دوربین پرتاب: مانور جالب و پرخطر

عکس جلسات پویا پیشرفته از دود

عکاسی دود به ارمغان می آورد همراه برخی از چالش های خاص خود را دارد، اما در عکس های اخیر که مستلزم عکاسی بالرینها رقص را از طریق آن، عکاس بنیامین فون وانگ با مجموعه جدیدی از مشکلات ارائه شد. پس از فلش خود را از دست داده، باعث در آلمان، فون ونگ تا به حال به انجام این کار با آنچه در دسترس بود به او. نگاهی به نگاهی به ویدیوی زیر را ببینید که چگونه او توانست به استقامت برای به دست آوردن این کار انجام می شود (برای کسانی که از شما با خواندن این مطلب از طریق ایمیل، این ویدئو دیده می شود در اینجا):

با استفاده از چشمک می زند خود را به عنوان برده های نوری، فون وانگ موفق به جلو و عکس و گرفتن برخی از عکس های بزرگ که البته با بقیه کار خود را.

 "ما تا به حال برای قرار دادن همه چشمک می زند ما در برده نوری. از آنجا که ما با چنین یک فضای بزرگ خرید و فروش شد، بردگان نوری که در پشت واحد قرار داده شده باعث تحریک نوری نوعی سخت و دشوار است. زنجیر دیزی دسته از آنالوگ به strobes استودیوی ما با بستن آنها را به ایستادگی است.

اگر شما در مورد برنامه روشنایی مورد استفاده در این ویدئو تعجب شد، آن را به نام Sylights و به عنوان یک دانلود رایگان در فروشگاه آیتونز در دسترس است. این برنامه به ذکر است که آن را برای iPad است، با این حال، من نیز آن را اجرا در آیفون 4 jailbroke بدون داشتن مواجه می شوند از هر گونه مسائل است. این ابزار بسیار مفید است که به شما اجازه می دهد تا تنظیمات نور خود را به عنوان مرجع در آینده تکرار است.

راه رفتن بر روی کلاهبرداری عکس آب

اگر شما احساس پرماجرا و می خواهید سعی کنید به راه رفتن بر روی آب، شما می توانید یک راه خیلی هوشمندانه آن را به حداقل ظاهر می شود که شما درست می گویید در اینجا یاد بگیرند. در پشت ویدیو از صحنه های زیر، شما می توانید ببینید که چگونه ساشا Leahovcenco قادر به جلو از شیرین کاری کردن برای یک عکس او با یک گروه به نام زمینه های شکاری بود. در ابتدا، مرحله به نظر می رسد کمی لرزان است، اما عکس نهایی از ساقه آن را بسیار امن به نظر می رسد و به نظر می رسد نتایج کاملا ارزش به خطر انداخت به آب. نگاهی به (برای کسانی که از شما با خواندن این مطلب از طریق ایمیل، این ویدئو دیده می شود در اینجا):

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



تاريخ : شنبه 25 شهريور 1391 | 12:35 | نویسنده : حمید حسینی |
.: Weblog Themes By BlackSkin :.