انتخاب کلمات خود را عالمانه

راه شما صحبت می کنند، می تواند تاثیر بر شما و مشتریان شما چگونه شما را درک کند. گفتن "ام"، "دوست دارم"، و "آه" می تواند احساس شما واقعا نمی دانند که آنچه شما انجام می دهد. همچنین شما هرگز می خواهم بگویم: "اوه"، "اوه اوه"، یا "که به نظر خوب نیست". شما می توانید اعتماد به نفس را به شما و مشتریان شما رسوخ هرگز اگر آنها گرفتن به شما غرغر نارضایتی به صفحه نمایش LCD دوربین خود را.


بسیاری از مردم در جلوی دوربین راحت نیستند . آنها نمی دانند که چگونه برای مطرح کردن خود و یا چه کاری انجام دهید را با دست خود. شما متخصص. شما در حال حرفه ای است. به دست گرفتن کنترل و راهنمایی آنها را به شمار می اید که در حال رفتن به چاپلوس.کنترل بیشتر شما را و کمک به آنها، آرام تر و طبیعی آنها را احساس می کنم.

خودت باش

مردم بیشتر احتمال دارد به راحتی و عمل طبیعی در مقابل دوربین خود را اگر شما به خودتان است. سعی نکنید به هر چیزی که شما نیستید. خودتان باشید. اگر کسی به شما استخدام، آن را به خاطر آنها به شما و کار شما می خواهم. پس سعی کن خودت باشی، به طوری که شما و مشتریان شما می تواند خود را.
آماده برای شوت

حداقل چیزی که حرفه ای شما می توانید انجام دهید این است که نشان می دهد تا شلیک خود را بدون تجهیزات شما نیاز به باتری های شارژ شده، کارت های حافظه پر است. بهترین راه برای نزدیک شدن ساقه است به در حال حاضر به مشتریان خود را در مورد انتظارات خود را صحبت کردیم، می دانم که این محل، و prepped و آماده رفتن است. هیچ چیز غیر حرفه ای به نظر می رسد بیشتر از یک عکاس کند که آماده است برای رفتن نیست.
آگاه باشید از مرزها

نه هر کس راحت است لمس. همیشه اجازه قبل از دست زدن به یک مشتری بپرسید، حتی اگر آن چیزی کوچک مثل مسواک زدن موهای خود را از چهره خود و یا تنظیم دست خود را. شما هیچ وقت نمی دانید آنچه که یک فرد ممکن است احساس ناراحت کننده است، بنابراین این کار را با درخواست اجازه برای اولین بار، اجتناب کنند.
تعداد کمی از تصاویر آنها را نمایش بده

نه هر کس با این توصیه موافق است. اما من اغلب می یابند که اگر مشتری من عصبی است و یا فکر نمی کند که آنها را نگاه خوب است، نشان دادن چند از عکس ها فقط در زمان ما به آنها می دهد افزایش اعتماد به نفس فوری. فقط مطمئن شوید که عکس شما به آنها نشان می دهد تصاویر خوب و آنهایی که به شما امکان ارائه آنها در محصول نهایی.

 


لینک ویژه : http://www.terraserver.com

عکسهای هوایی و تصاویر ماهواره ای

منبع عکس : http://photo13.edublogs.org


 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



تاريخ : سه شنبه 27 فروردين 1392 | 7:55 | نویسنده : حمید حسینی |
.: Weblog Themes By BlackSkin :.