نکاتی مهم در عکاسی منظره

تنظیم وقت

مهم ترین چیز در عکاسی منظره مقدار نور موجود در طول ساقه است. این است که چرا شما نیاز به انتخاب زمان مناسب از روز را به عکس چشم انداز خود را. بیشتر عکاسان دوست دارم به کار یا در سپیده دم و یا در دوره زمانی که خورشید در مورد به راه است. با این حال، در بسیاری از زمان های دیگر شما می توانید عکس خود را برای یک نتیجه دل انگیز وجود دارد.

دریافت سه پایه

داشتن یک دوربین ثابت برای دریافت شات مناسب به اندازه داشتن مهارت های عکاسی بزرگ مهم است. در هیچ شرایطی نباید هرگز فراموش حمل به همراه سه پایه خود را هر زمان که شما می خواهید به عکس گرفتن. همیشه یک دوربین ثابت قبل از مصرف هر عکس داشته باشد.

اگر شما خود را در یک محل که در آن شما می توانید سه پایه ایستاده است، پیدا کردن جای دوربین در هر چیزی است که حمایت و ثبات به عنوان مثال ارائه سقف ماشین.
از محل

قبل از مصرف هر عکس این مهم است که شما باید یک ایده خوب از محل شما. چک گالری هنری، استفاده از موتورهای جستجو برای مشاهده تصاویر محل از جمله شرایط آب و هوایی و زمین. دانش خوبی از مکان شما کمک خواهد کرد که شما را به تصمیم گیری درست و ایجاد برنامه در مورد کجا و چگونه در مورد گرفتن عکس های خود را.

اگر شما در شهرستان زندگی می کنند و شما نمی خواهید به سفر به این کشور و یا مناطق کوهستانی هستند مکان های بسیاری در پارک وجود دارد، آسیاب های بادی، کارخانه های تولید آب، پل ها و فانوس دریایی برای کمک به شما را به یک تصویر کامل است.
ایمنی آگاه

اگر شما در سفر به یک مکان دور در مناطق شهری یا شهرستان خود را برای عکاسی طبیعت همیشه مفید را به کسی بگویم در مورد قصد خود را، از جمله زمانی که شما دوباره در مورد اورژانس باشد. شما باید با شما برای تجهیزات و آب حمل برخی از مواد غذایی، پشت کیسه. لباس های مناسب است که می تواند با آب و هوا در مکان خود را معامله و استفاده از گزارش آب و هوا برای درک بهتر موقعیت مکانی شما را بپوشید.
یافتن نقطه کانونی شما

بدون عکس می توانید هر اثر بدون یک نقطه کانونی ایجاد کنید. اگر شما نمی خواهید بینندگان خود را به اطراف سرگردان به دنبال که در آن به استراحت تمرکز خود را در هنگام مشاهده تصویر خود را، و سپس شما باید یک نقطه کانونی را دریافت کنید.

این می تواند هر چیزی از یک سنگ به حیوانات و از یک ساختار یا ساختمان را به یک درخت. نقطه کانونی نیز داستان از تصویر خود را کمک خواهد کرد.

آموزش عکاسی دیجیتال 4 جلسه در ماه در روزهای جمعه

جلسه ای 20000 هزار تومان

به طور عملی و در محیط باز برگزار می شود.

پیامک  از طریق : 09388500497


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



تاريخ : شنبه 21 تير 1393 | 13:30 | نویسنده : حمید حسینی |
.: Weblog Themes By BlackSkin :.