خطوط برجسته در ترکیب چشم انداز عکس

خوشبختانه چند راهنمایی ها و دستورالعمل ها است که می تواند همه چیز را آسان تر وجود دارد. یکی از این، قانون سوم، من در حال حاضر در یک زن و شوهر از مقالات قبلی به آن اشاره شده است. اصل دیگری از ترکیب خوبی است که می تواند تاثیر واقعی برای عکس های خود را اضافه کنید، آن را فقط یک نام نیست.

امروز من می خواهم به نوشتن در مورد استفاده از خطوط مستقیم در یک ترکیب منجر به چشم بیننده است. این یک روش ساده است که کمک می کند تا به کنترل از راه بیننده می بیند عکس شما است. شما می توانید از خط چشم بیننده را در ترکیب خود را منجر شود استفاده کنید، و حتی اضافه کردن ضربه به یک قسمت خاص از عکس شما.

تصور کنید یک عکس با یک چشم انداز پانورامیک. شما می توانید مانند یک توریست فکر می کنم و فقط ضربه محکم و ناگهانی چشم انداز با هیچ فکر ترکیب خلاق است. اما به عنوان یک عکاس خلاق، شما باید یک ایده بهتر است. شما چشم انداز که همان صحنه را ارائه می دهد، اما با حصار در پیش زمینه است.

برای ضربه اول خود را، از نرده ها در حال اجرا به صورت افقی در سراسر پیش زمینه عکس. در این وضعیت، حصار مانند یک مانع بین بیننده و سوژه است. این ترکیب کمک نمی کند، در واقع آن است که احتمالا انحراف آزار دهنده است. مردم به احتمال زیاد به فکر می کنم "عکس خوب - این یک ترحم حصار رو در راه .

 

بعد، تصور کنید صحنه به ضرب گلوله از یک زاویه کمی متفاوت است. در حال حاضر حصار اجرا می شود مورب به دور از دوربین به سمت چشم انداز در فاصله. این دیدگاه جایگزین (اگر به خوبی انجام می شود) یک اثر کاملا متفاوت ایجاد کنید. چشم موضوع برجسته در پیش زمینه (حصار) گرفتار خواهد شد، و آن را به خط fenceposts به تصویر را دنبال کنید.

در این روش دو عنصر ترکیب خود را با هم کار کنند را به یک عکس قوی تر است. حصار است و دیگر حواس پرتی، در واقع، می افزاید: تاکید به موضوع پس زمینه های منجر به بیننده در این جهت است.

شرایط بسیاری وجود دارد که می توانید از این روش ساده استفاده کنید. یک پل، یک اسکله، یک خط سیم تلفن، حتی خطوط راه آهن و ... همه انواع از فرصت ها را به استفاده از خطوط به منظور ارتقاء از اشیاء روزمره ترکیب وجود دارد.

سه چیز به دنبال در هنگام استفاده از اشیاء خط مستقیم وجود دارد. این خطوط باید طولانی باشد (یک خط از دو fenceposts زیادی برای عکس خود را انجام نمی fenceposts 20). آنها باید به عقب مورب به دور از دوربین (به یاد داشته باشید به عنوان مثال ما). و این کمک می کند تا در صورتی که یک الگوی مکرر در خطوط وجود دارد که کاهش می یابد به عنوان هدف فروکش دور از دوربین است. در مثال ما، fenceposts به نظر می رسد برای به دست آوردن کوچکتر به عنوان آنها را از راه دور پیشرفت. این حس دیدگاه است که باعث می شود عکس دو بعدی خود را به نظر می رسد کاملا سه بعدی ایجاد کنید.

 
هر زمان که من تدریس یک کلاس عکاسی، یک قانون ساده است که من سعی می کنم برای به دست آوردن در سراسر وجود دارد: "هر چیزی که باعث نمی شود ترکیب خود را بهتر، آن را بدتر می سازد"

عکاس در سناریوی فرضی ما باید برای انتخاب به استفاده از نرده ها به اضافه توجه به چشم انداز تحسین است. پس از همه، اکثر افراد چشم انداز خوب عکس از یک میلیون بار قبل شده اند، به طوری که این ترفند این است برای یک زاویه جالب تر نگاه کنید. اما با تصمیم به استفاده از آن، لازم است که حصار با این نسخهها کار با بقیه ترکیب است. در غیر این صورت، تصویر شما ممکن است بهتر باشد بدون آن.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



تاريخ : دو شنبه 1 آبان 1391 | 20:3 | نویسنده : حمید حسینی |
.: Weblog Themes By BlackSkin :.