عکاسی سنجاقک ، ماه نکته مهم در عکاسی

با که گفت، بهتر است کیت شما بیشتر از آن به شما این امکان را می دهد که شما برای گرفتن عکس است. SLR به شما کنترل بیشتر را فراهم کند اما آن را انتخاب لنز خود را که بیشتر مورد بحث خواهد بود. دو مکتب فکری وجود دارد. اولین و من در حال حاضر استفاده از این است که استفاده از یک لنز ماکرو خوب، و نزدیک به موضوع خود را دریافت کنید، این کار نیاز به صبر و شکیبایی و کمی عادلانه شانس. انتخاب دیگر این است که استفاده از یک لنز بسیار طولانی (300-500mm)، اما استفاده از لوله های فرمت به منظور کاهش حداقل فاصله کانونی و به شما اجازه می دهد تا قاب پر کردن تصاویر. این گزینه دوم به شما اجازه می دهد تا در فاصله نگه دارید، بنابراین شما هستند، کمتر احتمال دارد به روح حشرات. اگر شما در حال حاضر یک لنز بلند این می تواند یک گزینه بسیار ارزان قیمت است، به دنبال لوله های فرمت در آمازون، آنها واقعا مقرون به صرفه است.

در حالی که با استفاده از نور خورشید طبیعی ترجیح داده است، شما نیز ممکن است آن را مفید برای یک فایل فلش واحد مناسب و معقول را نیز پیدا کنید. این کمک خواهد کرد که اطمینان حاصل کنید که شما نور مناسب و معقول را پر کنید در موضوع خود است. نور حلقه ای ایده آل برای این کار را در عکسبرداری ماکرو است، اما هر فلش کمک می کند و با استفاده از توسعه دهنده با لنزهای دیگر به خوبی کار خواهد کرد.
تفاهم

هنگامی که شما دنده خود را آماده اولین و مهم ترین مرحله، که من تأکید می کنم به اندازه کافی، شما باید این موضوع را یاد بگیرند. در اولین تلاش خود را در عکاسی سنجاقکها شما به احتمال زیاد به شکست اگر شما زمان صرف تماشای آنها را.

اکثر سنجاقک، به ویژه گونه های بزرگتر، به دنبال مجموعه ای تغذیه و مسیرهای پرواز و یا نقاط مورد علاقه perches یا شناور. اگر شما آنها را مطالعه، و تماشای آنچه انجام می دهند و جایی که آنها بروید، شما قادر خواهید بود به خودتان را در یک موقعیت به عکس سنجاقک اغلب زمانی که آن را در حالت استراحت است. اما، این روش نیز عکس در حالی که سنجاقک در حال پرواز است که می تواند یک کار بسیار دشوار کمک کند. همین دلیل است که دانستن موضوع شما بسیار حیاتی است.
نهان

عکاسی سنجاقک می خواهم با تمام عکاسی حیات وحش است، بهتر است آن را در رنگ های یکنواخت و خسته کننده لباس. حشرات حساس به نور ماوراء بنفش (UV) و رنگ های روشن تمایل دارند تا منعکس کننده اشعه ماوراء بنفش بیشتر است.

بهترین دفاع از سنجاقک در توانایی خود برای تشخیص جنبش می آید، بنابراین به منظور نزدیک به یک سنجاقک آن بسیار حیاتی است برای نگه داشتن جنبش را کند می کند، حرکت سریع و وحشت زده و عصبی به موضوع خود را به پرواز قرار داده است. حرکت به دقت مطالعه کرده و دوربین خود را آماده داشته باشد، آن است که چیز خوبی نیست دزدانه در یک سنجاقک استراحت فقط به حرکت تند و سریع دوربین خود را در آخرین لحظه.
ترکیب

هنگام ایجاد یک سنجاقک سنجاقک عکس شما نیاز به چند چیز فکر می کنم قبل از فشار دادن دکمه و عکس خود را برای؟ آیا شما به دنبال رسیدن به یک عکس برای مقاصد شناسایی، یا برای افراد دیگر به عنوان دستیار استفاده کنید و یا برای کمک به آن را تعیین کنید بعد در؟ اگر چنین است، شما نیاز به مطمئن شوید که شما در تمرکز بر روی نقاط برجسته، باز هم دانستن موضوع خود را به شما کمک خواهد کرد می دانم که چگونه به نوشتن.

از طرف دیگر، اگر شما به دنبال عکس های زیبا و دل انگیز برای مقاصد نمایش، شما به احتمال زیاد روش ترکیب خود را تغییر دهید می خواهم. تلاش برای نگه داشتن زمینه های ریختگی و نگه داشتن این موضوع در سطح تصویر بسیار بهتر خواهد شد. برای damselflies این اغلب به معنای گرفتن در زیستگاه خود (محافظ زانو نوعی می تواند کمک کند). برای گونه های بزرگتر، شما به احتمال زیاد به دنبال می شود آنها را در یک پست جدا عکس.
عمق میدان

هنگامی که شما در حال عکسبرداری از اشیاء کوچک از هر نوع را در یک فاصله نزدیک به شما می خواهد تا تصمیم بگیرند که چه مقدار از سوژه خود را در تمرکز است. با حشرات شما به احتمال زیاد می خواهد تا آنجا که ممکن است به تیز، این نیاز شما را به استفاده از دیافراگم کوچک و ایجاد عمق زیادی از مزرعه. متاسفانه، این اغلب برای سرعت شاتر کمتر را، در حالی که برقراری ثبات در دوربین خود را مهم می شود، شما ممکن است دریابید که شما را مجبور به سازش به منظور رسیدن به سرعت شاتر در سطح که برای انجماد موضوع قابل قبول است. مگر در مواردی که شما باید نور بزرگ و واقعا خوب دست روش برگزاری آن را توصیه به استفاده از سه پایه و یا حمایت های دیگر. این دوباره ممکن است کمک به دیکته ترکیب خود را از عمود بر شما به این موضوع هستند، کمتر احتمال پیدا کردن نقاط تمرکز وجود دارد.

 

عکاسی ستاره دنباله گذشت زمان فرم با استفاده از قرار گرفتن در معرض انباشته

شگفت انگیز است، نه؟ من تعجب می کنم اگر من تنها کسی بود که ون گوگ "شب پر ستاره" تذکر داده شد و زمانی که من دیدم این عکس هنوز؟

ما یاد می گیریم که گوین استفاده می کند، 25 قرار گرفتن در معرض دوم، ISO 3200، و تجهیزات زیر است:

    کانن 7D
    کانن 5D
    24mm/1.4 لنز
    28mm/1.8 لنز

گاوین با استفاده از تجهیزات یکسان برای هر دو از فیلم های برجسته است. در ابتدای فیلم دوم، قرار گرفتن در معرض 30 ثانیه استفاده شده است، اما در غیر این صورت روش بسیار مشابه بین این پروژه خاص است. من می دانم که شما نگرانم، که در آن او آسمان روشن دور از نور شهر هر؟ویدیو مسیرهای ستاره در دریاچه خرس بزرگ و جاشوا درخت، کالیفرنیا به ضرب گلوله کشته شد. دوم، در درجه اول در درخت جاشوا هدف گلوله قرار گرفت و به عنوان یک طوفان در آمد و پس از آن پاک دور.

 

ماه نکته مهم در عکاسی
 
یک شب بی ابر

اولین چیزی را امتحان کنید، به طور طبیعی، یک شب روشن است یک شب بدون ابرها. ابرها می تواند لکه و لکه در غیر این صورت عکس تیز از دهانه قمر.شب صاف و دوست داشتنی، فراهم می کند، شرایط ایده آل برای گرفتن عکس از ماه. اگر ابرها که لب به لب در آن وجود دارد، پس از آن استفاده کنید. سعی کنید یک عکس از یک ابر نرم خطی به آرامی در مقابل سطح ماه است. این واقعا وضع بنیاد برای تصاویر عالی است. پس نگاهی به دقیقا به آنچه که شما می خواهید عکس خود را ماه به شما اجازه می دهد تا.
چه نزدیک؟

به شما امکان می دهد بررسی چه فاصله کانونی کار می کند. اگر شما می خواهید برای گرفتن عکس از ماه نزدیک است، با استفاده از یک تلسکوپ چهار اینچ است. شما می توانید از دوربین های دیجیتال خود را بر روی کوه پیچ و پس از آن تلسکوپ موثر در لنز خود را. با بهره گیری از لنز است و شما می توانید عکس های نزدیک کاملا صریح است. البته دوربین شما باید توانایی به تغییر لنز آن را به.

اگر شما تلسکوپ خود را ندارد، پس از آن شما می توانید به یک لنز تله استفاده کنید.لنزهای تله فتو لنز عکاسی لنز می باشد که بسیار طولانی است. شما ممکن است آنها را دیده است. این است که برای عکاسی حیات وحش و پرتره، استفاده می شود، مانند عکاسی عروسی برای مثال. یک طیف خوبی از فاصله کانونی ممکن است چیزی شبیه به 200mm به 400MM. این لنزهای تله بسیار گران قیمت هستند، اما دریافت زیباترین عکس های.
در مورد نور ماه؟

تعداد زیادی از مردم گرفتن ماه معادل آنها به عنوان شب تاریک زمان شهرستان صحنه است. اگر شما این کار بیش از حد، شما ممکن است یک توپ بزرگ از نور در برابر آسمان شب سیاه و سفید را تجربه کنند، بدون جزئیات. که ممکن است درست اگر شما در حال عکسبرداری از ماه بیش از یک برکه به عنوان مثال، اما اگر شما می خواهم برای گرفتن عکس از دهانه ها، پس از آن این است که اساسا راه به آن شلیک.
ماه است بسیار، بسیار درخشان است، به ویژه هنگامی که آن را کامل است. من پیشنهاد می کنم تنظیمات انتخاب است که برای شرایط نور روز روشن تر، استفاده می شود. من می دانم که این خنده دار به نظر می رسد، پس با من داشته باشد.

وقتی که من شلیک ماه من تنظیمات من در هر چیزی از 180 از یک ثانیه تا 60 ثانیه قرار داده است. اگر شما مطمئن نیستید که سرعت شاتر بهتر است به استفاده از آن سعی کنید چند عکس در انتخاب های مختلف از سرعت شاتر برای گرفتن یکی از بهترین.
راه اندازی

شما می توانید از سه پایه در هنگام عکس ماه شما را می خواهم. این ماه خیلی دور، هر حرکت دوربین های دیجیتال و شما ممکن است دریابید که شما فرصت از دست رفته دهانه های زرق و برق دار است. موقعیت دوربین خود را بر روی سه پایه، و اگر آن را دارید، با استفاده از یک کابل شاتر از راه دور در دستور سرعت شاتر باشد. ما با استفاده از این دلیل ما نمی خواهیم که به دوربین به طور تصادفی با فشار دادن دکمه شاتر پایین حرکت می کند. و درست است، حتی جنبش به عنوان نور به عنوان یک انگشت می توانید عکس خود را قرار داده و تمرکز است.
هنوز هم که دوربین را نگه دارید!

این ضروری است به دوربین ثابت و بی حرکت نگه دارید به طوری که شما می توانید همه چیز را در تمرکز. من با استفاده از فوکوس دستی، بنابراین من می تواند چاله به عنوان نوک تیز به عنوان من می توانید دریافت کنید. من گاهی اوقات که فوکوس اتوماتیک یا می تواند مشکلات تمرکز صحیح و یا گاهی اوقات نمی توانم تمرکز در حداقل است. این می تواند به کراوات گیر و خسته کننده است. سعی کنید حرکت حلقه فوکوس تا زمانی که شما را در سراسر یک موقعیت که در آن دهانه قمر تیغ تیز نگاه کنید.
حساسیت روشنایی

ISO با کیفیت از دوربین های دیجیتال خود را که کنترل چگونگی واکنش به دوربین به روشنایی است. اگر شما در حال عکسبرداری از ماه را به عنوان موضوع اصلی در برابر آسمان سیاه و سفید، پس از آن شما خواهد ISO بسیار بالا می خواهید نیست.
اگر شما در حال تیراندازی ماه به عنوان علاوه بر شوت های خود را، و سپس این ماده کاملا متفاوت می شود. نزدیک تر به ماه، ISO کمتر به شما نیاز دارد.
در مورد دیافراگم دوربین چه؟

از آنجا که ماه در فاصله دور تیراندازی با دیافراگم کوچک من پیشنهاد می کنم. به عبارت دیگر، استفاده از شماره های بزرگ F-توقف. من معمولا تصور F22 برای بیشترین تصاویر I من می توانم. بهتر است برای به دست آوردن وضوح به همان اندازه به عمق صحنه خود را به عنوان احتمالا شما می توانید. اگر شما می توانید به بالاتر از F22، سپس با تمام معنی آن را امتحان کنید. فقط به یاد داشته باشید که دیافراگم کوچک خود را به دیگر سرعت شاتر شما نیاز به.
کیفیت تصویر

شوت در کیفیت بسیار حداکثر شما می توانید. من همیشه RAW برای همه عکس های من را انتخاب کنید و تیراندازی ماه از این قاعده مستثنی است. اگر می خواهید تصاویر با کیفیت عالی و سپس برای بالاترین تنظیمات کیفیت شما می توانید به انتخاب کردن. حتی اگر شما قادر به شلیک در RAW، انتخاب بزرگترین اندازه JPEG امکان پذیر است. این ممکن است به عنوان JPEG "L" نمایش داده می شود.
تیز کردن و افزایش سرعت

هنگامی که شما عکس خود را ماه گرفته اند، شما ممکن است باید آن را کمی تیز است. نه به این دلیل که عکس شما بیرون آمدن تار، اما به یاد داشته باشید، آن را بیش از سه صد هزار کیلومتر دور است.افزایش کمی در تشدید کمک خواهد کرد که به افزایش برخی از جزئیات در دهانه. سعی کنید لباس های تیره و چراغ کمی بیش از حد بهبود با استفاده از ابزار در مقابل خود را در فتوشاپ و یا در حال ویرایش برنامه مورد علاقه خود را. که به طور طبیعی کمک می کند تا به سطح بیش از یک نگاه سه بعدی و جزئیات، به جای داشتن سطح صاف سفید بزرگ است. افزایش کنتراست، شفافیت و وضوح باعث می شود دهانه قمر نگاه عمیق تر و جالب تر می باشد.
 
 
 چک لیست برای دوربین خود را پس از یک پرتره شلیک
 
1.اجساد دوربین خاموش است. این است که به من یادآوری می کنند که من با استفاده از انواع لنز و اگر آنها را حذف کنم، من مجبور به انتخاب یک مناسب برای شلیک بعدی من.

2. بدون استثنا - باتری دوربین بعد از هر و هر ساقه شارژ شده است. من از دست داده اند شمارش تعداد بار زمانی که من در وسط ساقه که من یک هشدار باتری هستم. تا این حد، من حتی در کنار یک باتری یدکی برای هر دوربین.

3. فلاش خاموش. سعی کنید و در عادت به انجام این کار به عنوان شما نمی خواهید از حیات وحش و یا حیوانات خانگی به طور تصادفی شلیک کردن فلش ترساندن.

4. بدون استثنا - باتری فلش را بعد از هر و هر ساقه شارژ شده است. من در مورد این جنبه پارانویا، در واقع باتری متهم فورا. داشتن باتری های قابل شارژ باید در نظر من است.
5.چک کنید تا مطمئن شوید که کارت حافظه خالی است و به درستی کار. این به من یادآوری می کند که من به طور معمول باید انتقال تصاویر به رسانه ذخیره سازی دیگر مثل من درایو قابل حمل سخت است. من هم قطعات یدکی همراه برای هر شلیک کنند.

6. کارت حافظه یدکی را بررسی کنید. در عادت از چک کردن تمام کارت های حافظه برای آسیب به دست می آورم، می پوشند و اگر می توان آنها را بدون مشکل خوانده است.

7. مجموعه تنظیمات با کیفیت RAW / JPG. من استفاده از این تنظیمات به عنوان مخالف به تنها RAW یا JPEG. اگر من می خواهم برای پردازش تصاویر بیشتر من می تواند، و یا اگر من خوشحال هستم با تصاویر، من مجبور نیست که پردازش زیادی در JPEG.

8. تنظیم ISO تا 200. این یک ایده خوب این است که بدون در نظر گرفتن آب و هوا یا شرایط نورپردازی، یعنی آفتابی یا ابری است. من دوست ندارم برجسته دمیده شود و این تنظیمات اجازه می دهد تا برخی از راه گریز در پردازش تصاویر است.

9. تنظیم دیافراگم برای باز کردن گسترده ای در همه لنز های. این تنظیمات بیشتر و غیره پرتره استفاده از آن را به عنوان تار پس زمینه به سادگی در حالی که این موضوع در تمرکز شدید است.

10. تنظیم سرعت شاتر تا 1/125. این سرعت شاتر مناسب و معقول برای بسیاری از لنزهای من در پرتره استفاده شده است. همانطور که من معمولا فاصله کانونی در حدود 90MM را انتخاب کنید، آن را به جلوگیری از مسائل لرزش دوربین کمک می کند.

11. تنظیم شماره گیری در حالت اولویت دیافراگم است. من ترجیح می دهم تا در اولویت دیافراگم شلیک به عنوان بسیاری از افراد پرتره من نسبتا ثابت هستند.

12. تنظیم حالت نورسنجی به نقطه و یا ماتریس. پیدا کنم این را به من می دهد بهترین اندازه گیری برای قرار گرفتن در معرض شرایط پایدار است که من کار می شوید.

13. تنظیم تعادل رنگ سفید به صورت خودکار. با این حال، اگر من در استودیو من هستم، من به طور معمول انجام خواهد داد از پیش تعیین شده با یک کارت خاکستری، من با این تنظیمات ترین کار است.
 

منبع عکس : http://photo13.edublogs.org

 

 

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



تاريخ : دو شنبه 25 دی 1391 | 14:23 | نویسنده : حمید حسینی |
.: Weblog Themes By BlackSkin :.