عناصر به مد نظر قرار گرفتن در عکاسی پرتره

همچنین در ذهن داشته باشیم که هنگامی که شما نیاز به خارج از منطقه خود را سفر، حمل تجهیزات اضافی خواهد بود که دست و پا گیر است و شما ممکن است مجبور به متحمل شدن هزینه های اضافی حمل و نقل آن است.

در فضای باز محل عکس شاخه بیشتر به چالش کشیدن شرایط آب و هوایی محلی ممکن است برخی از عناصر جدید تعجب پرتاب. چه زمان از روز به شما خواهد شد ساقه بستگی به موضوع و یا سطح راحتی مدل لباس و تخصص خود را در دست زدن به شرایط است.

بسیاری از عکاسان حرفه ای در منطقه من، در مکان های که محبوب مثل سواحل و در مقابل از آثار مشهور مانند تاج محل شلیک، تمایل برج پیزا و غیره به منظور جلوگیری از تابش خیره کننده بیش از حد از نور خورشید، بسیاری از متخصصان در ساقه طلایی " ساعت. ساعت بعد از طلوع آفتاب و قبل از غروب آفتاب در نظر گرفته شده خوب است، به عنوان سایه سخت وجود دارد و درجه حرارت نیز به موضوع آرامش بخش تر است.

در طول زمان ظهر، خورشید فروزان سربار، شما می توانید با دیفیوزر بزرگ در دسترس تجاری آزمایش یا شما می توانید آنها را سفارشی ساخته شده و در هر مورد نیاز و مشخصات خود را.

نور: عکاسی همه چیز در مورد نور است. این که آیا شما در حال عکسبرداری در داخل خانه یا خارج از منزل، نور نقش مهمی در نتایج نهایی بازی کند. محدودیت به میزان دستکاری پست تولید است که شما می توانید در نرم افزار ویرایش مانند ادوبی فتوشاپ انجام وجود دارد. خورشید: یکی از بهترین منابع نور طبیعی است. بهترین عکس پرتره با یک زن و شوهر از رفلکتورها و شاید دیفیوزر اغلب در نور طبیعی گرفته شده است. چگونه رفلکتورها و دیفیوزر استفاده می شود، بستگی دارد به طور کامل در خلاقیت خود را و نتایج مورد انتظار از عکس ساقه.

چراغ های مصنوعی می تواند تنگستن یا فلورسنت. شما باید به حمل و نقل چراغ است و ممکن است نیاز به کمک از دوستان خود و یا دست کمک را استخدام کرد.

یکی دیگر از شیوه ای که در آن پرتره به ضرب گلوله کشته شده است، با استفاده از یک فلاش خارجی اختصاص داده شده، چه به صورت گرم و کفش دوربین و یا خاموش کردن دوربین با استفاده از یک ماشه نصب شده است. جهت نور، مقدار زیادی از تاثیر در نتیجه نهایی. در بسیاری از موارد، شما می توانید نور را از سقف سفید و یا در برخی از موارد، گزاف گویی از یک ورق سفید از جنس پلاستیک و یا هیئت مدیره.

موضوع: مقدار زیادی بستگی به این موضوع خواهد شد که عکس می باشد. آیا شما با کلیک کردن بر روی عکس های رسمی و یا آنهایی که رسمی است؟ آیا شما تیراندازی یک مرد، زن یا یک کودک است؟ چه خلق می خواهید را به تصرف خود؟ در بسیاری از نقاط و مسائل وجود دارد که باید به آنها رسیدگی شود، قبل از اینکه شما می توانید یک جلسه عکاسی پرتره کتاب.

 

 گرفتن خلق و خوی کلیدی برای عکاسی پرتره خوب است. یکی از نکات کلیدی است که برای برقراری ارتباط آشکارا با مدل و یا کسی است که برای رفتن به عکس است. در کل از کتاب های نوشته شده بر روی این موضوع و سرمایه گذاری در برخی از آنها می تواند یک حرکت خوب وجود دارد.

عکاسی پرتره پاداش monetarily و همچنین خلاقانه. شما می توانید سبک های مختلف از دیگر عکاسان مشهور اکتشاف و توسعه سبک منحصر به فرد خود را برای ایجاد تصاویر بصری دستگیری، که توسط افراد خود را گرامی و همچنین شما احساس افتخار برای اضافه کردن به پرتفوی خود را.

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



تاريخ : سه شنبه 9 آبان 1391 | 9:14 | نویسنده : حمید حسینی |
.: Weblog Themes By BlackSkin :.