تصاویر بسته عکاسی
شما می توانید پس از هر خطا فکر می کنم من در نهایت موفق به شکستن آن - که برای دریافت گریزان روشن، واضح شات نزدیک است. تسبیح - ستایش پروردگار!

در حال حاضر، قبل از اینکه شروع کنم، من فقط می خواهم برای گفتن به من شده است با استفاده از جلوه های نیکون لنز 35mm f/1.8G AF-S لنز بر روی دوربین نیکون D5000 با استفاده از نور طبیعی (بدون روشنایی مصنوعی در اینجا من می ترسم) اما اصول تقاضای خود را به دوربین های مدرن ترین. با این حال نتایج متفاوت خواهد بود بسته که در آن دوربین و لنز استفاده می کنید.

بعد به بالا - اینجا یک لیست از چیزهایی که من را که برای دریافت شات کامل است.

    شی خود را جایی در نزدیکی یک پنجره باز، بنابراین شما می توانید نور طبیعی با سایه های نرم. توجه داشته باشید که چگونه من نزدیکی، نه در پنجره گفت: - ½ متر تا 1 متر باید آن را انجام دهید.
    باز کردن دیافراگم تا جایی که خواهد رفت. بر روی لنز آن F1.8 اما، شما باید آن را تا آنجا که از آن خواهد شد، تو باز است.
    منطقی سریع سرعت شاتر، بنابراین شما تاری حرکت می کنید.
    نگه داشتن دوربین بسیار پایدار است، یک سه پایه در حالت ایده آل با استفاده از اگر شما یکی از شما تاری حرکت می کنید.
    حرکت را به عنوان نزدیک به شی را به عنوان شما می توانید در حالی که قادر به حفظ فوکوس خودکار است. اگر شما دارای فوکوس دستی و می دانم که چگونه به استفاده از آن و پس از آن شما قادر خواهید بود برای به دست آوردن حتی نزدیک تر است.
    اگر شما فوکوس دستی را نداشته باشند و یا شما نمی دانید که چگونه به استفاده از آن را پس از زوم خود را به حتی نزدیک تر استفاده کنید.
    ثابت نگه دارید و آتش!
 
در حال حاضر توجه داشته باشید احتیاطی در اینجا وجود دارد - در دیافراگم F1.8 شما فقط 1 نقطه (و اطراف) در تمرکز.بقیه عکس خارج از فوکوس خواهد بود. در صورتی که قصد خود را پس از آن عالی است، اما اگر شما می خواهید همه چیز در تمرکز شما باید بستن دیافراگم خود را یک کمی به f2.5 به سمت بالا است. اما این به این معنی است که شما نیاز به کاهش سرعت شاتر کمی به جبران است. با این کار شما نیاز به نگه داشتن دوربین حتی استوارتر است.
 

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



تاريخ : دو شنبه 11 دی 1391 | 11:5 | نویسنده : حمید حسینی |
.: Weblog Themes By BlackSkin :.