چگونه تبدیل به یک عکاس حرفه ای

به دست آوردن تجهیزات مناسب

نوع تجهیزات شما نیاز دارید به عنوان یک عکاسی به تجهیزاتی نیاز دارید مانند : به یک یا دو دوربین  و انواع لنزهای برای موقعیت های مختلف و همچنین یک نرم افزار ویرایش عکس و با کیفیت لازم است. 

شما ممکن است به تجهیزات اضافی برای روشنایی نیاز دارید و یا  برای ایجاد یک استودیو در خانه باز هم، این بستگی به تخصص عکاسی شما دارد.

 خرید تجهیزات با صرفه

تجهیزات برای گرفتن عکس با کیفیت بالا مهم است، اما شما باید تمام پس انداز خود را صرف خرید تجهیزات کنید تا بتوانید کار حرفه ای خود را شروع کنید.

شما می توانید تجهیزات مورد استفاده در شرایط کاری خوب خرید کرده به طور مثال خرید مدل های قدیمی تر را استفاده کنید و زمانی می توانید مطمئن شوید که در کار خود موفق هستید حتی می توان تجهیزان را اجاره کرد.

از دوربین خود مطمئن شوید

قبل از اینکه از دوربین خود استفاده کنید باید دفترچه مربوط به دوربین را مطالعه کنید تا بتوانید آنرا تنظیم کرده تا در موقع بروز خطا مشکل را حل کنید.

نداشتن مهارت لازم ، حتی اگر تجهیزات لازم را هم داشته باشید می تواند بر روی عکاسی شما تاثیر منفی بگذارد.

دفترچه راهنما به شما از ویژگی ها و و عملکرد دوربین را به شما نشان می دهد.

برای اینکه دارای یک عکاس حرفه ای شوید بهتر است در خانه عکاسی با نور و سایه را تمرین کرده  و با تجهیزات بر روی دوربین خود آشنا شده و یادگیری و فهم عکس گرفتن را با تجهیزات موجود داشته باشید.

تکنولوژی دوربیبن (تحقیقات و نکات عکاسی)

انتخاب کنید از کتاب ها، مجلات و مقالات آنلاین برای اطلاعات تا به روز ترین تنظیمات دوربین، راهنمایی و ترفندها. این کمک خواهد کرد که به شما راه های جدید برای استفاده از دوربین و لنز خود را برای ایجاد عکس بزرگ.

مطمئن شوید که شما مانند یک فلش از راه دور و یا لنزهای مختلف آگاه در نحوه استفاده از  دوربین خود می باشید و داشتن یک پس زمینه  طور قابل توجهی عکس های خود را بهبود می بخشد.

یادگیری و استفاده از نرم افزار ویرایش عکس

حتی بهترین عکس ممکن است به ویرایش نیاز داشته باشد.با استفاده از یک نرم افزار با کیفیت عکسهای خود را به خوبی ویرایش کرده و و با جلوه های ویژه آنرا بزرگ کنید. البته خودتان و شاید مشتریان شما عکسهای بیش از حد ویرایش شده را دوست نداشته باشند.

ساخت یک مجموعه کامل

برای بهتر دیده شدن عکسهایتان از خانواده و دوستانتان عکاسی کنید تا با یک نمونه کار بتوانید عکسهای خود را نشان بدهید.استفاده از عکسها با شاخه های متعدد می تواند به برجسته سازی وسیعی از استعداد شما را نشان بدهد.

از نمونه کارهای خود از 5 یا 10 عکس تشکیل شده باشد.

یافتن سوژه برای عکاسی شما

سعی کنید زمینه های مختلف عکاسی قبل از اقامت در یک مکان مورد علاقه شما.

به عنوان مثال، شما ممکن است در پرتره، عروسی، ورزشی، و یا عکاسی از مناظر تمرکز می کنند. یافتن منطقه شما تخصص و استفاده از آن به نفع خود و در کسب و کار شماست.

 

 

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



تاريخ : چهار شنبه 25 فروردين 1395 | 9:0 | نویسنده : حمید حسینی |
.: Weblog Themes By BlackSkin :.