی دیدگاه ما را در خصوص اندازه واقعی عکس ها  و شیوه های خلاقانه آن تغییر می دهد.

عکاسی PINHOLE  و فوتوگرام

چه کسی می گویند عکاسی نیازمند دوربین برای گرفتن عکس است در زمان های گذشته همانگونه که می دانیم دوربین هایی برای عکس گرفتن وجود داشته است. عکاسان پیشرو و همچنین دانشمندان از  این تکنیک استفاده کرده و تصاویری را خلق کرده اند، تصاویر خلاقانه امروزی به این شکل درآمده اند.

عکس های فریز شده

در حالی که انها مشغول کارشان هستند؛ نقطه ای از ان یک چهارچوب  ثابت برای عکاسی است؛ دنیس درازاک و لیوی نیز هنری را خلق می کنند که به لحاظ زمان و زاویه در بهترین شکل ممکن است.

عکس های بناهای یادبود چسبیده شده

همانند عکس های دنیس درازاک و لیوی، میشل هوگز تصاویری را خلق نمی کند که کمتر جدی است ؛ اما به لحاظ تکنیک عکاسی بسیار بالا و هنرمندانه است؛ او  به سرتاسر جهان سفر کرده و بقعه های دیگری را جایگزین کرده، اما هیچ یک از انها مانند تصاویر مینیاتوری دست ساز خود او نشده است.

منبع :   http://www.alamto.com/tips-for-ideal-photography.html


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:


برچسب‌ها: "مینیاتوری"دنیس"فوتوگرام"اصیل"مادون"

تاريخ : چهار شنبه 18 اسفند 1395 | 8:0 | نویسنده : حمید حسینی |
.: Weblog Themes By BlackSkin :.