نکاتی در مورد عکاسی در آسمان ابری

اگر شما عکس خود را در یک روز ابری، شما می توانید موضوع حیات وحش خود را در نرم، حتی نور است که اجازه می دهد تا قرار گرفتن در معرض کامل و بدون سایه زشت گرفتن. وجود دارد همچنین حساسیت به نور کمتر منعکس کردن سطوح براق (پوست مار، پر یک پرنده، و غیره) تا تصویر خود را در واقع می تواند به نظر می رسد رنگارنگ تر خواهد بود.

2. غروب آفتاب عکاسی

ابرها ایجاد یک غروب آفتاب عکس بسیار جالب تر از آسمان روشن است. همه شما نیاز است برای خورشید به طریق ابر شکستن آنها به عنوان عبور از افق. یک عکاس طبیعت خوب یاد می گیرد به عنوان خوانده شده آسمان و سعی کنید برای پیش بینی آنچه در حال آمدن است. اغلب در یک روز ابری خاکستری متوجه خواهید شد که تنها پچ از آسمان روشن است دور در نزدیکی افق. اگر این مورد است، شما می توانید به دنبال یک محل خوب و راه اندازی عکس از غروب آفتاب خود را.

با کمی شانس، وجود خواهد داشت چند استراحت در ابرها قبل از خورشید پایین می رود. اگر چنین است، شما می توانید در نقطه ای می شود برای عکاسی از نورهای های دیدنی و جذاب، اثر واقعا فوق العاده است که هر عکاسی طبیعت امیدوار است را به تصرف خود.

مثل همه چیز در عکاسی طبیعت، تمام برنامه ریزی در جهان به معنای چیزی بدون کمی شانس. شما ممکن است عکس خود را تمام راه اندازی، فقط برای دیدن فاصله در ابرها نزدیک و شانس خود را از یک عکس خوب ناپدید می شوند. تداوم برنده در پایان، پس سعی در نگه داشتن و از زمان به زمان شما به پایان خواهد رسید تا با برخی از عکس های غروب نفس گیر است.

3. عکاسی از جنگل

وقتی خورشید درخشان می درخشد را از طریق سایه بان جنگل انبوه، آن را ایجاد تکه های از نور و سایه است که قرار گرفتن در معرض ایده آل در کنار غیر ممکن است. شما به سادگی می توانید کنتراست در این شرایط مدیریت نیست.

آب و هوا ابری است که در واقع بهترین راه برای گرفتن عکس جنگل های خوب است. برخی می گویند cloudier بهتر، چرا که اگر جنگل انبوه خود را به اندازه کافی بالا در ابرها است، شما می توانید برخی از اثرات مبهم بسیار جو در جنگل فیلم برداری کنید.

من در جنوب شرق کوئینزلند زندگی می کنند، بنابراین من نزدیک به هر دو ساحل و برخی از جنگل های افسانه هستم. قانون من این است: اگر هوا آفتابی، به ساحل بروید. اگر آب و هوا به رنگ خاکستری و ابری است، با شتاب دوربین و سر خود را برای جنگل انبوه.

منبع: http://www.picturecorrect.com/tips/nature-photography-tips-for-cloudy-day-photos

 

آموزش عکاسی دیجیتال 4 جلسه در ماه در روزهای جمعه

جلسه ای 20000 هزار تومان

به طور عملی و در محیط باز برگزار می شود.

پیامک  از طریق : 09388500497


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



تاريخ : شنبه 18 مرداد 1393 | 19:47 | نویسنده : حمید حسینی |
.: Weblog Themes By BlackSkin :.