عکاسی طبیعت ، معماری، خبری

تبلیغات با عکس. چطور و چگونه؟

راه های درست استفاده از عکس و عکاسی در تبلیغات

اگر از نرم افزار های ad blocking استفاده نکنید احتمالا با این موضوع زیاد مواجه می شوید. زیرا معمولا سایت های پر بازدید برای تامین هزینه های خود از طریق تبلیغات برای دیگران پول خود را بدست می آورند.
یا هنگام قدم زدن در خیابان یا رانندگی بیلبورد ها و پوستر های زیادی به چشمتان میخورد. اما واقعا چند درصد از این تبلیغات تاثیر گذاری خود را دارند؟

فرض کنید شما در یک شرکت نوپا به عنوان مدیر تبلیغات استخدام شده اید که قصد دارد خدمات یا محصولات خود را به اطلاع مردم برساند. قطعا بخشی از تبلیغات شما به عکس هایی نیاز دارد که باید در عین نوآورانه بودن ارتباط موضوعی خود را با خدمات شما حفظ کند.
حال با خود بیاندیشید که کدامیک از تبلیغاتی که تاحالا دیده اید در ذهنتان باقی مانده؟
بله. تبلیغ هایی که خلاقانه بودند! هر چه ایده ها برای این کار ساده تر باشند خروجی زیبا تری دریافت می کنید.

نکاتی که در طراحی یک بنر اینتر نتی مورد توجه قرار گیرد:

ارتباط معنایی و ظاهری سوژه و محصول شما مهمترین بخش است و میتوان آنرا اصل تبلیغات نامید

اگر میخواهید به صورت بنری تبلیغ کنید سایتی را انتخاب کنید که به کار شما ارتباط نزدیک تری داشته باشد (مثلا تبلیغ قطعات کامپیوتری در یک سایت ورزشی ایده ی جالبی نیست)

از الگو های آماده استفاده نکنید، نرم افزار های ad block این الگو ها را شناسایی کرده و به اصطلاح انها را Hidden میکنند (مثلا برای تگ های خود هیچ id یا css class تعریف نکنید.)

سایز تبلیغات شما معمولا نباید از ۱۵۰px در ۱۵۰px بیشتر باشد مگر دلیلی قانع کننده وجود داشته باشد.

از رنگ های شاد استفاده منید اما طوری نباشند مه در نگاه اول توی ذوق بزنند. زرد، آبی، سبز یا قرمز مایل به سفید برای بکگراند استفاده کنید


نويسنده : حمید حسینی