عکاسی پرتره نورپردازی: 5 نوع کلاسیک

گزینه هایی که یک عکاس است به نور صورت و بدن یک شخص بسیار زیاد است. شما ممکن است انواع مختلف چراغ های مانند پارابولیک یا منتشر و استفاده شما ممکن است آنها را در ترکیب بی پایان موقعیت. با این حال وجود دارد، پنج مجموعه یو پی اس اساسی است که عکاسان و بیش از بیش استفاده دوباره، رامبراند، نور تقسیم، نور وسیع، نورپردازی پروانه و نور حلقه. در اینجا ما به هر یک، شرح شکستن یو پی اس مجموعه و به شما راهنمایی در مورد چگونه به آنها را در شیوه ای مطلوب می دهد.
رامبراند روشنایی

این روشنایی راه اندازی شده است پس از نقاش معروف هلندی که معروف برای کلید کم خود و سبک نورپردازی با کنتراست بالا بود نام برد. این همچنین نورپردازی برای عکاسان مبتدی که چراغ های زیادی ندارد با این حال در استودیو خود را تعیین می کنند. دلیل آن این است، شما اساسا تنها نیاز به یک نور و یا دو نفر برای راه اندازی آن را به عنوان استفاده نمی کند هر سایه را پر کنید و یا فقط یک کمی. این ساده یک نور راه اندازی شده است که ایجاد یک اثر نقاشی سیاه قلم، فقط با یک طرف صورت به خوبی روشن و یک مثلث کوچک از نور در طرف دیگر است.

برای راه اندازی روشنایی رامبراند راه اندازی، برای اولین بار یک نور کلیدی را در حدود 45 درجه از سوژه خود را و کمی بالاتر از سر سوژه قرار دهید. همانطور که این موضوع با دوربین است، در صورتی که نور را در زاویه سمت راست موقعیت، شما باید از مثلث کوچکی از نور را در طرف مقابل چهره سوژه را ببینید. اطمینان حاصل کنید که مثلث از نور بیش از حد بزرگ است و طول و عرض چشم و بینی منتقل می کند. اگر آن را، تنظیم نور درآمده است. حالا که شما یک تصویر خوب contrasty، وقت آن است که به فکر می کنم در مورد پر است. نقطه از این مجموعه است که به راحتی بر روی پر، و یا حتی از آن اجتناب است. با این حال، که بستگی دارد اول از همه در چه نوع از نور کلیدی شما در حال استفاده و نیز به سبک خود، چقدر شما می خواهید به فشار اثر نقاشی سیاه قلم. عکاسان بسیاری از استفاده از یک بازتابنده یا جستن به آرامی پر سایه اما برخی از عکاسان فقط می خواهم به استفاده از لوازم نصب کردنی روشنایی کوچکتر و نرمتر. بنابراین، حرکت چراغ های خود را در اطراف و سعی کنید به نظر می رسد اما به یاد داشته باشید، این مجموعه در مورد رسیدن به یک نگاه دراماتیک و نگه داشتن آن ساده است.
تقسیم روشنایی

روشنایی اسپلیت شبیه به نوع رامبراند از نور است، اما حتی بیشتر چشمگیر است. یکی دیگر از اصطلاح مورد استفاده برای این نوع از نور "سمت روشنایی"، بسیاری در فیلمبرداری فیلم نوار استفاده می شود است. برای رسیدن به این نگاه، فقط قرار دادن نور اصلی خود را تمام راه را به سمت موضوع خود را. تصویر یک طرف به خوبی روشن و در مقابل در سایه داشته باشد. سپس آن را به شما چقدر می خواهید برای اضافه کردن جزئیات به سایه. فقط با قرار دادن یک نور دوم به طرف مقابل از منطقه روشن از چهره سوژه و تنظیم از راه دور.



با قرار دادن پر به دور از موضوع، شما قادر خواهید بود برای اضافه کردن مقدار مناسب از جزئیات. اگر شما جای نور بیش از حد نزدیک، و سپس شما را تا پایان از دست دادن طرف اثر روشنایی. همچنین شما می توانید نور پس زمینه و هدف آن را به پس زمینه خود را اضافه کنید. این کمک خواهد کرد که این موضوع از پس زمینه خود را جدا کنید و به شما یک تصویر سه بعدی را.
نور گسترده

با استفاده از این مجموعه تا شما واقعا لازم نیست موقعیت چراغ های خود را برای تغییر، در مقایسه با نورپردازی رامبراند و یا تقسیم. به این دلیل است که به نام "نور گسترده" سبک، به این دلیل که طرف دیگر از چهره سوژه روشن است. همه شما باید انجام دهید این است که به چهره موضوع خود را به دور از نور، که بیشتر از زمان است که در 45 درجه از سوژه قرار. چانه موضوع، با این حال، به جهت مخالف از نور به نوبه خود، در نتیجه صورت موضوع / بینی او خود را به / گوش خود را به خوبی روشن خواهد شد. بنابراین، بسیار آسان است برای رفتن از سبک رامبراند به سبک نور گسترده و تنها با حرکت از موضع این موضوع است.


همچنین، به یاد داشته باشید که شما ممکن است صورت سوژه در سبک نور گسترده داشته باشند، اما بدن در سبک رامبراند فقط داشتن چهره بدن به دور از نور. اگر، از سوی دیگر، بدن با نور، و سپس آن را به صورت گسترده روشن است.
پروانه نور

این نوع از نور نیز نامیده می شود "روشنایی پارامونت" به دلیل آن را به عقب محبوب در 1930s در هالیوود بود. و دلیل آن این است به نام "نور پروانه" است زیرا نور درست در مقابل این موضوع، اما در یک زاویه شیب رو به پایین قرار شده است، بنابراین ایجاد یک حق سایه زیر بینی این موضوع است که شبیه یک پروانه است. زاویه توصیه شده است که معمولا بین 25 و 70 درجه است .

روشنایی زیبایی در نظر گرفته شده است راه اندازی، بیشتر برای زنان، و نیز کار می کند بهترین راه حل با مردم را با استخوان های گونه تلفظ و شکل ناب به عنوان سایه کمی درست زیر استخوان های گونه. همچنین شما می توانید یک هیئت مدیره گزاف گویی در زیر این موضوع را به عنوان پر موقعیت به یاد داشته باشید. این درخشش زیبا به صورت موضوع را به من بدهید.
نور حلقه

حلقه نور سبک است فقط تنوع اندکی از نور پارامونت است. همه شما باید انجام دهید این است که حرکت نور به یک طرف، معمولا به سمت راست دوربین، اما هنوز هم آن را در یک زاویه بالا. در این سبک، به دلیل از سایه های آن را ایجاد، حس عمق می دهد که سبک های دیگر را ندارد. دلیل آن این است به نام روشنایی لوپ است که به دلیل سایه ای که در زیر و به سمت بینی است که به شکل حلقه ایجاد شده است .

 بنابراین در حال حاضر شما به آن داشته باشد. این معروف ترین و پر استفاده ترین روشنایی یو پی اس مجموعه ای برای پرتره است. رامبراند دراماتیک و روشنایی تقسیم، نور چاپلوس گسترده تر، و عکس های زیبایی پارامونت و حلقه چراغ. بیش از حد بسیاری از گزینه های؟ خب، همیشه به یاد داشته باشید، پیدا کردن سبک خود، سعی کنید آنها را در موضوعات مختلف.بیشتر و بیشتر تمرین کنید شما همچنین باید کشف کنند که بیشتر از زمان بهترین سبک است که مناسب این موضوع بهترین. هر شخص چیزی در ویژگی های خود را دارد که باعث می شود آنها را به ایستادگی کردن. روشنایی سمت راست را انتخاب کنید برای هر فرد است به طوری که ویژگی های آن شما را تقویت کرده و شما همیشه می خواهید کسانی که عکس های زیبایی!

چگونه به چهره های بزرگ در شرایط نوری متغیر

آیا متوجه شده اید که چگونه تقریبا هر عکاسی را وعظ آموزش "اجتناب از تیراندازی خارج از منزل در زیر آفتاب ظهر خشن،"؟ آن در نظر گرفته یکی از گناهان کاردینال عکاسی از سوی برخی از و بسیار دلهره آور برای عکاسان دیگر که آنها بیش از حد ترس و حتی آن را امتحان کنید. اما صبر کنید. چه می شود اگر من به شما بگویم عکسبرداری در خورشید بالای سر بود واقعا نیست، شما می دانید، غیر ممکن است؟ در حال حاضر، قبل از اینکه شما بروید و با من تماس دیوانه حداقل به من گوش میدی. مطمئنا حقایق پشت این قانون وجود دارد. بله، خورشید در بالای سر است بسیار خشن و بدنام است برای ریخته گری سایه که، خوب، فقط نگاه ساده افتضاح است. با این حال، واقعیت آن است، این است که شما می توانید به ساقه در مقابل نور خورشید است و شما می توانید برخی از عکس های واقعا بزرگ است که راه. با یک درک اساسی از نور طبیعی و کمی از احتیاط، آسمان واقعا حد خود است. هنوز کنجکاو؟می خواهید بیشتر بدانید؟ در آموزش تصویری زیر نگاهی به. این تیم نشانی از یک کار فوق العاده توضیح می دهد که چرا شما باید در برابر همه چیز شما احتمالا تا کنون یاد گرفته و چگونه برای رفتن در مورد انجام این کار (برای کسانی که از شما با خواندن این مطلب از طریق ایمیل، این ویدئو دیده می شود در اینجا):

خیلی خوب، پس با استفاده از نور طبیعی است که بد نیست. در حال حاضر، اجازه دهید روکش سریع از آنچه که ما را از قسمت آموخته را انجام دهید.

نخست، پیدا کردن یک دیوار مواجه شمالی پیدا کرده اند و شما خود را از سایه باز! در حال حاضر همه شما باید انجام دهید این است که استفاده از یک بازتابنده هیئت مدیره و یا یک منعکس کننده طبیعی مانند یک ساختمان به گزاف گویی برخی از نور را بر روی مدل خود را پیدا کرده اند و شما خودتان برخی از طلا روشنایی طبیعی است.عکس زیر را در این سناریو دقیق، هیچ strobes لازم گرفته شده است:

 درب انبار شما لازم نیست برای استفاده از روشنایی درب انبار کاه و جو و کنف و غیره. شما می توانید نتایج زیبا را با استفاده از فقط در مورد هر راهرو، تقریبا در هر مکان. این فوق العاده است نه تنها به مدت چند روز آفتابی فوق العاده، بلکه برای روزهای بارانی هنگامی که شما باید تیراندازی خارج، اما شما نمی خواهید خود را به خیس. EM استیک در راه درب شروع به خوراکی .

 روشنایی شبح ظاهر کلاسیک است که نه بیش از حد دشوار به جلو است.نگاه مخالف نوع روشنایی انبار درب، به جای falloff نور محو به سیاه و سفید، پس زمینه سفید بیرون دمیده شده و این موضوع میدهد. بنابراین، زمانی که آن را واقعا روشن خارج، پیدا کردن محل سکونت در داخل با پنجره های بزرگ و یا درب باز داشته باشند و مدل خود را در مقابل آنها ایستاده است. استفاده از نور سنج خود را به متر قرار گرفتن در معرض خود را به آسمان مهم به مدل و گرفتن چند عکس متر نیست. این اثر قصد دارید با این یکی است .

آخرین نوک قبل از این یکی کردن، زمانی که در شک، نگاه مدل خود را در خورشید است. برای جلوگیری از خیره کننده او، چشم خود را به او نزدیک است، پس از آن در سه شمارش آنها را باز و به طور همزمان یک عکس ضربه محکم و ناگهانی. او سپس می توانید دور نگاه کنید. این کار به دلیل این که شما در حال آوردن وجود دارد را به صورت نور و در اصل با استفاده از خورشید به عنوان یک منعکس کننده، مثل این :

به عنوان یک عکاس به طور خودکار باعث می شود شما یک دانش آموز از نور. به یاد داشته باشید که حتی زمانی که شما در حال عکس گرفتن نیست. در روشنایی اطراف شما در خانه، در بازار، در پارک، رانندگی ماشین شما را دارد. به دنبال آن، مشاهده آن، درک چگونه کار می کند و شما را به خوبی خواهید بود در راه خود را به تبدیل شدن به یک عکاس بهتر .

 

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



تاريخ : سه شنبه 28 شهريور 1391 | 10:33 | نویسنده : حمید حسینی |
.: Weblog Themes By BlackSkin :.