زندگی و پیشرفت یک عکاس گشت و گذار

شگفت انگیز موج امواج بر روی سطح، آنها شکست و شکستن، یادآور هنرهای کلاسیک ژاپنی است، اما عکس های مورد علاقه Bielmann هستند که او غواصی در زیر برای به دست آوردن. حرکت به زیر گشت و گذار توفنده می بیند، باور نکردنی، رفتارهای عجیب و غریب، و زیبا از آب در حالت هرج و مرج است. او به ما می گوید داستان های شگفت انگیز خود را در جهان از گشت و گذار، از طریق کلمات او، و از طریق عکس های او است.

 

در یک حرکت کاملا متفاوت در این زمینه، برایان Bielmann گاهی اوقات در سیاه و سفید ساقه، ایجاد تکان دهنده اشکال مانند دم طوفان های زیر دریا، انتزاعی، در حالی که جنبش از طریق آب inescapably است. برازنده، حتی در جنبش خشن ترین. در این ویدئو به پایان می رسد با داستانی از یک سفر گشت و گذار به پرو - است که می توان با یک پروژه مستند برای لبخند عملیات، یک سازمان از متخصصان پزشکی اختصاص داده شده برای کمک به شکاف کام صحیح در کودکان همراه است.

 

تناسب اندام و ورزش با نام تجاری عکس ساقه: در پشت صحنه

در اینجا یک نگاه جالب عکس های ورزشی بود که در میامی برای تناسب اندام در طول عمر به ضرب گلوله کشته است. کلیپ های زیادی را در راه آموزش ارائه نمی دهد، اما هنوز هم جالب است برای دیدن خدمه در محل کار است. عکاس مت هاوثورن نشانی از یک کار بزرگ در هدایت ورزشکاران و عوامل تولید بسیار بزرگ است. یک نگاه (برای کسانی که از شما با خواندن این مطلب از طریق ایمیل، این ویدئو دیده می شود در اینجا):

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



تاريخ : یک شنبه 12 آذر 1391 | 10:13 | نویسنده : حمید حسینی |
.: Weblog Themes By BlackSkin :.